Aha, dat kan uiteraard wel kloppen

Moderator: Moderatoren
Het is een cursieve naam op Géoportail de la Wallonie, een straatnaam en een B&B.
Dat is een vet cursief plaatsje
Dit is in Trou-de-Bra. Ik geloof wel dat Grand-Heid een dorpje is. Maar "Achter de Thiers"?
Die lijkt net zo correct en consistent te zijn als iedere andere database/kaart van Belgie.
Als dat gebouw nu instort, vervangen ze de 'i' dan voor een 'a'?
Maar op sommige Vlaamse plaatsen is de kaart wel meer up to date dan de Vlaamse tegenhanger, geopunt.be. Op het knooppunt Antwerpen-West is de omlegging van de E17 te zien en al enkele bruggen ingetekend, en op geopunt.be is daar nog niks van te zien.
In Delft is een instelling voor geestelijke gezondheidszorg die, inmiddels heet het anders, ooit Sint Joris heette. De naam van die heilige wordt hier ter plaatse daarom nog steeds geassocieerd met de GGZ (tussen haakjes: die GGZ doet goede dingen richting mensen die het op de een of andere manier gehad hebben). De naam doet me dus altijd nog daaraan denken.
Zelf ben ik nog nooit op die locatie geweest, maar ik had wel direct door dat je moet keren aan de volgende rotonde.Wouter N14 schreef: ↑di 08 mar 2022, 19:03Eerlijk gezegd heb ik geen idee hoe ik nu naar Teutelberg moet rijden
![]()
Dat klopt, maar ik kon niet anders verklaren waarom N4o,p,q en r (en N4l,m) ontbreken...
Ik ben er nog niet over uit of ik dit prachtig vind, of juist afgrijselijk. Of allebei.
Het had niet geplaatst moeten worden, maar nu het er staat is het eigenlijk een kunstwerkje.