mhkamp schreef: ↑vr 17 mar 2023, 14:34
Vanwege werkzaamheden op de kruispunt Merwedeweg - Moezelweg is de Merwedweg dicht. (..) maar wel op de afrit Merwedeweg waardoor je er via Rijnweg omgeleid wordt. En ja, met de hoge brandstofprijzen moet je op de kleintjes letten:
(..)
(..) Het zou me niet verbazen als die spookrijders verrast werden door te weinig/onduidelijke informatie.
(..)
Ik denk dat die automobilisten dan wel wat weifelend op het kruisingsvlak zouden staan.. deze nemen toch vrij geroutineerd de bocht rechtsaf.. en op die Enyaq als laatste schrikt niemand ook van de combinatie van MHKamp. Dit is bewust. Denk nog niet eens vanwege de kosten.. meer dat men nog probeert om op tijd op het werk te zijn?
~~~~~~~~~~~~~~~
Wil je er wat aan doen: zet het op Dumpert en men gaat wel roepen dat de wetshandhavers even mee moeten kijken..
Het ziet er inderdaad erg stoïcijns uit. Maar zelfs al zouden het supertrouwe havenarbeiders zijn, dat maakt het niet minder fout en riskant. Ik zou het van harte toejuichen als de wetshandhavers er een kijkje gaan nemen.