En het feit dat er lichtmasten zijn geplaatst wel

Hoewel het nieuwe stuk er slecht inzit volgens mij
Moderator: Moderatoren
De A32 is maandagavond van 19.00 uur tot dinsdagochtend 6.00 uur dicht vanaf de afrit Idaerd tot Heerenveen. Dit gebeurt vanwege werkzaamheden.
Súdwest-Fryslân
Rijkswaterstraat treft voorbereidingen op de weg, zoals het aanbrengen van belijning. Daarna wordt het stuk weg geasfalteerd. Dit heeft allemaal te maken met het groot onderhoud aan de weg, dat al een paar maanden gaande is.
Ik lees eruit dat ze eerst de kozijnen gaan afplakken voordat ze het huis gaan schilderen.Attietattie schreef: ↑ma 25 jul 2022, 13:29 Dat klinkt alsof je eerst het huis laat schilderen en daarna de kozijnen laat vervangen.
Ik weet niet hoe RWS hier mee dealt, kan toch niet zo zijn dat dit door de kwaliteitscontrole is gekomen ?
Klopt wel ja. Afgelopen nacht reed het verkeer over de vluchtstrook. Komende nacht rijdt het over rijstrook 1, zodat de 'lage kant' afgemaakt kan worden.
Dit had ik nog niet gelezen toen ik mijn reactie in het Rotte(Klein)polderplein topic schreef
Vandaag reed ik vanaf Akkrum toevallig achter een wegmetingsvoertuig van Kiwa die keerde bijAttietattie schreef: ↑vr 30 sep 2022, 13:53Klopt wel ja. Afgelopen nacht reed het verkeer over de vluchtstrook. Komende nacht rijdt het over rijstrook 1, zodat de 'lage kant' afgemaakt kan worden.