NBA: Foto's van borden
Moderator: Moderatoren
-
- Moderator
-
- 2x3 autosnelweg
Re: NBA: A12 Bleiswijk en Zoetermeer
Update van de situatie bij afrit Zoetermeer. Bord 1 is bekend, zie boven, nu met een pijlenbord ernaast.
Bord 2 was nog niet genoemd in deze draad.
1.

2.

Als er nog borden op palen voor de invoegsituatie moeten komen, staat het inderdaad niet erg handig opgesteld...
Bord 2 was nog niet genoemd in deze draad.
1.

2.

Als er nog borden op palen voor de invoegsituatie moeten komen, staat het inderdaad niet erg handig opgesteld...
-
- Moderator
[A028][A050][N050] NBA: KP Hattemerbroek

1. Net na de splitsing richting Apeldoorn. 300 m bord richting N50 Kampen.

2. 0 m bord richting N50 Kampen.

3. Net na de splitsing richting Zwolle. 0m bord richting A50 Apeldoorn.

4. 0 m bord richting N50 Kampen.

5. Splitsing Zwolle/Kampen.

6a. Vooraankondiging richting Amersfoort. Foutief wegnummer (moet A28 zijn)

6b. Richting N50 Kampen, 0 m bord richting A28 Amersfoort (vrijwel ongebruikte lus)

7. Richting A50 Apeldoorn, 200 m bord voor de afslag naar A28 Zwolle.

8. Splitsing A50 Apeldoorn / A28 Zwolle. Foutief wegnummer. A50 richting Zwolle moet A28 zijn!

-
- autoweg
Re: NBA: A59 (A27?) Hooipolder met blunder
Drie weken na melding is de fout hersteld. Op Hooipolder heet de A27 richting Zierikzee weer gewoon A59.

-
- Moderator
-
- Moderator
-
- verkeersader
[A058] NBA: VZP Vliedberg
(ik wist niet of ik hier een apart topic over moet aanmaken, anders gelieve verplaatsen)
Ik heb een nieuw bord gespot op de A58 t.h.v. verzorgingsplaats Vliedberg in de richting Bergen op Zoom.
Het gaat hier over het 500m bord.
N.a.v. de aanleg van een nieuw knooppunt bij Vlissingen, denk ik dat er binnenkort daar ook nieuwe borden komen.
Een foto:

Ik heb een nieuw bord gespot op de A58 t.h.v. verzorgingsplaats Vliedberg in de richting Bergen op Zoom.
Het gaat hier over het 500m bord.
N.a.v. de aanleg van een nieuw knooppunt bij Vlissingen, denk ik dat er binnenkort daar ook nieuwe borden komen.
Een foto:
Laatst gewijzigd door Ditho op di 03 nov 2009, 16:13, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Moderator
Re: NBA: A28 Harderwijk, Epe
NBA Harderwijk
Nog even de volledige series NBA bij Harderwijk.
1. Vooraankondiging Lelystad en Ermelo.

2. 600m bord.

3. uitsmijter staat achter tijdelijke borden en verlichting.

Een afstandsbord ontbreekt hier. Er staat wel een 300m afstandsbord van Old School amper een kilometer verderop bij de afslag Ermelo.
NBA Epe
De NBA serie afslag Epe richting noorden is nu compleet.
1. Aankondiging afslag Epe.

2. 600m bord.

3. 0m bord.

4. Afstandenbord na de afslag, deze is nieuw.

Nog even de volledige series NBA bij Harderwijk.
1. Vooraankondiging Lelystad en Ermelo.

2. 600m bord.

3. uitsmijter staat achter tijdelijke borden en verlichting.

Een afstandsbord ontbreekt hier. Er staat wel een 300m afstandsbord van Old School amper een kilometer verderop bij de afslag Ermelo.
NBA Epe
De NBA serie afslag Epe richting noorden is nu compleet.
1. Aankondiging afslag Epe.

2. 600m bord.

3. 0m bord.

4. Afstandenbord na de afslag, deze is nieuw.

-
- Moderator
Re: NBA: A28 Wezep
Hier is een nieuw bord geplaatst. (0 m bord).
De huidige serie:
1. 600m bord

2. old school afstandenbord op 300m.

3. Nieuwe 0m bord.

De huidige serie:
1. 600m bord

2. old school afstandenbord op 300m.

3. Nieuwe 0m bord.

-
- 2x3 autosnelweg
NBA: A12 Zoetermeer, Bleiswijk, Zevenhuizen
Vandaag was het mooi weer om een filmpje te maken, dus ik heb gelijk even alle NBA-borden meegepakt tussen Zoetermeer en Zevenhuizen. Aangekomen bij afrit 9 bleek deze volgens de NBA-systematiek Zevenhuizen te heten. Jammer genoeg is het viaduct over de A12 nog niet af. De situatie is als volgt (11 screenshots).
1. Geen NBA, wel een van de voorgangers ervan.

2. Afrit 8: Bleiswijk.

3.

4.

5.

6.

7. Afstandenbord na Bleiswijk.

8. Afgeplakt bordje voor afrit 9. Ik kon de plaatsnaam niet lezen, maar het moet Zevenhuizen zijn.

9. Vorkbord voor afrit 9: alleen de doelen van de oude afrit 10 zijn bereikbaar.

10.

11. Inmiddels op de nieuwe afrit. Meer foto’s volgen in dit topic.

De video komt t.z.t. in dit topic.
1. Geen NBA, wel een van de voorgangers ervan.

2. Afrit 8: Bleiswijk.

3.

4.

5.

6.

7. Afstandenbord na Bleiswijk.

8. Afgeplakt bordje voor afrit 9. Ik kon de plaatsnaam niet lezen, maar het moet Zevenhuizen zijn.

9. Vorkbord voor afrit 9: alleen de doelen van de oude afrit 10 zijn bereikbaar.

10.

11. Inmiddels op de nieuwe afrit. Meer foto’s volgen in dit topic.

De video komt t.z.t. in dit topic.
-
- Moderator
-
- 2x3 autosnelweg
-
- autoweg
-
- 2x3 autosnelweg
NBA: A12 Zevenhuizen, Bleiswijk en Zoetermeer
Nieuw bordje tussen afrit Zevenhuizen/Waddinxveen en kp. Gouwe. Fijn om te weten dat verkeer uit de regio Rotterdam erbij komt, maar afbuigen naar Rotterdam zit er voorlopig nog niet in.

De folie laat langzaam los...

De folie laat langzaam los...

-
- verkeersader
[A031][N031] NBA: Harlingen-Midlum
Ik zag vandaag aan het begin van de A31 bij Midlum één NBA-achtig-bord hangen.

De andere borden bij de afslag waren nog hetzelfde

De andere borden bij de afslag waren nog hetzelfde

-
- Moderator
[A015][A325] NBA: Ressen
Een serie NBA Ressen. Was nog niet gepost volgens mij.
1.

NBA Ressen-1 by Chriszwolle, on Flickr
2.

NBA Ressen-2 by Chriszwolle, on Flickr
3.

NBA Ressen-3 by Chriszwolle, on Flickr
4.

NBA Ressen-4 by Chriszwolle, on Flickr
5.

NBA Ressen-5 by Chriszwolle, on Flickr
6.

NBA Ressen-6 by Chriszwolle, on Flickr
1.

NBA Ressen-1 by Chriszwolle, on Flickr
2.

NBA Ressen-2 by Chriszwolle, on Flickr
3.

NBA Ressen-3 by Chriszwolle, on Flickr
4.

NBA Ressen-4 by Chriszwolle, on Flickr
5.

NBA Ressen-5 by Chriszwolle, on Flickr
6.

NBA Ressen-6 by Chriszwolle, on Flickr
-
- woonerf
[A002] NBA: Oudenrijn - Everdingen
Ik ben vandaag even een stukje gaan rijden met mijn broer, en ik was in de gelegenheid om de NBA serie tussen Oudenrijn en Everdingen op de gevoelige plaat te zetten. De omstandigheden leenden zich uitstekend, aangezien er maar 2 rijstroken open zijn richting zuid, waardoor er toch langzaam gereden moet worden. Gaf mij een kans om de lang-beloofde platen voor jullie te maken! De meeste doelen zijn niet aangepast. Ik weet ook niet of dit moest, ben niet heel erg thuis in het netwerkdoelensysteem, maar daar kunnen jullie vast wel opheldering over verschaffen. Goed, tijd voor foto's:
Richting Noord: Everdingen-Oudenrijn

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.
Richting Zuid: Oudenrijn-Everdingen

30.

31.

32.

33.

34.

35.

36.

37.

38.

39.

40.

41.

42.

43.

44.

45.

46.

47.

48.

49.

50.

51.

52.

53.
Dat was hem!
Richting Noord: Everdingen-Oudenrijn

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.
Richting Zuid: Oudenrijn-Everdingen

30.

31.

32.

33.

34.

35.

36.

37.

38.

39.

40.

41.

42.

43.

44.

45.

46.

47.

48.

49.

50.

51.

52.

53.
Dat was hem!

-
- 2x2 autosnelweg
[A079] NBA Maastricht - Heerlen v.v.
Zoals ik al in ander topic meldde, zijn er bij de afritten 2, 3 en 4 op de A79 een flink aantal nieuwe borden geplaatst. Ik heb ze niet allemaal op de foto kunnen krijgen, maar deze zijn wel gelukt:
Afrit 2 Maastricht -> Heerlen:

Afrit 3 Maastricht -> Heerlen:

Afrit 4 Heerlen -> Maastricht:

Verder de beschrijvingen van de andere borden uit ander topic:
Afrit 2 Maastricht -> Heerlen:

Afrit 3 Maastricht -> Heerlen:

Afrit 4 Heerlen -> Maastricht:

Verder de beschrijvingen van de andere borden uit ander topic:
In westelijke richting staat tussen afrit 4 (Hulsberg) en de toerit van die aansluiting een afstandenbord met daarop "Maastricht". Direct na die toerit beginnen de nieuwe borden voor de nieuwe afrit 3, met bestemmingen "Valkenburg" en "Houthem".Seat Ibiza schreef:Op de A79 in oostelijke richting zijn bij de afritten 2, 3 en 4 een aantal nieuwe NBA-borden geplaatst.
Afrit 3: volledig NBA. Vermelding "Valkenburg", industrienummers op een los bord, vorkbord met rechtdoor "Hulsberg". Na de toerit een afstandenbord.
Afrit 4: op 1000 meter een eerste aankondiging "Hulsberg", waarbij nieuw is dat ook voor afrit 5 (op 2200 mtr) daar een aankondiging "Klimmen" is toegevoegd. Verder de gebruikelijke doelen "Hulsberg" en "Nuth". Op vorkbord (nogmaals) rechtdoordoel "Klimmen".
-
- Forumbeheerder
[A50] NBA: Ewijk - Valburg
Vannacht heb ik de eerste NBA portaalborden boven de rangeerbaan richting het noorden in knooppunt Ewijk gespot. Ik zal proberen een dezer dagen hiervan nog een plaatje te schieten. Gezien het feit dat alle bewegwijzering op dit trace vervangen gaat worden door NBA, open ik bij deze dus maar alvast een apart topic hiervoor. Het portaalbord vervangt overigens dit tijdelijke bord wat dus maar ongeveer 2,5 week dienst heeft gedaan:

DSC_0072 by jeroenvanlieshout, on Flickr
Bij knooppunt Valburg is inmiddels ook een tijdelijk NBA paneel geplaatst, aangezien daar een portaal is weggehaald bij de uitvoeger naar de rangeerbaan in noordelijke richting.

DSC_0072 by jeroenvanlieshout, on Flickr
Bij knooppunt Valburg is inmiddels ook een tijdelijk NBA paneel geplaatst, aangezien daar een portaal is weggehaald bij de uitvoeger naar de rangeerbaan in noordelijke richting.
-
- Forumbeheerder
Re: [A50] NBA: Ewijk - Valburg
En dit zijn de nieuwe panelen die hangen aan een nieuw geplaatst portaal:

DSC_0617 by jeroenvanlieshout, on Flickr

DSC_0617 by jeroenvanlieshout, on Flickr
-
- Forumbeheerder
En we hebben weer een nieuw tijdelijk paneel bij knooppunt Ewijk richting het noorden. Dit keer is het volgende portaal weggehaald:

DSC_0541 by jeroenvanlieshout, on Flickr
Dit tijdelijke bord is er voor teruggekomen:

DSC_0711 by jeroenvanlieshout, on Flickr

DSC_0541 by jeroenvanlieshout, on Flickr
Dit tijdelijke bord is er voor teruggekomen:

DSC_0711 by jeroenvanlieshout, on Flickr
-
- Forumbeheerder
Vanmiddag maar tijdens het rondje langs het project de betreffende NBA panelen op de plaat gezet. Sommige zijn moeilijk goed in beeld te krijgen, omdat de oude portalen nog niet zijn weggehaald. De MTM kasten zijn namelijk van de nieuwe portalen nog niet aangesloten.
Het eerste portaal wat nieuw is betreft een groot portaal wat beide rijbanen overspant en richting Nijmegen er als volgt uitziet:

DSC_0779 by jeroenvanlieshout, on Flickr
Dan de panelen aan hetzelfde portaal richting knooppunt Ewijk. De doelen Eindhoven en 's-Hertogenbosch zijn nog afgeplakt, evenals een deel van een pijl en het wegnummer A50. Deze zullen pas in 2013/14 zichtbaar gaan worden als de fly-over is gerealiseerd:

DSC_0784 by jeroenvanlieshout, on Flickr
Wat mij gelijk opviel aan het portaal is dat deze niet geschikt is voor een mogelijke verbreding naar 2x3 rijstroken. Richting Nijmegen past het, maar richting knooppunt Ewijk wordt het wel erg krapjes, zoals hier beter te zien. Dit is mijns inziens een gemiste kans en maakt een verbreding in de toekomst onnodig duurder:

DSC_0778 by jeroenvanlieshout, on Flickr
Dan het tweede portaal wat inmiddels ook is geplaatst. Dit is het laatste portaal voor afrit Beuningen. Hier geen afstanden op het paneel voor de doorgaande richting:

DSC_0788 by jeroenvanlieshout, on Flickr
Het eerste portaal wat nieuw is betreft een groot portaal wat beide rijbanen overspant en richting Nijmegen er als volgt uitziet:

DSC_0779 by jeroenvanlieshout, on Flickr
Dan de panelen aan hetzelfde portaal richting knooppunt Ewijk. De doelen Eindhoven en 's-Hertogenbosch zijn nog afgeplakt, evenals een deel van een pijl en het wegnummer A50. Deze zullen pas in 2013/14 zichtbaar gaan worden als de fly-over is gerealiseerd:

DSC_0784 by jeroenvanlieshout, on Flickr
Wat mij gelijk opviel aan het portaal is dat deze niet geschikt is voor een mogelijke verbreding naar 2x3 rijstroken. Richting Nijmegen past het, maar richting knooppunt Ewijk wordt het wel erg krapjes, zoals hier beter te zien. Dit is mijns inziens een gemiste kans en maakt een verbreding in de toekomst onnodig duurder:

DSC_0778 by jeroenvanlieshout, on Flickr
Dan het tweede portaal wat inmiddels ook is geplaatst. Dit is het laatste portaal voor afrit Beuningen. Hier geen afstanden op het paneel voor de doorgaande richting:

DSC_0788 by jeroenvanlieshout, on Flickr
-
- Forumbeheerder
Ik heb nog een bord gespot langs de N322 voor knooppunt Ewijk. Foto is helaas erg slecht ivm de weersomstandigheden op dat moment:

DSC_0895 by jeroenvanlieshout, on Flickr
Dan nog maar weer een foto van het al eerder geplaatste portaalbord. Als je de foto op het grootste formaat bekijkt kun je als je goed kijkt de plakstrip zien zitten waar de pijl onder moet zitten:

DSC_0336 by jeroenvanlieshout, on Flickr

DSC_0895 by jeroenvanlieshout, on Flickr
Dan nog maar weer een foto van het al eerder geplaatste portaalbord. Als je de foto op het grootste formaat bekijkt kun je als je goed kijkt de plakstrip zien zitten waar de pijl onder moet zitten:

DSC_0336 by jeroenvanlieshout, on Flickr
-
- Forumbeheerder
Inmiddels zijn er weer wat extra NBA borden verschenen dus is het weer tijd voor een aantal foto's.
Afrit Beuningen is nu compleet NBA bewegwijzerd vanaf knooppunt Ewijk, de aankondigingsborden zijn nu ook verschenen op een nieuw geplaatst portaal. De aankondiging is tweemaal uitgevoerd, omdat in de samenkomst van de verbindingslus en de hoofdrijbaan pas net na het portaal komt. Een beetje jammer is het hoogteverschil van de signaalgevers. Ik had de afritborden hoger gehangen, zodat het netter oogt:

DSC_0753 by jeroenvanlieshout, on Flickr
Hier moet nog een groot portaalbord komen. Zal vermoedelijk een variant van het hier al eerder gemelde bord zijn:

DSC_0755 by jeroenvanlieshout, on Flickr
Boven de hoofdrijbaan van de A50 is nu ook NBA verschenen. Dit portaal vervangt een tijdelijk bord wat hier een tijdje heeft gestaan:

DSC_0759 by jeroenvanlieshout, on Flickr
Afrit Beuningen is nu compleet NBA bewegwijzerd vanaf knooppunt Ewijk, de aankondigingsborden zijn nu ook verschenen op een nieuw geplaatst portaal. De aankondiging is tweemaal uitgevoerd, omdat in de samenkomst van de verbindingslus en de hoofdrijbaan pas net na het portaal komt. Een beetje jammer is het hoogteverschil van de signaalgevers. Ik had de afritborden hoger gehangen, zodat het netter oogt:

DSC_0753 by jeroenvanlieshout, on Flickr
Hier moet nog een groot portaalbord komen. Zal vermoedelijk een variant van het hier al eerder gemelde bord zijn:

DSC_0755 by jeroenvanlieshout, on Flickr
Boven de hoofdrijbaan van de A50 is nu ook NBA verschenen. Dit portaal vervangt een tijdelijk bord wat hier een tijdje heeft gestaan:

DSC_0759 by jeroenvanlieshout, on Flickr
-
- Forumbeheerder
Vandaag weer een drie nieuwe NBA borden gespot, waarvan twee aan een nieuw portaal voor de turbinelus in knooppunt Ewijk en een aparte vlakbij de uitvoeger naar de rangeerbaan.
Een uitsnede van de foto van het portaal (bijzonder is dat er niets is afgeplakt, aangezien de verbindingsboog nog lang niet klaar is):

DSC_0048uitsnede by jeroenvanlieshout, on Flickr
Bijzonder bord na het oude portaal. Mogelijk is dit nog een tijdelijk brouwsel tot de definitieve situatie:

DSC_0054 by jeroenvanlieshout, on Flickr
Een uitsnede van de foto van het portaal (bijzonder is dat er niets is afgeplakt, aangezien de verbindingsboog nog lang niet klaar is):

DSC_0048uitsnede by jeroenvanlieshout, on Flickr
Bijzonder bord na het oude portaal. Mogelijk is dit nog een tijdelijk brouwsel tot de definitieve situatie:

DSC_0054 by jeroenvanlieshout, on Flickr
-
- Forumbeheerder
Sinds vandaag is de spitsstrook op de A50 verleden tijd en dus ook op een kort stukje A73. Daarbij is ook de bewegwijzering vervangen.
Oude situatie op A73 voor knooppunt Ewijk enkele weken geleden:

DSC_0048 by jeroenvanlieshout, on Flickr
Nieuwe situatie (portaalbord op volgende portaal is hetzelfde als deze. Rechterpijl is nog afgeplakt evenals A50 doelen voor nog niet opengestelde klaverlus):

DSC_0063 by jeroenvanlieshout, on Flickr
Oude situatie op A73 voor knooppunt Ewijk enkele weken geleden:

DSC_0048 by jeroenvanlieshout, on Flickr
Nieuwe situatie (portaalbord op volgende portaal is hetzelfde als deze. Rechterpijl is nog afgeplakt evenals A50 doelen voor nog niet opengestelde klaverlus):

DSC_0063 by jeroenvanlieshout, on Flickr
-
- expressweg
Captain007 wist mij te vertellen dat er 2 nieuwe NBA-bordjes opgehangen waren op de A50 voor knooppunt Ewijk richting het zuiden, dus daar maar 2 prentjes van gemaakt
.

-
- Forumbeheerder
Hier is ie dan:

DSC_0118 by jeroenvanlieshout, on Flickr
Er is nogal wat plakwerk gedaan. Ernaast moet nog een ander paneel komen. Net voor het knooppunt wordt de rijbaan verbreed naar 5 rijstroken. De linker drie rijstroken gaan dan door richting Grijsoord, waarvan de meest linker rijstrook net voor het viaduct over de A15 zal afvallen. De rechter twee rijstroken gaan naar de twee verbindingsbogen richting de A15.

DSC_0118 by jeroenvanlieshout, on Flickr
Er is nogal wat plakwerk gedaan. Ernaast moet nog een ander paneel komen. Net voor het knooppunt wordt de rijbaan verbreed naar 5 rijstroken. De linker drie rijstroken gaan dan door richting Grijsoord, waarvan de meest linker rijstrook net voor het viaduct over de A15 zal afvallen. De rechter twee rijstroken gaan naar de twee verbindingsbogen richting de A15.
-
- Forumbeheerder
-
- Forumbeheerder
De nieuwe panelen op een rijtje inclusief de al eerder geplaatste NBA panelen waar ik nog geen goede foto's van had gemaakt.
NBA paneel boven de A73 net voor knooppunt Ewijk. A50 schildje links + doelen Eindhoven en 's-Hertogenbosch zijn afgeplakt. Tevens is de vorkpijl gedeeltelijk afgeplakt:

DSC_0419 by jeroenvanlieshout, on Flickr
Twee keer hetzelfde achter elkaar met plakwerk. Ik snap niet waarom de rechtse pijl op het rechterpaneel nog is afgeplakt, omdat de spitsstrook al maanden verleden tijd is:

DSC_0423 by jeroenvanlieshout, on Flickr
Nieuw paneel net na de brug waar straks de twee rijbanen weer net bij elkaar zijn gekomen. Net paneel, alleen klopt het nu niet met de huidige configuratie:

DSC_0444 by jeroenvanlieshout, on Flickr
Dit was een al eerder geplaatst paneel (ik vermoed zelfde layout als vorige paneel, maar dan met veel stukken afgeplakt):

DSC_0445 by jeroenvanlieshout, on Flickr
Het gele bord geeft de configuratie aan zoals deze momenteel wel is in tegenstelling tot de NBA panelen:

DSC_0446 by jeroenvanlieshout, on Flickr
Nog meer nieuwe panelen. Hier liggen straks dus kortstondig 5 rijstroken naast elkaar:

DSC_0447 by jeroenvanlieshout, on Flickr
Nog meer nieuwe panelen. De A50 krijgt kortstondig ter hoogte van het weefvak 3 doorgaande rijstroken, waarvan de linker net voor het viaduct over de A15 zal afvallen:

DSC_0448 by jeroenvanlieshout, on Flickr
NBA paneel boven de A73 net voor knooppunt Ewijk. A50 schildje links + doelen Eindhoven en 's-Hertogenbosch zijn afgeplakt. Tevens is de vorkpijl gedeeltelijk afgeplakt:

DSC_0419 by jeroenvanlieshout, on Flickr
Twee keer hetzelfde achter elkaar met plakwerk. Ik snap niet waarom de rechtse pijl op het rechterpaneel nog is afgeplakt, omdat de spitsstrook al maanden verleden tijd is:

DSC_0423 by jeroenvanlieshout, on Flickr
Nieuw paneel net na de brug waar straks de twee rijbanen weer net bij elkaar zijn gekomen. Net paneel, alleen klopt het nu niet met de huidige configuratie:

DSC_0444 by jeroenvanlieshout, on Flickr
Dit was een al eerder geplaatst paneel (ik vermoed zelfde layout als vorige paneel, maar dan met veel stukken afgeplakt):

DSC_0445 by jeroenvanlieshout, on Flickr
Het gele bord geeft de configuratie aan zoals deze momenteel wel is in tegenstelling tot de NBA panelen:

DSC_0446 by jeroenvanlieshout, on Flickr
Nog meer nieuwe panelen. Hier liggen straks dus kortstondig 5 rijstroken naast elkaar:

DSC_0447 by jeroenvanlieshout, on Flickr
Nog meer nieuwe panelen. De A50 krijgt kortstondig ter hoogte van het weefvak 3 doorgaande rijstroken, waarvan de linker net voor het viaduct over de A15 zal afvallen:

DSC_0448 by jeroenvanlieshout, on Flickr