Aanhechting aan het asfalt. Thermoplast geeft wel eens problemen, meen ik.
Ik denk aan die gele of oranje belijning in Duitsland die vaak aan gort wordt gereden. Maar dat is geen thermoplast, realiseer ik mij nu.

Moderator: Moderatoren
Aanhechting aan het asfalt. Thermoplast geeft wel eens problemen, meen ik.
Hier moet je het mee doenWouter N14 schreef: ↑zo 22 aug 2021, 10:38 Die bordjeslijken haast onleesbaar klein. Staan er nog grotere versies of moet je het hier mee doen?
Paar detailfoto's van de gele markering
Volgens dit nieuwsbericht (premium) hangen er snelheidscamera's. Ik heb ze niet gezien maar mocht ik binnenkort post krijgen uit Leeuwarden zal ik zeggen. Gisteren reed ongemerkt iets te hard, 50 voelt ook onnatuurlijk. Normaal gesproken rijd je daar 100 of 's avonds 130.
Bron: https://www.ad.nl/auto/vanaf-maandag-zw ... ~a9c5c2a3/Omgevingsmanager van RWS
Ik denk ook dat je het niet moet willen om in te halen, zeker ook omdat je maar 50 kilometer per uur mag op de brug en er snelheidscamera’s hangen.
Je gaat het er haast voor proberen. Maar goed, als het rustig is wordt het dus een noodstop en dan weer lekker verder
Ja, eerst maken ze het bewust onveiliger. (Hoe je het ook wendt of keert; zo'n versmalling kan je niet anders omschrijven.)Durashift schreef: ↑ma 23 aug 2021, 15:25 Duss, permanente snelheidscontrole, TC dus.. en dat was, juridisch, niet mogelijk met wat bredere rijstroken???
Het is gewoon pesten.. zoals zoveel regeringbeleid: op papier ziet het er uit alsof met zoveel mogelijk belangen rekening is gehouden.. de praktijk is anders en zál de burgermaatschappij zich moeten voegen naar de grillen van één overheidsdienst.![]()
Klopt, dat was gistermiddag/gisteravond ongeveer mijn vertraging, toen ik richting het zuiden reed.
Ik herinner me dat dat destijds op de A7 ook niet helemaal goed werkte. Omdat men het niet begreep.
Onvergelijkbaar natuurlijk. Ritsen was en is een zeer veelvoorkomende situatie, "gestaffeld" rijden zien we nu pas voor de derde keer in NLSchelpenpaadje schreef: ↑di 24 aug 2021, 13:30 Ooit had nog niemand van ritsen gehoord. Door actief gebruik, samen met beelden en publiekscommunicatie, raken dit soort begrippen wel ingeburgerd. Maar plaatjes (zoals het voorbeeld dat Palance aanhaalt) zeggen altijd meer dan woorden.