Autosnelwegen.net

Opmerkingen over Autosnelwegen.nl, .eu en Autosnelwegen.net
(en eventueel over andere wegensites van forumdeelnemers)

Moderator: Moderatoren

Gebruikersavatar
Palance
4x5 autosnelweg
Berichten: 31547
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17
Locatie: Паланцедрецхт
Contacteer:

Autosnelwegen.net

Bericht door Palance » wo 29 jun 2005, 11:38

Ik was eigenlijk nog niet zover, maar aangezien het al ter discussie is gekomen in het topic over Frits' foto's, bij deze:

Ik ga beginnen met een grote update van autosnelwegen.net. Een grote klus die wel even tijd in beslag zal gaan nemen.

Ik wil aan de lijst van afritten en knooppunten bestanden koppelen waarop je terug kunt vindenwat er ter plekke op de borden staat vermeld.
Ik ben al bezig met een testpagina voor de A29.
Ik hoop dat het voor de gebruiker logisch in elkaar zit: Je ziet bij een afrit of knooppunt een klein wegwijzerstje getekend, per rijrichting (vandaar dat in 1 kolom die dingen op z'n kop staan). Die zijn aanklikbaar en in een nieuw schermpje opent dan de wegwijzers. Wel in tekst, want foto's of plaatjes dat kost teveel ruimte en/of traffic.
Mocht ik niet bekend zijn met de inhoud van een bord, dan komt er een andere kleur wegwijzer te staan, met daarachter een link naar een mededeling. Maar dat wijst zich t.z.t. vanzelf.

Het Nederlandse wegwijzersysteem is natuurlijk niet altijd consequent. Ik heb geprobeerd een systeem op te zetten dat ik zo consequent als mogelijk kan gaan gebruiken. En wel als volgt:

  • Afritten: Een bord heeft een pijl naar boven (rechtdoor) of een pijl naar rechts, ongeacht de configuratie van de afrit.

    Knooppunten: Een bord heeft ook een pijl naar links, daar waar nodig. In dat geval kijk ik naar de loop van de snelwegen op de kaart. Bv. KP Zoomland vanuit Roosendaal richting Vlissingen: Ter plekke moet je de hoofdrijbaan volgen rechtdoor, maar ik ga daar een pijl naar links voor gebruiken (rechtdoor naar B.o.Z en rechtsaf naar de N259). Immers een knooppunt heeft vanuit de rijrichting normaal gesproken max. 3 richtingen (ik weet dus nog niet hoe ik het bij Velperborke of Kerensheide ga doen)

    Ik geef alleen de inhoud weer van borden bij normale knooppunten en afritten, d.w.z niet voor verzorgingsplaatsen, e.d.

    Ik wil uitgaan van de volgorde zoals die op de borden staat. Ruitertjes met plaatsnamen erop verhuizen naar onderaan de rij.

    Wegnummers zet ik op een vaste plaats neer. Ik ga ervanuit wat er op de borden staat, en niet wat er had moeten staan (gezien de vele fouten)

    Soms verschillen afritborden bij dezelfde afrit van elkaar (bv. andere plaatsnamen, het ene bord heeft wel en het adnere geen wegnummer). Dan hark ik zoveel mogelijk bijelkaar.

    We hebben op een aantal plaatsen hoofd- en parallelrijbanen. Ik vermeld alleen wat er te zien is op de borden bij de parallelrijbanen.

    Ik hou op geen enkele manier rekening met het aantal rijstroken ter plekke of wat voor soort bord er staat of hangt (portaalbord). Het gaat mij om de gegevens die erop staan.
Zo, gaandeweg zal ik vast wel ergens tegenaanlopen waar ik nog niet aan gedacht heb, maar dat zie ik dan wel weer. Ik zou zeggen: Neem een kijkje op de testpagina, binnenkort ga ik eens op mijn gemak beginnen met de snelwegen, dus het zal wel even duren voordat het e.e.a. klaar is. Als ik ergens mee klaar ben dan post ik het hier wel (en ik zet het ook in de nieuw-sectie van mijn pagina's) zodat de aanvullingen kunnen beginnen.
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

Gebruikersavatar
Rene
4x5 autosnelweg
Berichten: 36661
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 11:48
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Rene » wo 29 jun 2005, 11:53

Ziet er goed uit, maar daar waar een pijltje naar links staat heb ik wel mijn twijfels. Bijvoorbeeld bij het Hellegatsplein, komende vanaf het zuiden. Daar staat bij de N59 een pijltje naar links, terwijl je maar op één manier rechts kunt uitvoegen. Dat roept verwarring op.

Gebruikersavatar
Palance
4x5 autosnelweg
Berichten: 31547
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17
Locatie: Паланцедрецхт
Contacteer:

Bericht door Palance » wo 29 jun 2005, 12:11

Tsja, als je naar Rotterdam toerijdt en je wilt de A15 op richting Europoort voeg je ook rechts uit. Maar vanuit Rotterdam de A15 op richting Ridderkerk, daar voeg je weer links uit. Het gaat mij uiteindelijk om de globale richting waar je heen wilt.
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

Gebruikersavatar
Vinny
4x5 autosnelweg
Berichten: 41327
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:52
Locatie: Friesland

Bericht door Vinny » wo 29 jun 2005, 12:24

N57
Middelharnis
Zierikzee
Dit klopt volgens mij niet...
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.

Gebruikersavatar
Palance
4x5 autosnelweg
Berichten: 31547
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17
Locatie: Паланцедрецхт
Contacteer:

Bericht door Palance » wo 29 jun 2005, 12:40

Volgens mij ook niet :) Bedankt voor de eerste correctie.
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

Gebruikersavatar
Via
2x5 autosnelweg
Berichten: 15216
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 17:09

Bericht door Via » wo 29 jun 2005, 13:23

Wel een mooie manier van aangeven, Erwin! :blauweduim:

Gebruikersavatar
harry
Wegnummerfotograaf
Berichten: 22840
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 12:09
Locatie: Leipendam
Contacteer:

Bericht door harry » wo 29 jun 2005, 13:31

Staat de informatie ergens gestructureerd, of staat het alleen in HTML?
Als je het in een structuur zet (on-line of off-line database), kun je later makkelijk overzicht-pagina's of zoekpagina's maken. Bijvoorbeeld met de vraag "op welke afritborden komt Zuidlaren voor" of "vanaf hoever staat Groningen aangegeven op de snelwegen".

Voor een on-line database heb je faciliteiten van je provider nodig.
Voor een off-line database heb je een HTML-generator nodig. Dit laatste gebruik ik bijvoorbeeld op mijn wegnummer-site.
wegnummers.nl foto's van genummerde wegen (o.a. NBA) en van plaatsnaamborden
--Harry.

Gebruikersavatar
Palance
4x5 autosnelweg
Berichten: 31547
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17
Locatie: Паланцедрецхт
Contacteer:

Bericht door Palance » wo 29 jun 2005, 13:38

harry schreef:Staat de informatie ergens gestructureerd, of staat het alleen in HTML?
Als je het in een structuur zet (on-line of off-line database), kun je later makkelijk overzicht-pagina's of zoekpagina's maken. Bijvoorbeeld met de vraag "op welke afritborden komt Zuidlaren voor" of "vanaf hoever staat Groningen aangegeven op de snelwegen".

Voor een on-line database heb je faciliteiten van je provider nodig.
Voor een off-line database heb je een HTML-generator nodig. Dit laatste gebruik ik bijvoorbeeld op mijn wegnummer-site.
Het ligt in mijn bedoeling om er 'gewoon' HTML-pagina's van te maken, zonder structuur of zoekmogelijkheid. Ik heb templates gemaakt voor de 'borden' die ik redelijk gemakkelijk kan invullen.
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

Pino
4x3 autosnelweg
Berichten: 21915
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 9:17
Locatie: Sesamstraat
Contacteer:

Bericht door Pino » wo 29 jun 2005, 13:49

Ziet er schitterend uit. Kan niet wachten tot het klaar is !!!

Wat ik "mis" in je testpagina zijn de E-nummers van de weg (geloof dat de A 29 er geen heeft - dat zou een hoop verklaren).

Als je verder nog wat inspiratie zoekt: de overzichten van Patrick's Autobahn Atlas zijn natuurlijk fenomenaal. Maar of je nu al die gegevens ook wilt opnemen?!

Gebruikersavatar
Palance
4x5 autosnelweg
Berichten: 31547
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17
Locatie: Паланцедрецхт
Contacteer:

Bericht door Palance » wo 29 jun 2005, 14:12

Pino schreef:Ziet er schitterend uit. Kan niet wachten tot het klaar is !!!

Wat ik "mis" in je testpagina zijn de E-nummers van de weg (geloof dat de A 29 er geen heeft - dat zou een hoop verklaren).

Als je verder nog wat inspiratie zoekt: de overzichten van Patrick's Autobahn Atlas zijn natuurlijk fenomenaal. Maar of je nu al die gegevens ook wilt opnemen?!
Het heeft even door mijn hoofd gespeeld, maar het is nogal wat, en het moet wel leuk blijven :)
De A29 heeft inderdaad geen E-nummers, maar ik ga ze wel vermelden (mits de borden ze ook vermelden natuurlijk).

Overigens staat ook op de planning om hectometerwaarden in te voeren, als ik straks klaar ben met aanpassingen in de lay-out. Blijft dus bezoeken! :)
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

marcel
2x2 autosnelweg
Berichten: 5460
Lid geworden op: ma 07 mar 2005, 14:15
Locatie: Adliswil CH
Contacteer:

Re: Update autosnelwegen.net: Wegwijzers van snelwegen

Bericht door marcel » ma 04 jul 2005, 20:48

Palance schreef: En wel als volgt:

  • Afritten: Een bord heeft een pijl naar boven (rechtdoor) of een pijl naar rechts, ongeacht de configuratie van de afrit.

    Knooppunten: Een bord heeft ook een pijl naar links, daar waar nodig. In dat geval kijk ik naar de loop van de snelwegen op de kaart. Bv. KP Zoomland vanuit Roosendaal richting Vlissingen: Ter plekke moet je de hoofdrijbaan volgen rechtdoor, maar ik ga daar een pijl naar links voor gebruiken (rechtdoor naar B.o.Z en rechtsaf naar de N259). Immers een knooppunt heeft vanuit de rijrichting normaal gesproken max. 3 richtingen (ik weet dus nog niet hoe ik het bij Velperborke of Kerensheide ga doen)

    Ik geef alleen de inhoud weer van borden bij normale knooppunten en afritten, d.w.z niet voor verzorgingsplaatsen, e.d.

    Ik wil uitgaan van de volgorde zoals die op de borden staat. Ruitertjes met plaatsnamen erop verhuizen naar onderaan de rij.

    Wegnummers zet ik op een vaste plaats neer. Ik ga ervanuit wat er op de borden staat, en niet wat er had moeten staan (gezien de vele fouten)

    Soms verschillen afritborden bij dezelfde afrit van elkaar (bv. andere plaatsnamen, het ene bord heeft wel en het adnere geen wegnummer). Dan hark ik zoveel mogelijk bijelkaar.

    We hebben op een aantal plaatsen hoofd- en parallelrijbanen. Ik vermeld alleen wat er te zien is op de borden bij de parallelrijbanen.

    Ik hou op geen enkele manier rekening met het aantal rijstroken ter plekke of wat voor soort bord er staat of hangt (portaalbord). Het gaat mij om de gegevens die erop staan.
Interessant. Ik probeer op mijn site wel zo precies mogelijk aan te geven wat er echt op de borden staat in Zwitserland, inclusief allerlei fouten en curiositeiten.
Wel heb ik de wegnummering voor het gemak altijd onderaan, vooral omdat ik de informatie (helaas) niet heb bijgehouden.

Vaak staan er meerdere borden met verschillende bestemmingen, dan heb ik alles wat ergens staat erop staan (terwijl misschien eerst een bord A B staat, dan B C, dan staat er bij mij dus A B C), ook kan dan de volgorde afwijken op één van de borden.

Ik gebruik geen pijlen: van links naar rechts staan de borden gewoon in die volgorde (bij portaalborden), i.h.a. is rechts het bord naar de afrit en links rechtdoor. Dat geldt voor beide richtingen.

Ik heb nu trouwens alles af (behalve een stuk A16, daar ga ik weer kijken als de stukken bij Delémont en Porrentruy geopend worden, later dit jaar). Ik heb afgelopen zondag ook weg 20 La Chaux-de-Fonds - Neuchâtel en de 'A21' toegevoegd.
Bij mij kun je ook klikken op aansluitende wegen, zo kun je beginnend vanaf bijv. de A1 alle andere pagina's bereiken in maximaal twee stappen.
Ga je zoiets ook nog doen?

Ik heb het trouwens allemaal in HTML, maar een aparte database zou wel beter zijn.

Gebruikersavatar
Palance
4x5 autosnelweg
Berichten: 31547
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17
Locatie: Паланцедрецхт
Contacteer:

Bericht door Palance » ma 04 jul 2005, 21:15

Ik ga proberen de juiste volgorde van bestemmingen te hanteren, maar zonder tijdelijke omleidingen (nummers, etc.), mar met symbolen van industrieterreinen, musea, nationale parken en vliegvelden. Elk bord krijgt een apart bestandje, dus doorklikken naar wegnummers gaat niet werken. Ik wil wel pagina's maken bestaande uit frames met daarin alle borden van een bepaalde weg, zo kun je ze toch achter elkaar zien, maar dat is later zorg.

Ik geef niet precies de inhoud van het bord weer, omdat je altijd zit met portaalborden (hoeveel rijstroken?) etc. Gewoon: het bord voor rechtdoor, het bord voor als je de snelweg verlaat. 9en meer borden bij knooppunten).

Ik ben nog aan het opbouwen, dus als ik iets meer concreets heb, meld ik me zeker hier.
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

Gebruikersavatar
Palance
4x5 autosnelweg
Berichten: 31547
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17
Locatie: Паланцедрецхт
Contacteer:

Update 2-8-05: Wegwijzers

Bericht door Palance » di 02 aug 2005, 19:32

Bovenstaand bericht is alweer een maandje oud, maar ondertussenheb ik niet stilgezeten.

Ik ben dus bezig geweest, en tegelijk met de invoering van de wegwijzers ben ik ook begonnen met diverse andere wijzigingen, zoals lay-out, wat typo's hier en daar, en er komt nog meer aan.

Maar de hoofdzaak hier is het toevoegen van wegwijzers. Als je de routelijsten neemt van de Nederlandse snelwegen (bv. van de wat aangepast voorpagina), dan zie je naast de afrit- en knooppuntnamen voor beide richtingen een wegwijzertje; Een lichtgekleurd bordje betekent: (Nog) geen informatie beschikbaar, een donkergekleurd bordje dus wel. Ze zijn aanklikbaar en ziedaar een popupje met de bestemmingen zoals ze aangegeven staan bij de betreffende afrit of het betreffende knooppunt.

Er zullen vast nog wat (opmaak)foutjes inzitten, maar omdat ik met nog meer aanpassingen bezig ben, komt dat wel. Er komen uiteraard nog meer updates aan voor de wegwijzers, maar voorlopig staan ze er van een aantal snelwegen en van sommige trajecten van snelwegen. Het is uiteraard de bedoeling dat ze allemaal gevuld gaan worden in de komende tijd (zal wel maanden worden), hulp is natuurlijk te allen tijde welkom.

Ik heb geprobeerd om zo consequent mogelijk te zijn in het weergeven van de borden, met name bij parallelwegen etc. is dat soms wat lastiger, maar ik heb mijn best gedaan, dacht ik zo. Zie voor andere criteria die ik probeer aan te houden de 1e posting van deze draad.

Wegen of delen van wegen waar nu wegwijzers van op te vragen zijn, zijn o.a.
A4
A12
A13
A15
A16
A17
A20
A28
A29
A32
A38 :)
A200
A208
Veel plezier.
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

Gebruikersavatar
Mark
Forumbeheerder
Berichten: 10234
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 21:11
Locatie: Spijkenisse

Bericht door Mark » di 02 aug 2005, 19:37

Ziet er heel goed uit! Ga zo door! Ik eis wel dat er bij afrit 16 van de A15 dat er tussen haakjes staat Mark's Huis ;)

Gebruikersavatar
Via
2x5 autosnelweg
Berichten: 15216
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 17:09

Bericht door Via » di 02 aug 2005, 19:39

Mooi gedaan, maar ik zie één bord met 2 fouten. :P

Bij de A4 het linkerbord langs Sloten heeft de E19 in het rood staan en bevat Amselveen i.p.v. Amstelveen. Tis maar dat je het weet. :)

Gebruikersavatar
Palance
4x5 autosnelweg
Berichten: 31547
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17
Locatie: Паланцедрецхт
Contacteer:

Bericht door Palance » di 02 aug 2005, 19:39

Helaas heb ik alweer gezien dat het met een paar bestanden niet goed gegaan is. :cry: Vergeef me dus als je niet iets krijgt dat je verwacht. dat komt een dezer dagen nog wel.

@Mark: Als jij ervoor kan zorgen dat het op de borden komt, dan neem ik het over :)
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

Gebruikersavatar
Palance
4x5 autosnelweg
Berichten: 31547
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17
Locatie: Паланцедрецхт
Contacteer:

Bericht door Palance » di 02 aug 2005, 19:40

ViaHaaren schreef:Mooi gedaan, maar ik zie één bord met 2 fouten. :P

Bij de A4 het linkerbord langs Sloten heeft de E19 in het rood staan en bevat Amselveen i.p.v. Amstelveen. Tis maar dat je het weet. :)
Merci. Ik kijk morgenochtend wel naar wat er nog meer gevonden is. :)
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

Gebruikersavatar
Mark
Forumbeheerder
Berichten: 10234
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 21:11
Locatie: Spijkenisse

Bericht door Mark » di 02 aug 2005, 19:49

Over de A4 bij Sloten gesproken, ik zag vandaag als je vanaf de A10 Zuid komt en de A4 oprijd, is dat bij de eerste aankondigingsborden het bordje Afrit 1 ontbreekt.

Gebruikersavatar
Rene
4x5 autosnelweg
Berichten: 36661
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 11:48
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Rene » di 02 aug 2005, 19:54

Erwin, als ik op het wegwijzertje klik, opent zich een nieuw scherm met de volgende tekst:
Forbidden
You don't have permission to access /~egavic/ASN/afrit/a4/a4-2-d.html on this server.

--------------------------------------------------------------------------------

Apache/1.3.29 Server at http://www.xs4all.nl Port 80
en dus geen foto... :cry:

Gebruikersavatar
Mark
Forumbeheerder
Berichten: 10234
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 21:11
Locatie: Spijkenisse

Bericht door Mark » di 02 aug 2005, 20:35

Er staat nog een foutje op je site Erwin, als je die screenshot zie, snap je wel wat er fout is.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Rene
4x5 autosnelweg
Berichten: 36661
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 11:48
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Rene » di 02 aug 2005, 20:41

René schreef:Erwin, als ik op het wegwijzertje klik, opent zich een nieuw scherm met de volgende tekst:
Forbidden
You don't have permission to access /~egavic/ASN/afrit/a4/a4-2-d.html on this server.

--------------------------------------------------------------------------------

Apache/1.3.29 Server at http://www.xs4all.nl Port 80
en dus geen foto... :cry:
Inmiddels heeft het probleem zich blijkbaar als vanzelf opgelost. :?

Gebruikersavatar
Palance
4x5 autosnelweg
Berichten: 31547
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17
Locatie: Паланцедрецхт
Contacteer:

Bericht door Palance » wo 03 aug 2005, 7:54

René schreef:
René schreef:Erwin, als ik op het wegwijzertje klik, opent zich een nieuw scherm met de volgende tekst:
Forbidden
You don't have permission to access /~egavic/ASN/afrit/a4/a4-2-d.html on this server.

--------------------------------------------------------------------------------

Apache/1.3.29 Server at http://www.xs4all.nl Port 80
en dus geen foto... :cry:
Inmiddels heeft het probleem zich blijkbaar als vanzelf opgelost. :?
Je keek net op het verkeerde moment, ik was net even bezig toen ik per ongeluk de permissies voor andere uitzette. Dat heeft maar 3 minuten geduurd :) Overigens is het tekst en zijn het geen foto's.


@Mark: Bedankt!!!!
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

Gebruikersavatar
Palance
4x5 autosnelweg
Berichten: 31547
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17
Locatie: Паланцедрецхт
Contacteer:

Bericht door Palance » ma 15 aug 2005, 9:16

Update:

A1 (grote stukken)
A15 (KP Ridderkerk - KP Gorinchem)
A16 (KP Ridderkerk - KP Terbregseplein)
A35 (helemaal)
A270 (helemaal)

Meer volgt op termijn...
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

Gebruikersavatar
harry
Wegnummerfotograaf
Berichten: 22840
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 12:09
Locatie: Leipendam
Contacteer:

Bericht door harry » ma 15 aug 2005, 10:33

Palance schreef:A270 (helemaal)
Dat moet nog het moeilijkst geweest zijn tot nu toe, om deze weg helemaal te doen! :D
wegnummers.nl foto's van genummerde wegen (o.a. NBA) en van plaatsnaamborden
--Harry.

Gebruikersavatar
Palance
4x5 autosnelweg
Berichten: 31547
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17
Locatie: Паланцедрецхт
Contacteer:

Bericht door Palance » ma 15 aug 2005, 12:18

harry schreef:
Palance schreef:A270 (helemaal)
Dat moet nog het moeilijkst geweest zijn tot nu toe, om deze weg helemaal te doen! :D
Het was hard werken, ja :twisted:
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

Riva
autoweg
Berichten: 1893
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 16:37
Locatie: Leusden

Bericht door Riva » do 18 aug 2005, 17:22

Schitterend gedaan! :blauweduim:

Eén opmerking van mij:
- A16 in noordelijke richting, knooppunt Galder. Hier vermeld jij in rechtdoorgaande richting Breda-Noord, terwijl hier volgens mij in werkelijkheid gewoon Breda staat. De afrit N263 Breda/Rijsbergen moet immers nog komen.
Rainier

Riva
autoweg
Berichten: 1893
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 16:37
Locatie: Leusden

Bericht door Riva » do 18 aug 2005, 17:25

Nog een paar:
- A28, zuidelijke richting, afrit 7, Leusden. In rechtdoorgaande richting ontbreekt Utrecht. Bovendien vermeld jij Dierenpark Amersfoort, in werkelijkheid staat er aleen Dierenpark (met een olifantje ervoor uiteraard). Idem voor afritten 6 en 5.
- Bij afrit drie ontbreekt Utrecht eveneens.
- A15, oostelijke richting afrit 21: richtingen omgedraaid.
Rainier

waldo79
4x3 autosnelweg
Berichten: 20524
Lid geworden op: do 05 mei 2005, 10:28
Locatie: 's-Hertogenbosch

Bericht door waldo79 » do 18 aug 2005, 19:20

Opmerking:
A15: afrit 30a, alleen nog van de zuidbaan toegankelijk.
Vanuit Nijmegen bestaat deze afrit niet. ;)

Gebruikersavatar
Palance
4x5 autosnelweg
Berichten: 31547
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17
Locatie: Паланцедрецхт
Contacteer:

Bericht door Palance » vr 19 aug 2005, 8:20

Dank, dank voor het opletten en corrigeren. Correcties komen er aan (als ik weer tijd heb :) )
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

Gebruikersavatar
Mark
Forumbeheerder
Berichten: 10234
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 21:11
Locatie: Spijkenisse

Bericht door Mark » vr 19 aug 2005, 12:18

Komen er ook nog wegwijzers op bepaalde N wegen, zoals de N15?

Plaats reactie