We vertrekken op maandag 18 augustus. Dit keer moeten we naar Splügen in Zwitserland. Op de terugweg moeten we via Rothenburg ob der Tauber en Brugge rijden. Wat denken jullie van de route? Mijn neef komt namelijk niet zo vaak in België.
De heenweg hebben we het volgende voorgesteld over de Saurlandroute:
A12 - BAB3 - BAB516 - BAB42 - BAB43 - BAB44 - BAB45 (Frankfurt am Main/Würzburg) - BAB3 (Würzburg) - BAB7 (Ulm/Füssen) - BAB96 (Lindau) - Grens met Oostenrijk - A14 (Bregenz/Bludenz) - Afrit 23 Hohenems - Grens met Zwitserland - A13 (Chur/Thusis/San Bernardino) - Splügen.
In Splügen moeten we een vracht lossen. Vervolgens gaan we via dezelfde weg terug naar Rothenburg ob der Tauber (tussen Würzburg en Ulm). Daar moet we weer laden. Maar vervolgens moeten we naar Brugge.
Hoe zouden we dan moeten rijden? We denken zo:
BAB7 (weer even een stukje terug richting Ulm naar Crailsheim) - BAB6 - BAB61 - BAB6 - BAB62 - BAB1 - BAB60 - Grens met België - A27 - A3 - R0 - A10
Maar is dit wel verstandig? Ik betwijfel het. Ik kom ook verder haast nooit in België. Je moet nu wel langs Brussel. Ook over de A6 bij Heilbronn is geen pretje. Hebben jullie tips of ideeën? Graag posten!