

Nog een foto van de kraanserie bij de Luegbrücke

https://tirol.orf.at/stories/3356332/
Moderator: Moderatoren




Bestaat die nog? Wat ik er van gehoord heb is die vorig jaar gestopt. Jaren geleden werd daar in Zwitserland ook over geklaagd omdat die vanwege het veel leeg rijden erg (milieu-)inefficient was.Chris schreef: zo 31 mei 2026, 10:16 Men hoopt op een algehele modal shift van weg naar spoor. Vrachtwagens op de trein bestaat nu al (de Rollende Landstraße of RoLa) en dat is een niche product dat geen tastbare verbetering brengt voor het verkeer op de A13.