Op 1 augustus gaan we naar Koblezn, om vanaf daar naar het festival Nature One te gaan.
Ik weet dat het dan zwarte zaterdag is in Duitsland, dus welke route is dan het minst vertragingsgevoelig?
Ik zat zelf te denken om zo laat mogelijk de grens over te gaan, dus de eerste voorkeur gaat dan uit naar Venlo, met op de 2e plaats Heerlen.
Bij Arnhem de grens over lijkt me niet aan te raden, omdat je dan over de A3 moet.
Is mijn vermoeden goed?
1 aug 2009 koblenz
Moderator: Moderatoren
-
mavas
- 2x5 autosnelweg
-
Chris
- Moderator
Re: 1 aug 2009 koblenz
Mah, op 1 augustus zal de drukte zich vooral in het midden en zuiden van Duitsland manifesteren. Ik denk dat je tot Koblenz geen giga-files hoeft te verwachten. Ik zou gewoon de A61 pakken, dat is de kortste en snelste route vanuit Zuid-Nederland. Als je zin hebt in een toeristische route en de tijd hebt is het wel leuk om vanaf Bonn de B9 naar Koblenz te pakken. Gedeeltelijk uitgebouwd als expressweg, maar gaat wel door een aantal dorpen, dus vooral leuk als je toch veel tijd hebt 
Als je eerste zorg is om zo snel en makkelijk naar Koblenz te komen, neem dan gewoon de Autobahn.
Vergeet niet dat op 1 augustus alle Nederlanders echt wel op vakantie zijn (komend weekend krijgt zuid vakantie), of alweer terugkeren, dus voor gigantisch vakantieverkeer vanuit Nederland hoef je niet bang te zijn.
Als je eerste zorg is om zo snel en makkelijk naar Koblenz te komen, neem dan gewoon de Autobahn.
Vergeet niet dat op 1 augustus alle Nederlanders echt wel op vakantie zijn (komend weekend krijgt zuid vakantie), of alweer terugkeren, dus voor gigantisch vakantieverkeer vanuit Nederland hoef je niet bang te zijn.
-
duikgek89
- 2x3 autosnelweg
-
Attietattie
- 2x5 autosnelweg
Ik ben ook altijd over de 61 naar Nature One gegaan (heb ik 9x zo gedaan). Nooit noemenswaardige problemen gehad. Ik moet wel zeggen dat wij bijna altijd op vrijdagmiddag die kant op reden. Op zondag terug kan je de toevalligheid hebben dat er een voetbalwedstrijd in de buurt plaatsvindt waardoor je wat vertraging op kan lopen.
Ik weet niet of je in Koblenz in een hotel zit of op de camping bij het terrein zelf, maar vergis je niet in de afstand Koblenz - Kastellaun. En neem alsjeblieft geen materialen mee die het Duitse daglicht niet kunnen verdragen want je hebt zo'n 40% kans dat je auto overhoop wordt gehaald in de politiefuik. Verder moet de BOB ook niet een paar biertjes drinken of cannabis roken want dat kunnen ze daar nog lang in je bloed terugzien geloof ik. Overigens ben ik als ik van het feest weg reed nooit gecontroleerd maar ik zou het risico toch niet nemen.
Verder wil ik je de Tresorbunker aanraden. Qua aankleding saai, maar muzikaal gezien het beste ter wereld mijns inziens.
Ik weet niet of je in Koblenz in een hotel zit of op de camping bij het terrein zelf, maar vergis je niet in de afstand Koblenz - Kastellaun. En neem alsjeblieft geen materialen mee die het Duitse daglicht niet kunnen verdragen want je hebt zo'n 40% kans dat je auto overhoop wordt gehaald in de politiefuik. Verder moet de BOB ook niet een paar biertjes drinken of cannabis roken want dat kunnen ze daar nog lang in je bloed terugzien geloof ik. Overigens ben ik als ik van het feest weg reed nooit gecontroleerd maar ik zou het risico toch niet nemen.
Verder wil ik je de Tresorbunker aanraden. Qua aankleding saai, maar muzikaal gezien het beste ter wereld mijns inziens.
'De beste verkeersdrempel is vriendelijkheid' - Loesje
-
mavas
- 2x5 autosnelweg
Een vriend van ons moet daar draaien, voor de 3e keer, dus dat willen we wel nuchter zien.
We zullen eerst bij de classic stage staan, en dan wil ik nog Armin en Ferry zien.
-
Attietattie
- 2x5 autosnelweg
Dat heeft mij nooit kunnen weerhouden moet ik eerlijk zeggen.mavas schreef:Een vriend van ons moet daar draaien, voor de 3e keer, dus dat willen we wel nuchter zien.
'De beste verkeersdrempel is vriendelijkheid' - Loesje
-
mavas
- 2x5 autosnelweg
Das ook wel zo
uh2: Van alle drugs die er is gebruik ik alleen alcohol.
Rijden na drinken of na een nacht doorhalen raad ik overigens ten strengste af, is levensgevaarlijk. Kans op indutten is zeer groot, en ik heb wel eens bij iemand in de auto gezeten waar het bij gebeurde.
Rijden na drinken of na een nacht doorhalen raad ik overigens ten strengste af, is levensgevaarlijk. Kans op indutten is zeer groot, en ik heb wel eens bij iemand in de auto gezeten waar het bij gebeurde.