NB: ik kan vast uit de doeken doen dat ik het officiële RVV er niet uit vind zien.

Moderator: Moderatoren
EtienneM schreef: ↑wo 10 nov 2021, 23:57letterlijke kopie van de website als PDF: https://www.rapidline.nl/wp-content/upl ... erland.pdf
Ik heb het altijd maar vreemd gevonden dat er geen volledige officiële catalogus van alle verkeersborden is in Nederland. Kennelijk zijn er best veel borden / onderborden die niet in het RVV voorkomen? En wie is dan de autoriteit over alle bordcodes? Toch niet de fabrikanten hoop ik?Attietattie schreef: ↑wo 10 nov 2021, 23:41NB: ik kan vast uit de doeken doen dat ik het officiële RVV er niet uit vind zien.
Codes opzoeken hoef ik eigenlijk vrijwel nooit. Het gaat me echt om het digitale gebruik kunnen maken van de afbeeldingen, met een omschrijving erbij. Daar is die site perfect voor.
Ok, daar heb je wel een punt.
Het eerste bord dat ik daar opzocht, gaf direct zeer verwarrende en foutieve informatie. Zoek de C01 maar eens op.Snelwegfreak schreef: ↑ma 15 nov 2021, 12:37 De website informatiebord.nl geeft sinds kort ook wel een goed overzicht aan.
Toch staan er nog steeds (veel te) veel langs de weg.
Tja, zoals gezegd was verkeersbordenoverzicht.nl ook niet heilig. Het staat je altijd vrij om zélf een compleet én correct overzicht te makenAttietattie schreef: ↑ma 15 nov 2021, 12:53Het eerste bord dat ik daar opzocht, gaf direct zeer verwarrende en foutieve informatie. Zoek de C01 maar eens op.Snelwegfreak schreef: ↑ma 15 nov 2021, 12:37 De website informatiebord.nl geeft sinds kort ook wel een goed overzicht aan.![]()