En een 2 x 2 zal het zeker niet worden voorlopig. Één van de voorwaarden voor de 4 baans Rijnbrug is de belofte dat de N233 langs/door Rhenen 2 baans blijft.
Moderator: Moderatoren
Als je in Rhenen iemand wilt beledigen moet je zeggen dat het een dorp is
Planologisch gewoon een flink dorp dus.
Even flauw doen: Nee. In de rest van de wereld beginnen steden vanaf 10.000 inwonersPlanologisch gewoon een flink dorp dus.
Dan bel je zeker niet vaak met de politie. Dit is al vele jaren zo.
Ik vind dat je in ieder geval heel goed je best hebt gedaan om er melding van te maken!Durashift schreef: ↑zo 09 aug 2020, 19:32 Nou.. afgelopen vrijdagmiddag constateerde ik dat de verkeerslichten op de N233, kruising Bergweg/Achterbergsestraat het niet deden. Compleet alle lampen gedoofd. Het was druk met doorgaand verkeer.. Ik wilde de N233 oprijden vanaf Achterberg.. maar aan beide kanten wilden ook scooters oversteken. Het duurde dus ff.. en één overstekende scooter kwam toch nog bijna in botsing met een doorgaand voertuig..
![]()
[...]
Ik geef het op.. het is vakantietijd.. dus 'problemen' met o.a. schoolgaande jeugd (wat al een issue is op dit kruispunt) is nog niet van toepassing..
Die slechte plekken in het asfalt zijn afgelopen week aangepakt. Er ligt een vers tapijtje over de brug.
Jawel, alhoewel RwS spreekt over reparatie van het asfalt.PeterSchoeber schreef: ↑vr 20 nov 2020, 8:47Ga me nou niet vertellen dat er over de hele brug een nieuw/vers tapijt van asfalt ligt.
Het nieuwe asfalt kan ik bevestigenDurashift schreef: ↑za 21 nov 2020, 10:48Jawel, alhoewel RwS spreekt over reparatie van het asfalt.PeterSchoeber schreef: ↑vr 20 nov 2020, 8:47Ga me nou niet vertellen dat er over de hele brug een nieuw/vers tapijt van asfalt ligt.
https://www.rijkswaterstaat.nl/nieuws/2 ... -2020.aspx
Maar goed, zoveel slechte stukken.. dan is het sneller om af te schrapen en nieuw erop te leggen, denk ik.
Volgens mij is het ook in 1 nachtafsluiting geregeld.
Vertraging voor verbreding Rijnbrug bij Rhenen
Voor de verbreding van de Rijnbrug bij Rhenen verder kan gaan, moet beter worden berekend wat de gevolgen zijn voor de stikstofuitstoot. Die berekeningen zijn mogelijk eerder niet goed uitgevoerd. De verbreding van de brug loopt daardoor ernstige vertraging op.
https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/215991 ... henen.html