Kan ik je alleen maar aanradenmvalkenburg schreef: ↑do 14 jan 2021, 23:08 Prachtige plaatjes. Ik hoop sterk dat mijn eerst komende vliegreis na afschaffen van de muilkorf een eerste bezoek aan Georgië gaat zijn. Staat al erg lang op mijn lijstje.

Moderator: Moderatoren
Kan ik je alleen maar aanradenmvalkenburg schreef: ↑do 14 jan 2021, 23:08 Prachtige plaatjes. Ik hoop sterk dat mijn eerst komende vliegreis na afschaffen van de muilkorf een eerste bezoek aan Georgië gaat zijn. Staat al erg lang op mijn lijstje.
Het is in Adjara / Batumi inderdaad meer subtropisch.Meestal minder heet in de zomer dan bijvoorbeeld Tbilisi, wel veel vochtiger, ook qua regen.
Uiteraard is er in het land ook armoede. In Tbilisi zul je er in het openbaar als bezoeker niet heel veel van terugzien - kom je bij locals over de vloer dan zie je hoe er gewoond wordt. Maar zeker op het platteland is er meer armoe. Als je in sommige gebieden de lagere scholen ziet dan is dat eigenlijk best erg (althans, degenen die ik gezien heb). Het is geen stereotype Afrikaans beeld, maar ehm...Palance schreef: ↑vr 15 jan 2021, 7:06 Bij mij staat de Kaukasus ook nog op het lijstje van dit wil ik eens een keer doen. Hopelijk komen er snel realistische mogelijkheden om daar eens een keer heen te gaan. Een nichtje van me is er een paar jaar geleden geweest met school om te helpen om een weeshuis op te knappen. Behalve de prachtige foto's zoals hierboven heb ik ook foto's van de mindere kant gezien.
Gewoon doen.mvalkenburg schreef: ↑do 14 jan 2021, 23:08 Prachtige plaatjes. Ik hoop sterk dat mijn eerst komende vliegreis na afschaffen van de muilkorf een eerste bezoek aan Georgië gaat zijn. Staat al erg lang op mijn lijstje.
Natuurlijk ook weer met trajectcontrole aan de foto te zien, zoals overal in Georgië!
Sporadisch zie je het, maar in mijn beleving was het zeker niet gebruikelijk.
Vrij snel inderdaad, maar kennelijk zelfs nog iets trager dan gepland: