Althans, zo heb ik het begrepen.
Moderator: Moderatoren
Waar nodig is allang gehad, en waar je zou kunnen hallucineren dat het nodig is ook...CasablancaMarocco schreef: ↑do 16 dec 2021, 2:19Verder ook wel positief dat men niet de gehele bebouwde kom naar 30 terug wilt brengen, maar enkel 'waar nodig'. Dat klinkt al een stuk redelijker.![]()
Die stroom moet nog steeds ergens gemaakt worden, je kunt dus best kijken naar het stroomverbruik van zo'n E-hok.Kaaiman schreef: ↑do 16 dec 2021, 7:49'Rekeningrijden' wel, maar 'betalen naar gebruik' niet.Palance schreef:Ik dacht dat rekeningrijden een middel zou zijn tegen files.![]()
Maar elektrische auto's kun je ook gewoon belasten naar gewicht en uitstoot hoor, daar is weinig moeilijks aan lijkt me. Alleen zal de uitstootcomponent nihil zijn, de gewichtcomponent compenseert dat met gemak met die zware accupakketten.
Ik zag haar laatst in discussie met Rutger Castricum in De Hofbar, en hoewel ik het niet met dr eens was, had ze wel haar dossierkennis op ordeChris schreef: ↑do 23 dec 2021, 15:44 Mijn indruk is dat Yeşilgöz niet erg een politiek zwaargewicht is. Bij interviews op BNR had ik soms een beetje het gevoel alsof het een giechelend schoolmeisje is die moeite had serieus of overtuigend over te komen met haar standpunt. Het lijkt mij niet iemand van het kaliber Eurlings of Schultz (of zelfs van Nieuwenhuizen).
Vage lijst. Schijnt nep te zijn, hoorde ik op BNR.Chris schreef: ↑do 23 dec 2021, 15:23 Op Twitter circuleert een lijst met ministersposten: https://twitter.com/KemalRijken/status/ ... 8365736963
(..)
Van der Wal wordt minister van natuur en stikstof. Ze is ook verantwoordelijk voor het afschieten van de verbreding van de Rijnbrug bij Rhenen namens Gelderland. Komt niet bepaald over als een typische VVD'er, hoewel:
Handig een Minister van Financiën die geen econoom is. Nou is alles te leren (en hoeft de Minister van Volksgezondheid geen arts te zijn), maar enige affiniteit met economie en financiën lijkt me in die rol wel zinvol.
Ja want ze gaan het helemaal anders doen