Moderator: Moderatoren
Bron: https://www.omroepzeeland.nl/nieuws/128 ... -de-dorpenHet idee is dat je op zo'n plek bijvoorbeeld overstapt van de bus op een haltetaxi die je naar huis brengt of andersom. Dat betekent dat bussen niet meer door het dorp rijden en dat scheelt in tijd en kosten, zegt de gedeputeerde. (...) "We willen kleiner materieel inzetten en dat flexibeler aanbieden. Dus geen vaste dienstregeling meer, maar rijden op basis van de behoefte van de reizigers."
Vind ik op zich niet eens zo'n vreemde vraag, overal waar ik heb gewerkt werd dat me meteen verteld, van "we werken door tot het klaar is" in de horeca, "Normaal werken we van 9 tot 17:30 met een half uur pauze" bij een adviesbureau tot "Het kantoor is van 7 tot 19 open, zorg dat je er 36 uur per week bent" bij de gemeente. Het antwoord maakt niet zo uit, maar als diegene echt geen idee had is er toch ergens iets fout gegaan qua communicatie.
Je vergeet “Wat is de Wifi-code?”
Dat gaat in het onderwijs al mis. Op de basis- en middelbare scholen van Nederland worden vooral Rutte-klonen gekweekt. Mensen met een vlotte babbel die zo'n beetje met iedereen vriendjes kunnen worden, maar echt iets doen: daar hebben we de lager-opgeleiden voor in dit land. En dan wel huilie-huilie doen over de maatschappelijke tweedeling. Hoe hypocriet wil je het hebben?Het valt niet mee om goede technisch geschoolde medewerkers te vinden die niet bang zijn om de handen uit de mouwen te steken en vies te maken. Daar hebben we bij mijn werkgever ook last van.
Hoe krijgen ze dat voor elkaar? Dan mogen we/ze nog blij zijn dat het aantal reizigers zo ver is teruggelopenSondermaut schreef: ↑zo 10 okt 2021, 21:39 NS kampt sinds eind vorig jaar met een klein materieeltekort.