Lettertype Belgische wegwijzers

Discussies over de bewegwijzering, bebording en wegnummering

Moderator: Moderatoren

Vinny
4x5 autosnelweg

Re: Lettertype Belgische wegwijzers

Bericht door Vinny » vr 14 sep 2007, 11:43

Zolang er op legale wijze de lettertypes verkregen wordt mag iedereen de forummers op deze mogelijkheden wijzen en er om vragen. Gaat het om illegale uitwisseling dan grijpen wij streng in. Dit druist immers in tegen de auteursrechten. Daarom wordt tegenwoordig ook streng toegezien op het plaatsen van mediaberichten, die mogen alleen met bronvermelding en wanneer een draad geopend wordt, moet degene die het betreffende artikel post ook commentaar leveren...

M.vr. gr,
Modeator'NL
Vinny
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.

Bordenridder
woonerf

Bericht door Bordenridder » vr 14 sep 2007, 18:30

Na alle commotie die ontstaan is over mijn vraag om het Belgische lettertype, ga ik me bijna schuldig voelen.
René heeft me inderdaad goed te woord (lees schriftelijk) gestaan omtrent mijn vraag en heb er voldoening mee.

Mijn reactie op het overtreden van de forumregels was een impulsieve daad. Ik las de forumregels en kwam op die passage in 2.1a. Hiervan schok ik, omdat de inhoud schampte aan mijn verzoek en heb naar aanleiding van die emotionele reactie gehandeld.

Gaarne wil ik hiermee de zaak afsluiten.
Bordenridder V2.0

jlivens
zandpaadje

Bericht door jlivens » ma 01 apr 2024, 14:46

Ik heb het font hier gratis gevonden: https://fontsgeek.com/fonts/Snv-Becker-Regular (denk dat de condensed ook wel te vinden moet zijn)

JuwaA35
woonerf

Bericht door JuwaA35 » di 02 apr 2024, 12:50

^^ Wedden dat het een éénaprilgrap is, of een overtreding?

Wimpie25
2x2 autosnelweg

Bericht door Wimpie25 » di 02 apr 2024, 13:02

^^
Heren, ik denk dat je over dit onderwerp best verder resoneert in het Self-Design topic. De laatste comment hier voor deze week was namelijk van 2007. Toen ik had ik zelfs nog geen rijbewijs :lol:

Vinny
4x5 autosnelweg

Bericht door Vinny » di 02 apr 2024, 18:53

JuwaA35 schreef: di 02 apr 2024, 12:50 ^^ Wedden dat het een éénaprilgrap is, of een overtreding?
SNV dat gebruikt wordt door de Belgische overheid is alleen onder licentie verkrijgbaar, dus dat kun je niet zomaar gratis downloaden. De variant die op de betreffende site wordt aangeboden, daarvan kan ik niet terugvinden of het legaal is.
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.