Herinrichting Frankrijk-forum

De FORUMREGELS, en opmerkingen over dit forum

Moderator: Moderatoren

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rene
4x5 autosnelweg
Berichten: 36660
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 11:48
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Herinrichting Frankrijk-forum

Bericht door Rene » vr 15 feb 2008, 16:19

Doordat er een aantal [Centraal]-draden verscheen in het Frankrijk-forum, had ik de gedachte dat de opzet met de individuele wegnummers, ook nog eens weggestopt in een forum Autoroutes, bij nader inzien niet zo geslaagd was.

Daarom heb ik de info gebundeld, maar wel toegankelijk gemaakt op tientallen wegnummers.
Bovendien ontstond hierdoor de mogelijkheid om het tussenforum Autoroutes te laten vervallen, wat het Frankrijk-forum een stuk overzichtelijker maakt.

Ik hoop dat de wijziging tot een beter en gemakkelijker gebruik van het Frankrijk-forum kan leiden :computypen:

vynkce
2x4 autosnelweg
Berichten: 10306
Lid geworden op: zo 01 jan 2006, 16:06
Locatie: Vlaanderen

Re: Herinrichting Frankrijk-forum

Bericht door vynkce » vr 15 feb 2008, 17:03

Het ziet er beter en overzichtelijker uit, goed werk René!

Ds79m
2x3 autosnelweg
Berichten: 9079
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17

Re: Herinrichting Frankrijk-forum

Bericht door Ds79m » vr 15 feb 2008, 19:01

Prima zaak, de centrale topic's gaan nu gelijk door naar de Wiki (binnenkort zal ik dat weer gaan aanvullen) en die indeling per wegnummer leverde toch vrij veel klikwerk op voor iemand die dat forum maar incidenteel leest.
Peter - Als je veel tegenwind hebt, kun je beter zelf gaan liggen

Gebruikersavatar
Rene
4x5 autosnelweg
Berichten: 36660
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 11:48
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Herinrichting Frankrijk-forum

Bericht door Rene » vr 15 feb 2008, 19:38

Ik ben meteen maar even doorgegaan en heb het Europa-forum ook maar meteen even onderhanden genomen.
Volgens mij zijn onderwerpen beter en eenvoudiger (terug) te vinden.

Seat Ibiza
2x2 autosnelweg
Berichten: 6380
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 22:05
Locatie: Ibiza ;-)

Re: Herinrichting Frankrijk-forum

Bericht door Seat Ibiza » za 16 feb 2008, 15:56

Ik vind het er zeker op vooruit gegaan. Ik ben van mening dat hoe meer je de boel opsplitst, hoe beter de vindbaarheid wordt. Wat ik alleen jammer vind: door het samenpakken van West- en Midden-Europa in één forumdeel, is dit forum veel voller dan alle andere delen. Misschien beter om te splitsen in een apart deel voor West-Europa en een deel voor Midden-Europa? Tevens vind ik de Oblast Kaliningrad enigszins vreemd staan in dat deel. Ook al ligt dit deel van Rusland een stukje verder naar het westen, dan zou ik het toch veel logischer vinden om het onder Oost-Europa te plaatsen, waar Rusland ook staat. Levert ook geen onoverkomelijke problemen op denk ik, omdat buurland Wit-Rusland daar ook staat.

Gebruikersavatar
Wesso
2x3 autosnelweg
Berichten: 7931
Lid geworden op: za 16 jul 2005, 1:27
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Herinrichting Frankrijk-forum

Bericht door Wesso » za 16 feb 2008, 16:47

Wat ook verbeterd is: de Franse leestekens zijn nu goed weergegeven.
Dit bericht is dus achterhaald. ;)

Gebruikersavatar
Palance
4x5 autosnelweg
Berichten: 31547
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17
Locatie: Паланцедрецхт
Contacteer:

Re: Herinrichting Frankrijk-forum

Bericht door Palance » za 16 feb 2008, 17:02

Een verdeling in arbitraire termen als 'midden', 'oost' etc levert altijd discussie op. Ik vind het wel een mooie (her)indeling. Overigens zal ik binnenkort, als Kosovo algemeen erkend gaat worden, de Kosovo-discussies uit de Servie-discussies afsplitsen.
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

Gebruikersavatar
Palance
4x5 autosnelweg
Berichten: 31547
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17
Locatie: Паланцедрецхт
Contacteer:

Re: Herinrichting Frankrijk-forum

Bericht door Palance » di 11 mar 2008, 20:04

Het laatste heb ik zojuist gedaan.
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

Plaats reactie