Wat foto's van wat komborden in Zuid-Limburg. Ik weet niet of je hiervan al wat had, maar voor de zekerheid heb ik alles er maar bijgezet.
Beutenaken. Een erg rustig dorpje:
Slenaken. Het bordje over het groenste dorp van Limburg klopt aardig:
Vanuit de bus probeerde ik nog wat komborden vast te leggen. Bijna allemaal lukten niet, maar die van Camerig ging nog:
Vaals met het kombord vanuit Duitsland. Eronder is nog een leuke P-route te zien:
Toen kwam ik in Landgraaf uit. Een lastig geval. In de plaats zelf worden de stadsdelen zoals Ubach over Worms aangeduid met een geel kombordje (helaas geen foto ervan) en op de bewegwijzering als wit doel. Als je de gemeente Landgraaf in komt wisselen de komborden ook. Zo kom je hier in het deel Ubach over Worms terecht, maar staat er alleen Landgraaf op het kombord:
Het deel Rimburg wordt alleen aangeduid met een wit kombordje en op de bewegwijzering in Landgraaf als wit doel:
Op de weg vanuit Kerkrade richting Rimburg kwam ik nog een kombord van Landgraaf tegen maar nu met de delen Ubach over Worms en Rimburg erbij:
En om de verwarring compleet te maken kwam ik in Kerkrade of Eygelshoven (ik weet het niet, want volgens het kombord was ik in Kerkrade, maar het naastgelegen treinstation heette weer Eygelshoven Markt) de plaats Rimburg tegen als gewoon doel en dus niet in het wit

:
Een kombord van Kerkrade op de weg vanuit Rimburg:
En tot ziens in Kerkrade en het Duitse Herzogenrath:
Uiteraard kun je al deze komborden gebruiken voor de site.