Dit soort wegen zouden dan ook helemaal niet als GOW moeten worden uitgevoerd maar minimaal als RSW. En die redenering over die geleiderail op GOW ken ik, maar dat vind ik echt kul.Chris schreef: wo 13 mei 2026, 11:31 Inmiddels zijn er al een aantal ongevallen zoals deze gebeurd: frontale aanrijding op het 2x2 deel. Dat heeft een smalle middenberm, maar geen geleiderails, want dan zou het teveel op een snelweg lijken.
https://www.destentor.nl/112-nieuws-zwo ... ~a4ff8af8/
[N340] Upgrade Zwolle - Ommen
Moderator: Moderatoren
-
Via
- 2x5 autosnelweg
- Berichten: 15698
- Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 17:09
Re: [N340] Upgrade Zwolle - Ommen
-
GuteFahrt
- 2x3 autosnelweg
- Berichten: 7552
- Lid geworden op: di 07 jun 2011, 22:39
- Locatie: Waddenstad Harlingen
Re: [N340] Upgrade Zwolle - Ommen
Soms gaat een bepaalde vlieger op. Die van, er moet eerst een (of x) keer iets gebeuren, voordat...
Daar weten ze in Overijssel op het gebied van wegen -helaas- alles van.

Daar weten ze in Overijssel op het gebied van wegen -helaas- alles van.
-
Kaaiman
- Secretaris
- Berichten: 18187
- Lid geworden op: ma 26 jun 2006, 16:54
- Locatie: Hoogeveen
Re: [N340] Upgrade Zwolle - Ommen
2x2 GOW volgens het boekje heeft toch een aarden wal als rijrichtingsscheiding? Ook die is hier niet toegepast.
🇳🇱🇪🇺
Deur Drenthe • website over het Drentse provinciaal en rijkswegennet
@DeurDrenthe • volg het Drentse wegennieuws op Mastodon
Deur Drenthe • website over het Drentse provinciaal en rijkswegennet
@DeurDrenthe • volg het Drentse wegennieuws op Mastodon
-
Double-M
- polderweggetje
- Berichten: 33
- Lid geworden op: di 22 okt 2013, 17:35
Re: [N340] Upgrade Zwolle - Ommen
Binnen hoeveel tijd hoort eigenlijk normaal gesproken een VRI vervangen te zijn na aanrijding?
In oktober vorig jaar is deze aangereden, maar is anno nu nog steeds niet vervangen
https://www.hardnieuws.nl/overijssel/da ... 67010.html
In oktober vorig jaar is deze aangereden, maar is anno nu nog steeds niet vervangen
https://www.hardnieuws.nl/overijssel/da ... 67010.html
-
Peter
- 2x4 autosnelweg
- Berichten: 10666
- Lid geworden op: di 01 mar 2005, 8:42
- Locatie: Gieten
Re: [N340] Upgrade Zwolle - Ommen
Mist er een verkeerslicht ? Of staat de hele VRI uit ? Dat kan ik mij niet herinneren.
130 km/h ? Dan haalt de trein me nog steeds in ...