Eenkeokiracer schreef: ↑do 29 jul 2021, 8:15 Als eentijdens een maatregel kapot gaat krijg je een
, dat is volgens mij de enige huidige "toepassing".

In de nieuwe WKS is het aantal beeldstanden geen probleem meer. Mogelijk is er wel een beperking in de centrale, die het handmatig aansturen van de

Het antwoord van Attietattie ga ik niet meer helemaal quoten. Daar zitten we niet op te wachten.
Ik wil er alleen op antwoorden;
De flashers in de matrixborden zijn toch echt ooit erin gekomen als attentiewaarde, dus gebruik die dan ook als zodanig. De rode rand om de snelheden en het rode kruis zijn alleen maar rood, omdat dit analoog is aan de borden, en de al eerdere ontwikkelde pijl-kruis signalering, die er al eerder was dan de matrixborden.
Verder zie ik mij zelf als een middelmatige rijder. Ook ik maak wel eens foutjes. En het gros is zeker niet stom. Die mening over mij laat ik aan Attietattie. Maar ik heb mezelf de afgelopen 25 jaar nog niet kunnen betrappen op rijden onder een rood kruis. Ik hekel inderdaad de personen die dat wel doen, bewust of onbewust, en daar mag best een hoge boete tegenoverstaan. Zelf heb ook ook eenmaal de boete mogen ontvangen voor het in de hand houden van een telefoon, dat doe ik dus niet meer. Van een hoge boete gaat best een verbeterende werking uit.
Nee, ik werk niet in een verkeerscentrale, ook ik zit regelmatig op de weg en werk ook binnen een afzetting. Als ik daar dan af en toe de capriolen zie, heb ik blijkbaar een andere mening over de andere weggebruikers, die niet per definitie het predikaat "dom" is. (eerder levensmoe, maar moet je daar dan mij in meenemen ??)