Wiki-project

Forum voor de medewerkers aan het Wegenwiki-project

Moderator: Moderatoren

Gebruikersavatar
Rene
4x5 autosnelweg
Berichten: 36661
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 11:48
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Wiki-project

Bericht door Rene » zo 23 dec 2007, 22:28

Beste Chris en Doorntje,

Het initiatief van Doorntje voor een wiki-FAQ heb ik omarmd.
Ik heb daarom op http://wiki.autosnelwegen.nl een lege wiki aangemaakt.
Zo blijft de wiki op lange termijn behouden als onderdeel van de site.

Het moet echter veel meer worden dan een FAQ.

Mijn vraag: willen jullie meehelpen daaraan vorm te geven ?

NB: de wiki nog niet publiekelijk maken SVP !

Gebruikersavatar
doorn
verkeersader
Berichten: 733
Lid geworden op: di 14 aug 2007, 10:36
Locatie: Amersfoort

Re: Wiki-project

Bericht door doorn » zo 23 dec 2007, 23:01

Goed idee,
Ik wil hier wel bij helpen,
ik zal morgen wel alles wat op mijn wiki stond overzetten naar deze,

Gebruikersavatar
Rene
4x5 autosnelweg
Berichten: 36661
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 11:48
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Wiki-project

Bericht door Rene » zo 23 dec 2007, 23:13

Het is mijn bedoeling om het editen van deze wi te beperken to een kleine groep onderwerp-beheerders.
Om zo te voorkomen dat Jan-en-alleman de inhoud steeds kan bewerken, zoals bij wikipedia.
Er moeten daarom een paar sys-op gebruikers komen.

Geïnteresseerd ?

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76269
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: Wiki-project

Bericht door Chris » zo 23 dec 2007, 23:21

Interessant. Zeker geinteresseerd. Wat wil je zoal precies van de wiki maken, met welke inhoud? (alleen Nederlandse onderwerpen, of de hele wereld?)

Gebruikersavatar
Rene
4x5 autosnelweg
Berichten: 36661
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 11:48
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Wiki-project

Bericht door Rene » zo 23 dec 2007, 23:26

Ik sta voor alles open.

Wel vind ik dat eerst Nederland een beetje fatsoenlijk moet worden vormgegeven,
maar een wereldwegenencyclopedie kan er zeker onderdeel van uitmaken.
Waar wel op gelet moet worden is het auteursrechtelijk aspect.
Zomaar grote aantallen foto's opnemen gaat natuurlijk niet.
Maar links naar sites waar die te vinden zijn mag uiteraard wel.

Gebruikersavatar
Rene
4x5 autosnelweg
Berichten: 36661
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 11:48
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Wiki-project

Bericht door Rene » zo 23 dec 2007, 23:27

Het lijkt me goed om eerst met een klein groepje een koers te bepalen en de taken te verdelen.
Om vervolgens de zaak gestructureerd te gaan invullen.

Pas als het project een bepaalde mate van vulling heeft, wordt de wiki publiekelijk bekend gemaakt.

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76269
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: Wiki-project

Bericht door Chris » zo 23 dec 2007, 23:37

Er zijn zeker zaken waarin ik zou willen meewerken.

Verkeerstechnische en Nederlands/Belgische zaken zou ik graag aan iemand anders willen overlaten (er zijn ongetwijfeld genoeg mensen die zich daar op uit willen leven).

Een FAQ lijkt me makkelijk samen te stellen, en zou ook een prominente plaats kunnen krijgen op de voorpagina.

Waar ik interesse in heb;

Snelwegen in Spanje, Portugal, Oost Europa en de wereld.
Misschien een nieuwssectie met recent nieuws over wegopeningen en definitieve plannen (politiek, algemene nieuwsberichten en dergelijke zou ik niet toevoegen, dat wordt te uitgebreidt en onoverzichtelijk om bij te houden denk ik). Qua wegopeningen zit ik te denken aan de hele wereld, alleen aan Belgisch/Nederlands nieuws zal wel erg weinig zijn.

Ik zou er wel voor kiezen geen "vervoersnetwerken" achtige sectie te maken, zodat het echt een wegenproject wordt, en geen side-projects zoals OV, scheepvaart etc. Daarvoor zijn genoeg sites (en wikipedia zelf is normaliter behoorlijk uitgebreid over het OV, dus veel meerwaarde zit er niet in).

Ik heb in principe hier ook tijd voor, in het weekend sowieso, en doordeweeks ben ik 's avonds altijd op het forum te vinden, dus een wiki-sectie zou daar prima bijpassen.

Gebruikersavatar
Rene
4x5 autosnelweg
Berichten: 36661
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 11:48
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Wiki-project

Bericht door Rene » zo 23 dec 2007, 23:46

Verkeerstechnisch/Nederland daar kan ik zelf wel de nodige tijd insteken.
Evenals een beschrijving van elke rijksweg (waarbij het accent anders ligt dan bij de wikipedia-pagina's)

Maar ik mis wel specifieke kennis van de wiki-software.
Wat dat betreft zou ik wel graag een technisch wiki-beheerder aan mijn zij hebben staan.
Wie zou daarvoor in aanmerking kunnen komen ?
Kaaiman en Mark zijn volgens mij wel redelijk onderlegd qua php en databases, maar of ze van wiki's kaas hebben gegeten ? :?

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76269
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: Wiki-project

Bericht door Chris » ma 24 dec 2007, 0:04

Het is nog niet mogelijk tekst in te voeren? Ik krijg nog witte pagina's.
Ik wou even wat op mijn gebruikerspagina zetten.

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76269
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: Wiki-project

Bericht door Chris » ma 24 dec 2007, 0:04

Ik heb Mark gepolst, maar die weet niet veel van de wiki-software.

Ik weet niet in hoeverre het mogelijk is opmaakprofielen van wikipedia te kopiëren?

Gebruikersavatar
doorn
verkeersader
Berichten: 733
Lid geworden op: di 14 aug 2007, 10:36
Locatie: Amersfoort

Re: Wiki-project

Bericht door doorn » ma 24 dec 2007, 8:06

Juerd in een ander topic schreef schreef:Ik heb veel ervaring met zowel wiki's als fora
Mischien is het handig om Juerd er dan bij te roepen voor de lay-out,
Al ga ik zometeen even op internet een gebruikershandleiding zoeken.
Mischien is het leuk om bij elke snelweg te linken naar een forumpagina of naar de site van Rene of Palance?
En kan ik wel gewoon alles van mijn wiki kopiëren naar deze wiki?
En de hoofdagina moet ik dus nog zo laten?

:offtopic: Ik weet niet of het de bedoeling is dat iedereen dit kan lezen, maar dat is nu wel mogelijk

Gebruikersavatar
doorn
verkeersader
Berichten: 733
Lid geworden op: di 14 aug 2007, 10:36
Locatie: Amersfoort

Re: Wiki-project

Bericht door doorn » ma 24 dec 2007, 9:13

@Rene: Ik krijg telkens een wit scherm als ik informatie wil plaatsen,
Aangezien je dit ook bij het forum hebt kan het mischien aan je MySQL Database liggen,

Gebruikersavatar
Palance
4x5 autosnelweg
Berichten: 31547
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17
Locatie: Паланцедрецхт
Contacteer:

Re: Wiki-project

Bericht door Palance » ma 24 dec 2007, 9:43

Prima om te zien dat dit initiatief nu wel goed wordt opgepakt :toppie:
Zelf ben ik helaas niet al te zeer thuis met Wiki, dus blijf ik er maar vanaf ;)
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

Gebruikersavatar
Rene
4x5 autosnelweg
Berichten: 36661
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 11:48
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Wiki-project

Bericht door Rene » ma 24 dec 2007, 9:56

Chris schreef:Het is nog niet mogelijk tekst in te voeren? Ik krijg nog witte pagina's.
Ik wou even wat op mijn gebruikerspagina zetten.
Verdomd, nu je het zegt, ik heb het ook.
Dit is toch wel erg vreemd, want ik heb een gloednieuwe database aangemaakt op de server en standaard, stabiel geteste wiki-software geplaatst.
Nu die witte pagina's ook hier verschijnen, begin ik een vermoeden te krijgen waar het probleem is ontstaan.
Ik ga er vanmiddag aan werken. Als het lukt, dan is het probleem op het forum binnenkort ook verleden tijd.

Gebruikersavatar
Rene
4x5 autosnelweg
Berichten: 36661
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 11:48
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Wiki-project

Bericht door Rene » ma 24 dec 2007, 10:03

doorntje schreef:
Juerd in een ander topic schreef schreef:Ik heb veel ervaring met zowel wiki's als fora
Mischien is het handig om Juerd er dan bij te roepen voor de lay-out,
Goed idee ! :)
Ik nodig hem ook uit om hier mee te praten.
doorntje schreef: :offtopic: Ik weet niet of het de bedoeling is dat iedereen dit kan lezen, maar dat is nu wel mogelijk
Oeps :oops:
Hersteld.

Gebruikersavatar
doorn
verkeersader
Berichten: 733
Lid geworden op: di 14 aug 2007, 10:36
Locatie: Amersfoort

Re: Wiki-project

Bericht door doorn » ma 24 dec 2007, 10:24

Ik zie dat er op mijn wiki inmiddels een paar dingen zijn toegevoegd, zoals klaverblad etc.,
Ik was sowieso van plan om alle begrippen over te zetten maar moet ik dat dan ook overzetten (Al kan ik nu toch niets toevoegen)

Gebruikersavatar
Rene
4x5 autosnelweg
Berichten: 36661
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 11:48
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Wiki-project

Bericht door Rene » ma 24 dec 2007, 10:32

Ik ga vanmiddag aan de gang met het probleem van de witte velden.
Totdat het probleem is opgelost gewoon je eigen wiki nog even in stand houden ;)

Ds79m
2x3 autosnelweg
Berichten: 9079
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17

Re: Wiki-project

Bericht door Ds79m » ma 24 dec 2007, 11:01

Het belangrijkste is dat we eerst goed bepalen wat we erop willen gaan zetten. Daar kijk ik in de eerste plaats de initiatiefnemers voor aan. Het is belangrijk dat het geheel wel een aanvulling wordt op de sites die al bestaan. Zo geeft de normale Wikipedia al best wat informatie over de snelwegen, zie bijvoorbeeld de Wikipedia over de A12.

De collega's van het Franse Sara-forum hebben al hun eigen Wiki-Sara gemaakt. Het is niet de bedoeling dit te kopiëren, maar misschien kunnen we van een aantal 'fouten' leren.

> Zo is de beschrijving van de snelweg veelal gewoon een uitgebreidere versie van wat er al op de normale Wikipedia vermeld wordt.

> De routebeschrijving wordt gedaan met Google Earth/Maps-satellietbeelden. Dit laadt nogal traag. Hiervoor zouden wij bijv. de kaart van Kaaiman beter kunnen gebruiken.

> Er is een lijst met afritten opgenomen. Dit is dodelijk voor wat eronder staat, want niemand wil dit lezen.

Maar de vraag is wat we wel moeten doen. Om eens wat suggesties te doen, naast het gebruikelijke werk.

> Het lijkt me interessant om stukken te lezen over snelwegplannen uit het verleden (A3, A80, enz.) en waarom die er nooit zijn gekomen.

> Een centraal overzicht van plannen voor wegaanleg/-verbreding met data van vermoedelijke openstelling.

> Kaartjes, met maximumsnelheden, wegbreedte, intensiteit, etc. per weg zijn ook altijd leuk.

Ik zou er wel sterk de voorkeur aan geven als het een leesbare site wordt. Daarmee bedoel ik enerzijds geen oeverloze opsommingen en lijstjes. Maar ook het weglaten van (voor de gemiddelde lezer) irrelevante bijzaken, zoals "deze borden bij KP Ulingsheide zijn de enige plek in Nederland waar een industriesymbooltje zonder rook op de snelweg is te zien" of "Bij deze afrit ontbreekt het E-nummer op bewegwijzering." Als je dat soort zaken toevoegt, wordt het voor een te specifiek publiek, en is het ook niet de moeite van het schrijven waard.
Peter - Als je veel tegenwind hebt, kun je beter zelf gaan liggen

Gebruikersavatar
Palance
4x5 autosnelweg
Berichten: 31547
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17
Locatie: Паланцедрецхт
Contacteer:

Re: Wiki-project

Bericht door Palance » ma 24 dec 2007, 11:06

Er is nog iets dat ik ooit op wilde starten, wellicht is dit een goede gelegenheid. Dit is meer iets voor Chris denk ik :)

Ik loop namelijk al langer met het idee rond om een soort woordenboekje te gaan samenstellen met allerlei wegentermen. Het is iets dat je in de loop der tijd eenvoudig kunt aanvullen, en het is handig (zo merk ik zelf) als je wilt zoeken over wegen in andere landen en talen.

Dat snelweg in andere talen te vinden is als autoroute, Autobahn, Motorway, Autocesta, Autopálya, etc, daar kom je nog wel over uit. Maar kantelwalsborden? Tunnels? Afritbord? Kruispunt? Knooppunt?
Je zou dit dus in de loop der tijd kunnen uibreiden, hetzij door mensen met talenkennis (ik zou dus een eind kunnen komen met Servisch/Kroatisch/Sloveens) hetzij door wat je toevallig tegenkomt.
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

Gebruikersavatar
Rene
4x5 autosnelweg
Berichten: 36661
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 11:48
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Wiki-project

Bericht door Rene » ma 24 dec 2007, 11:07

Ds79m schreef:> De routebeschrijving wordt gedaan met Google Earth/Maps-satellietbeelden. Dit laadt nogal traag. Hiervoor zouden wij bijv. de kaart van Kaaiman beter kunnen gebruiken.
Wellicht een goed idee. Al moet Bart dan wel wat aan zijn achtergrondkleuren doen, want het groen en blauw zijn nu nog te overheersend. Als in het Plan-de-campagne duidelijk is dat we zoiets willen hebben, dan roepen we m.i. Kaaiman erbij.
Ds79m schreef:> Er is een lijst met afritten opgenomen. Dit is dodelijk voor wat eronder staat, want niemand wil dit lezen.
> Het lijkt me interessant om stukken te lezen over snelwegplannen uit het verleden (A3, A80, enz.) en waarom die er nooit zijn gekomen.
> Een centraal overzicht van plannen voor wegaanleg/-verbreding met data van vermoedelijke openstelling.
Helemaal mee eens.
Ds79m schreef:> Kaartjes, met maximumsnelheden, wegbreedte, intensiteit, etc. per weg zijn ook altijd leuk.
Voor zover nuttig en wetenswaardig, ja.
Ds79m schreef:Ik zou er wel sterk de voorkeur aan geven als het een leesbare site wordt. Daarmee bedoel ik enerzijds geen oeverloze opsommingen en lijstjes. Maar ook het weglaten van (voor de gemiddelde lezer) irrelevante bijzaken, zoals "deze borden bij KP Ulingsheide zijn de enige plek in Nederland waar een industriesymbooltje zonder rook op de snelweg is te zien" of "Bij deze afrit ontbreekt het E-nummer op bewegwijzering." Als je dat soort zaken toevoegt, wordt het voor een te specifiek publiek, en is het ook niet de moeite van het schrijven waard.
Helemaal mee eens.

Gebruikersavatar
Rene
4x5 autosnelweg
Berichten: 36661
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 11:48
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Wiki-project

Bericht door Rene » ma 24 dec 2007, 11:09

Palance schreef:Ik loop namelijk al langer met het idee rond om een soort woordenboekje te gaan samenstellen met allerlei wegentermen.
Ik heb ooit een excel-sheet op het werk gehad met diverse vertalingen in de verkeerstechnische wereld. Ik zal eens kijken of ik die nog heb. Maar het idee lijkt me goed.

Gebruikersavatar
Palance
4x5 autosnelweg
Berichten: 31547
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17
Locatie: Паланцедрецхт
Contacteer:

Re: Wiki-project

Bericht door Palance » ma 24 dec 2007, 11:10

Ds79m schreef: Maar ook het weglaten van (voor de gemiddelde lezer) irrelevante bijzaken, zoals "deze borden bij KP Ulingsheide zijn de enige plek in Nederland waar een industriesymbooltje zonder rook op de snelweg is te zien" of "Bij deze afrit ontbreekt het E-nummer op bewegwijzering." Als je dat soort zaken toevoegt, wordt het voor een te specifiek publiek, en is het ook niet de moeite van het schrijven waard.
Ik heb plannen om dit soort nuttige (en nutteloze :) ) informatie in de loop der tijd op mijn site toe te gaan voegen. Dat kan dus uit de Wiki blijven.
Rene schreef:Ik heb ooit een excel-sheet op het werk gehad met diverse vertalingen in de verkeerstechnische wereld. Ik zal eens kijken of ik die nog heb. Maar het idee lijkt me goed.
Ik ook, maar ik heb hem niet meer (denk ik). Toch wil ik dit wel eens gaan oppakken. Chris is ook al zo'n talenfreak, die kan vast heel wat inbrengen.
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76269
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: Wiki-project

Bericht door Chris » ma 24 dec 2007, 11:57

> Er is een lijst met afritten opgenomen. Dit is dodelijk voor wat eronder staat, want niemand wil dit lezen.
Eventueel kan je dit uitklapbaar maken. Ik heb dit al gezien op de Spaanse, Duitse en Poolse wikipedia.

Gebruikersavatar
doorn
verkeersader
Berichten: 733
Lid geworden op: di 14 aug 2007, 10:36
Locatie: Amersfoort

Re: Wiki-project

Bericht door doorn » ma 24 dec 2007, 12:08

Chris schreef:Eventueel kan je dit uitklapbaar maken. Ik heb dit al gezien op de Spaanse, Duitse en Poolse wikipedia.
Ik zie het, ik zal eens kijken hoe je dat kan maken.
is het mischien ook leuk om een klein workshopje te maken waarin staat hoe je een simpel bord in inkscpae kunt maken,
Een lijstje met gebuikte lettertypen per land is mischien ook handig.

Gebruikersavatar
doorn
verkeersader
Berichten: 733
Lid geworden op: di 14 aug 2007, 10:36
Locatie: Amersfoort

Re: Wiki-project

Bericht door doorn » ma 24 dec 2007, 13:30

Ik heb nog niks voor dat uitklappen gevonden, (ik zocht hier voor "expand articles" is dit een goede zoekopdracht?)
Ik heb wel een rss plugin gevonden zodat het nieuws in een rss reader te zien is,
hier is meer te lezen: http://www.mediawiki.org/wiki/Extension:RSS_Reader

Gebruikersavatar
doorn
verkeersader
Berichten: 733
Lid geworden op: di 14 aug 2007, 10:36
Locatie: Amersfoort

Re: Wiki-project

Bericht door doorn » ma 24 dec 2007, 17:09

Rene,
Weet je al wat die witte pagina's veroorzaakt?
Wil je mij en chris mischien dan ook beheerder maken?
Zodat we beveiliging op de wiki kunnen instellen dat alleen beheerders mogen wijzigen?

En nog even iets anders:
Vinny schreef:Hieronder alvast een klein opzetje van de FAQ die ik gelijk integreer met een indexje van belangrijke forumdraden.
Autosnelwegen algemeen
Waar kan ik meer informatie over specifieke snelwegen vinden?
Dat kan in de volgende topics:
A 1
A 4
A 7
A 9
A 10
N 11
A 12
A 15
A 16
A 18
A 20
A 76
A 270
A 348

Waar kan ik meer informatie vinden over nieuwe wegen?
Over actuele wegenplannen bestaat een heel subforum. Daarin staat dit topic waarin een overzicht wordt gegeven van alle belangrijkste wegenplannen tot 2020, met hun vermoedelijke datum van openstelling. Merk op dat in Nederland een vertraging van meerdere jaren eerder regel is dan uitzondering.

De belangrijkste wegenplannen, waar uitgebreide draden over te vinden zijn vermeld ik hieronder nog:
A 2: Randweg Eindhoven: Verbreding tot 2+2+2+2 Klik hier
A 5: Westrandweg Amsterdam: Doortrekking A 5 van knooppunt Raasdorp tot aan de Coentunnel: klik hier
A 6: Verbinding tussen de A 6 en de A 9: mogelijk een tunnel tussen knp. Muiderberg en knp. Holendrecht. klik hier
A 37:Ombouw tot autosnelweg van de weg tussen Emmen en de Duitse grens. Klik hier
A 16: Verbindingsweg tussen de A 16 en de A 13, knp. Terbregseplein - Overschie. Klik hier
A 62: Verbreding vebindingsweg Westerscheldetunnel.Klik hier
A 65: Aanpassen huidige N 65 tussen Berkel-Enschot en Vught (snelweg Tilburg - 's Hertogenbosch) Klik hier.
Is dit een beetje de bedoeling dan?

Gebruikersavatar
Rene
4x5 autosnelweg
Berichten: 36661
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 11:48
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Wiki-project

Bericht door Rene » ma 24 dec 2007, 21:09

doorntje schreef:Weet je al wat die witte pagina's veroorzaakt?
Ja. Het heeft te maken met mijn Windows-Vista-machine die niet goed upload.
Toen het probleem zich bij de wiki voordeed ging mij een lampje branden: het probleem met de witte pagina's op het forum hebben we sinds ik de eerste phpBB-update heb gedaan vanaf mijn nieuwe Vista-computer.
Ik heb de wiki vanmiddag/vanavond vanaf mijn oude XP-machine nu geupload en het loopt als een zonnetje.
Een dezer dagen doe ik dezelfde procedure met de forumfiles, zodat dan ook dit forum verlost zal zijn van haar nukken.
doorntje schreef:Wil je mij en chris mischien dan ook beheerder maken?
Zodat we beveiliging op de wiki kunnen instellen dat alleen beheerders mogen wijzigen?
Als ik zou weten hoe, zeker.
In vergelijking met phpBB met zijn admin-console is de instelbaarheid van een wiki blijkbaar nogal spartaans...

Gebruikersavatar
doorn
verkeersader
Berichten: 733
Lid geworden op: di 14 aug 2007, 10:36
Locatie: Amersfoort

Re: Wiki-project

Bericht door doorn » ma 24 dec 2007, 21:13

Rene schreef:Als ik zou weten hoe, zeker.
In vergelijking met phpBB met zijn admin-console is de instelbaarheid van een wiki blijkbaar nogal spartaans...
Is heel makkelijk je gaat in het linker paneel naar speciale pagina's, dan staat onderaan gebruikersrechten, als je dat opent typ je een user in,
en dan zie je vanzelf hoe het verder moet

Gebruikersavatar
Rene
4x5 autosnelweg
Berichten: 36661
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 11:48
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Wiki-project

Bericht door Rene » ma 24 dec 2007, 21:25

OK, jullie zijn nu allebei (mede)beheerder.

Maar wat is in vredesnaam een Bureaucraat ?? :dontknow:

Gebruikersavatar
doorn
verkeersader
Berichten: 733
Lid geworden op: di 14 aug 2007, 10:36
Locatie: Amersfoort

Re: Wiki-project

Bericht door doorn » ma 24 dec 2007, 21:31

http://nl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Bureaucraat mark heeft het opgezocht,
ik heb nu alle info wat in mijn wiki stond overgezet, moet dit ook al op de hoofdpagina vermeld worden?

Plaats reactie