Moderator: Moderatoren

Dat is toch verschrikkelijk gedateerd en dan nog die verf die met de jaren gaat afblakeren. Geef mij dan maar die Franse of de aluminiume ANWB palen. Het is gewoon een vaststelling dat Wallonië en Brussel tenminste vernieuwen terwijl het Vlaamse gewest duidelijk kiest voor ontwerpen van de jaren 70 heruit te geven. Over functionaliteit hoor je mij niet klagen maar op vlak van vernieuwing en design heeft Vlaanderen jammer genoeg weinig kaas gegeten.denne007 schreef:die gouden palen zijn echt lelijkwat is er nu mis met de gewone standaard ronde groene of oranje palen?
Ja het is eigenlijk okergeel maar ik vind het Franse systeem sowieso mooi maar goed dat is natuurlijk ieder zijn mening. Op de grensovergang tussen Hulst en Stekene heb ik overigens ook modern soort verkeerslicht opgemerkt zowat een identieke versie als die aan de Antwerpse Leien en het Brusselse Hoofdstedelijke Gewest. Die constructie was knalgeel geverfd. Echt speciaal,moet je een keer gezien hebben. Foto hieronder.denne007 schreef:ja maar gouden palen en gouden randjes voor de borden vind ik er nu toch wel over.
Dan heb je duidelijk de Vlaamse aluminium geribde palen nog niet gezien. Echt vernieuwen doet Brussel overigens niet, aangezien ze dit soort palen al heel lang gebruiken. Meer nog: eigenlijk zijn het net die palen die je min of meer als verouderd kan beschouwen.MA60 schreef:Dat is toch verschrikkelijk gedateerd en dan nog die verf die met de jaren gaat afblakeren. Geef mij dan maar die Franse of de aluminiume ANWB palen. Het is gewoon een vaststelling dat Wallonië en Brussel tenminste vernieuwen terwijl het Vlaamse gewest duidelijk kiest voor ontwerpen van de jaren 70 heruit te geven. Over functionaliteit hoor je mij niet klagen maar op vlak van vernieuwing en design heeft Vlaanderen jammer genoeg weinig kaas gegeten.
" Vlaamse aluminium geribde palen ", welke mag ik me daar bij voorstellen?? Die Leds van de Antwerpse Leien of de Brusselse LEDS????R4 schreef:Dan heb je duidelijk de Vlaamse aluminium geribde palen nog niet gezien. Echt vernieuwen doet Brussel overigens niet, aangezien ze dit soort palen al heel lang gebruiken. Meer nog: eigenlijk zijn het net die palen die je min of meer als verouderd kan beschouwen.MA60 schreef:Dat is toch verschrikkelijk gedateerd en dan nog die verf die met de jaren gaat afblakeren. Geef mij dan maar die Franse of de aluminiume ANWB palen. Het is gewoon een vaststelling dat Wallonië en Brussel tenminste vernieuwen terwijl het Vlaamse gewest duidelijk kiest voor ontwerpen van de jaren 70 heruit te geven. Over functionaliteit hoor je mij niet klagen maar op vlak van vernieuwing en design heeft Vlaanderen jammer genoeg weinig kaas gegeten.