Dus het Noord leidt naar Nieuw-Amsterdam, maar dat is dus wat anders dan Nieuw-Amsterdam-Noord.

Moderator: Moderatoren
Voor plaatsnaambordenverzamelaars is dat vast wel even slikken dan.harry schreef:Ooit van Slikkendam gehoord? Het is een onderdeel van Woerdense Verlaat en is alléén bewegwijzerd langs het water (van de Nieuwkoopse plassen).
Deze kwam ik vorige maand tegen bij Nieuwvliet. Knooppunt 23 is 2 richtingen tegelijk. En op deze site komen deze knooppuntnummers niet eens voor.
Dit was mij onlangs ook opgevallen (toen ik die foto's uit De Meije heb gemaakt). Ik dacht een afkorting te nemen maar dat bleek dus die route te zijn. Ik ben maar omgelopen, maar had ook weer niet gedacht dat die maar 4 keer per dag vaart.
Er zijn knooppunten voor fietsers, wandelaars, skaters, boten, kanoërs en volgens mij ben ik nog enkele bestaande categorieën vergeten.
Het is vooral jammer dat de knooppunten en routes moeilijk vindbaar zijn op de sites van de (vaar)wegbeheerder.
Met de kayak of kano is kaartlezen niet handig. Met een motorbootje is er lang niet altijd bereik in de rietlanden of plassen.. Kaarten kan je van tevoren laden natuurlijk.
Met een tweepersoonskano moet het wel lukken, is meteen ook een goede relatietest
Dat is logisch en begrijpelijk.