Dan nog wel het UIT-bord vervangen door een chevronbord.
Den Haag-Centrum rechtdoor, dus de rest van Den Haag wordt de N434 opgestuurd?
Moderator: Moderatoren
Dan nog wel het UIT-bord vervangen door een chevronbord.
Den Haag-Centrum rechtdoor, dus de rest van Den Haag wordt de N434 opgestuurd?
Of een UIT-bord naar links omdat het een vzp is?
Zou ik ook menen. Maar dit is al langer geleden ingezet, want A16-doelen waren al aan het verdwijnen van de A20. Van een voorzichtige netwerkbenadering die daar al sinds jaar en dag hing, doen ze daar alleen nog maar aan doelen in lijn.verfmeer95 schreef: ↑zo 20 mar 2022, 16:20 Dordrecht is daar dus vervangen door Gouda. Ik vraag me af of dat een goed idee is. Ook met een doorgetrokken A16 wil je hier nog bewegwijzering richting de Van Brienenoordbrug hebben.
Vandaag opnieuw gekeken. Afrit R'dam-Airport heeft inderdaad nog steeds oude borden.harry schreef: ↑zo 20 mar 2022, 15:39 Vanochtend is NBA geplaatst op de (afgesloten) A13. Ik kon alleen foto's maken vanaf de parallelweg en vanaf de overkant.
Ik heb nog minimaal 1 servicebord gemist en de uitsmijter (splitsing s113/A20) was vanochtend nog oud.
Afrit "R'dam-Airport" had vanochtend ook nog oude borden.
Voor de oplettende kijkbuiskinderen: de dubbele uithouder aan het einde is finito. In plaats daarvan wordt de splitsing s113/A20 nu een portaal eerder al met gesplitste borden aangegeven.harry schreef: ↑di 22 mar 2022, 20:01 Vandaag opnieuw gekeken. Afrit R'dam-Airport heeft inderdaad nog steeds oude borden.
De uitsmijter is helemaal verdwenen. Het portaal daarvoor heeft nog één oud bord hangen...
In de spoiler foto's van borden die ik nog niet had of uit een andere hoek.
- SPOILER: TOON
Ik bedoelde precies hetzelfde. Ik ken alleen de precieze termen niet die RWS gebruikt.
Waarom heeft de A20 geen schuin pijltje zoals hier? Sowieso is de gehele bewegwijzering afwijkend terwijl het volgens mij om een vergelijkbare situatie gaat
Daar zijn al voorbeelden van. De [52] bijvoorbeeld. De [30]. En met wat valsspelen ook al de E19 vanuit AmsterdamWouter N14 schreef: ↑za 26 mar 2022, 20:52 Interessant die [40]. Wanneer krijgen alle andere buitenlandse doelen het aansluitende wegnummer bijgeplakt?