Wat een draak van een omleidingsroute ook. Waarom niet via A28/A27/A12 of N227 of N226?
Moderator: Moderatoren
Zeker. Daarom ben ik daar erg terughoudend in. Het risico dat je een fout maakt is mij te groot.
Goed, het is een beetje
https://nos.nl/artikel/2441088-de-vuelt ... te-wachten(..)Duurzame primeur
In de reclamecaravaan die in de Nederlandse etappes een uur voor de renners uitrijdt, zullen alleen maar duurzame voertuigen deelnemen. Daarmee hebben de Nederlandse etappes een wereldprimeur. Er rijden alleen voertuigen die geheel emissieloos (elektrisch of op waterstof) zijn en er worden louter duurzame gadgets uitgedeeld aan het publiek langs de weg. (..)
Als je echt duurzaam bezig wil zijn moet je geen Vuelta houden.
Lijkt op baldadigheid. Met een sleuteltje 13 schuif je het bord binnen enkele seconden naar de bovenkant onderkant van de paal. En met een hamer keer je de paal binnen enkele seconden om. Moeilijk te zien, maar ik denk dat je op de paal nog kunt zien waar het bord heeft gezeten.
Zou kunnen. Het hangt al een week of twee zo en daarvoor stond het bord er nog niet.
Dat zou sowieso niet moeten kunnen.
Langs de A29 staat een geel omleidingsbord: 'Bergen op Zoom Zierikzee volg R'.
Dat moet, ook voor een Spaanse chauffeur, nog te volgen zijn. Maar ná de afslag bij Numansdorp staat weer een geel bord: 'Attentie, gps uit (met kruis erdoorheen) en een pijl naar rechts 'Volg omleiding'. Het is een mini-stappenplan voor automobilisten: zet je gps uit en daarna: volg de omleiding.
Maar de pijl naar rechts is verwarrend. Heeft Juan die geïnterpreteerd als 'rechtsaf slaan?'
Ik las het bovenste woord aanvankelijk als ATTIETATTIE (