[A002][N002][A067] Randweg Eindhoven

Bespreek hier alles wat specifiek aan een autosnelweg gerelateerd is, maar wat geen actuele plannen of uitvoeringsprojecten betreft

Moderator: Moderatoren

Riva
autoweg
Berichten: 1893
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 16:37
Locatie: Leusden

Re: A2 - A67: Ombouw Randweg Eindhoven

Bericht door Riva » do 22 jul 2010, 8:38

jeroent schreef:Nou had dat ZOAB op de parallelbaan dan maar achterwege gelaten, dan had ik tenminste mijn bypass gehad ! Bij 80 km/u is ZOAB toch al overkill.
De geluidsreducerende werking van ZOAB is maar één aspect. De verkeersveiligheid is er bij regen ook mee gediend. Tegenwoordig wordt toch op iedere snelweg ZOAB toegepast? Dat zal niet alleen vanwege het geluid zijn.
Rainier

jeroent
autoweg
Berichten: 2301
Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 14:15
Locatie: 500 meter voorbij Midden-Limburg

Re: A2 - A67: Ombouw Randweg Eindhoven

Bericht door jeroent » do 22 jul 2010, 9:28

Maar juist bij 80 km/u is dat wat overdreven. Hoeveel % van de provinciale wegen heeft ZOAB??

Gebruikersavatar
Kaaiman
Secretaris
Berichten: 17416
Lid geworden op: ma 26 jun 2006, 16:54
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: A2 - A67: Ombouw Randweg Eindhoven

Bericht door Kaaiman » do 22 jul 2010, 18:49

Ik heb me laten vertellen dat ZOAB pas boven de X km/u effectief is, mede omdat de poriën met hoge snelheid leeggereden moeten worden, waarvoor 80 te traag is.
Deur Drenthe • website over het Drentse provinciaal en rijkswegennet
@DeurDrenthe • volg het Drentse wegennieuws op Mastodon

Gebruikersavatar
GrandmasterE
verkeersader
Berichten: 619
Lid geworden op: ma 24 dec 2007, 0:01
Locatie: Zuidoost-Noord-Brabant

Re: A2 - A67: Ombouw Randweg Eindhoven

Bericht door GrandmasterE » do 22 jul 2010, 18:53

Dat heb ik ook zo begrepen ja. Mooi excuus voor als je aangehouden wordt voor het sneller rijden dan 80 km/u op de parallelbanen: ik moest even de poriën van het DZOAB openrijden, agent ;).

Gebruikersavatar
Vinny
4x5 autosnelweg
Berichten: 41385
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:52
Locatie: Friesland

Re: A2 - A67: Ombouw Randweg Eindhoven

Bericht door Vinny » do 22 jul 2010, 19:38

Vreemd, want dubbellaags ZOAB wordt tegenwoordig ook op flutweggetjes als de Randweg Afgelegenrije gebruikt. En daar mag je al blij zijn als de 70 km-u als maximum gehaald wordt... ;)
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76528
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: A2 - A67: Ombouw Randweg Eindhoven

Bericht door Chris » do 22 jul 2010, 19:41

Stille verhardingen zijn over het algemeen zinvol vanaf 50 km/uur, wanneer het motorgeluid niet meer overheerst.

Overigens is het verlagen van de maximumsnelheid vrijwel altijd zinloos, maatgevend blijft toch het vrachtverkeer. 100 ipv 120 vanwege geluid is echt pure onzin, dat scheelt op z'n best 0.5 dB... 120 - 80 is al een wat groter verschil (denk aan 2 - 3 dB).

Contractmanager
polderweggetje
Berichten: 48
Lid geworden op: di 15 jun 2010, 19:37

Re: A2 - A67: Ombouw Randweg Eindhoven

Bericht door Contractmanager » vr 23 jul 2010, 13:23

Nostalgie...... ;)

Afbeelding

Gebruikersavatar
Via
2x5 autosnelweg
Berichten: 15233
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 17:09

Re: A2 - A67: Ombouw Randweg Eindhoven

Bericht door Via » vr 23 jul 2010, 13:50

Die bewegwijzering kan me niet snel genoeg worden aangepast. Stukken duidelijker zo met het vermelden van Eindhoven en het vliegveld en het maakt de borden ook nog eens rustiger ook. :)

exastris
polderweggetje
Berichten: 45
Lid geworden op: do 11 jun 2009, 22:01

Re: A2 - A67: Ombouw Randweg Eindhoven

Bericht door exastris » ma 26 jul 2010, 20:35

Eens, deze nieuwe manier van bewegwijzeren van de doelen bij Eindhoven zal voor de weggebruiker een stuk duidelijker zijn, er staat immers onomstotelijk dat je voor Eindhoven een bepaalde richting op moet. Jammer van de ruiters, maarja, oude koeien.

Ik vind echter net als Palance dat het complete "concept" van een aaneengesloten geheel van lokale aansluitingen bij een grotere plaats nu verloren gaat. Nergens blijkt meer uit dat je een "ring" of "randweg" oprijdt. In het persbericht staat dat ze zo'n vijftig borden gaan vervangen - dat zijn dan neem ik aan niet alleen de borden bij de knooppunten maar ook die boven de randweg zelf. Met andere woorden, de term "Randweg" verdwijnt helemaal uit het straatbeeld? En dan dus ook van de lokale bewegwijzering, lijkt me.

Hoewel de nieuwe aanduidingen voor de gemiddelde weggebruiker ongetwijfeld verhelderend werken, kan ik toch niet anders dan me erover verbazen dat een Ring-aanduiding blijkbaar vanzelfsprekend is, en werkt, in het rijtje Amsterdam - Utrecht - 's-Hertogenbosch, maar dat het bij Eindhoven ineens niet kan. Bij Utrecht en 's-Hertogenbosch staat een aparte mast voor een zwart-wit bord met de tekst "RING 's-Hertogenbosch", waarom is die niet bij Eindhoven geplaatst als "RANDWEG Eindhoven" o.i.d.?

Los van wat je vindt van het hele idee van ringwegen, ze zijn wel ingeburgerd in Nederland en mensen zoeken ze dus ook, lijkt me - zeker op een plek waar er al jaren een geweest is. Als-ie dan ineens verdwijnt van de borden... Persoonlijk had ik de oplossing meer gezocht in een combinatie van de twee (dus "Eindhoven" en "Randweg").

Contractmanager
polderweggetje
Berichten: 48
Lid geworden op: di 15 jun 2010, 19:37

Re: A2 - A67: Ombouw Randweg Eindhoven

Bericht door Contractmanager » ma 26 jul 2010, 21:10

exastris schreef:In het persbericht staat dat ze zo'n vijftig borden gaan vervangen.
In het persbericht staat dat 50 borden worden aangepast........

Volgens mij kun je van alles en nog wat bedenken maar met sommige weggebruikers gaat het nooit goedkomen. Zoals ik al eerder schreef: een verbazend aantal maakt een verkeerde keuze op de hoofdrijbaan in knooppunt de Hogt. Mis je toch 3x een hoge en duidelijke bewegwijzering en/of moet je toch erg veel vertrouwen hebben in je navigatiesysteem..... ;)

Even een andere vraag. Hoe zou het zitten met het gebruik van afritnummers door weggebruikers?

Seat Ibiza
2x2 autosnelweg
Berichten: 6389
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 22:05
Locatie: Ibiza ;-)

Re: A2 - A67: Ombouw Randweg Eindhoven

Bericht door Seat Ibiza » ma 26 jul 2010, 21:26

Contractmanager schreef: ... een verbazend aantal maakt een verkeerde keuze op de hoofdrijbaan in knooppunt de Hogt. Mis je toch 3x een hoge en duidelijke bewegwijzering en/of moet je toch erg veel vertrouwen hebben in je navigatiesysteem.....
Ik betrapte mezelf er ook op de laatste keer dat ik daar langs kwam, dat ik op de automatische piloot al uiterst rechts was gaan rijden, met het idee "bij De Hogt ga ik rechtsaf". Pas na het tweede bord ging het lampje bij mij branden en dacht ik "nee, dat was vroeger zo...". Ik reed overigens niet met (verouderde) navigatie, maar blijkbaar zijn bepaalde routes toch erg ingebakken...

DjIdee
autoweg
Berichten: 2396
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 22:19
Locatie: Marum

Re: A2 - A67: Ombouw Randweg Eindhoven

Bericht door DjIdee » ma 26 jul 2010, 21:35

Contractmanager schreef: Even een andere vraag. Hoe zou het zitten met het gebruik van afritnummers door weggebruikers?
Als ze ze net zoveel gebruiken als ik, dan denk ik dat je ze net zo goed weg kan laten. Naam van de afrit navigeerde ik altijd op. Of wegnummers (indien afrit met kruising N weg of S weg (almere/amsterdam))

Gebruikersavatar
Willem
2x4 autosnelweg
Berichten: 10948
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:46
Locatie: Delft

Re: A2 - A67: Ombouw Randweg Eindhoven

Bericht door Willem » ma 26 jul 2010, 21:44

Seat Ibiza schreef: Ik betrapte mezelf er ook op de laatste keer dat ik daar langs kwam, dat ik op de automatische piloot al uiterst rechts was gaan rijden, met het idee "bij De Hogt ga ik rechtsaf". Pas na het tweede bord ging het lampje bij mij branden en dacht ik "nee, dat was vroeger zo...".
Heel herkenbaar.Tijdens de overgangsfase naar de definitieve situatie afgelopen winter, toen er vlak voor De Hogt een tijdelijke doorsteek naar de parallelbaan N2 was, ben ik op zo'n soortgelijke manier op de N2 terecht gekomen. Voordeel van zo'n vergissing is wel dat het je geen tweede keer overkomt.

Gebruikersavatar
GrandmasterE
verkeersader
Berichten: 619
Lid geworden op: ma 24 dec 2007, 0:01
Locatie: Zuidoost-Noord-Brabant

Re: A2 - A67: Ombouw Randweg Eindhoven

Bericht door GrandmasterE » ma 26 jul 2010, 21:49

exastris schreef:Eens, deze nieuwe manier van bewegwijzeren van de doelen bij Eindhoven zal voor de weggebruiker een stuk duidelijker zijn, er staat immers onomstotelijk dat je voor Eindhoven een bepaalde richting op moet. Jammer van de ruiters, maarja, oude koeien.

Ik vind echter net als Palance dat het complete "concept" van een aaneengesloten geheel van lokale aansluitingen bij een grotere plaats nu verloren gaat. Nergens blijkt meer uit dat je een "ring" of "randweg" oprijdt. In het persbericht staat dat ze zo'n vijftig borden gaan vervangen - dat zijn dan neem ik aan niet alleen de borden bij de knooppunten maar ook die boven de randweg zelf. Met andere woorden, de term "Randweg" verdwijnt helemaal uit het straatbeeld? En dan dus ook van de lokale bewegwijzering, lijkt me.

Hoewel de nieuwe aanduidingen voor de gemiddelde weggebruiker ongetwijfeld verhelderend werken, kan ik toch niet anders dan me erover verbazen dat een Ring-aanduiding blijkbaar vanzelfsprekend is, en werkt, in het rijtje Amsterdam - Utrecht - 's-Hertogenbosch, maar dat het bij Eindhoven ineens niet kan. Bij Utrecht en 's-Hertogenbosch staat een aparte mast voor een zwart-wit bord met de tekst "RING 's-Hertogenbosch", waarom is die niet bij Eindhoven geplaatst als "RANDWEG Eindhoven" o.i.d.?

Los van wat je vindt van het hele idee van ringwegen, ze zijn wel ingeburgerd in Nederland en mensen zoeken ze dus ook, lijkt me - zeker op een plek waar er al jaren een geweest is. Als-ie dan ineens verdwijnt van de borden... Persoonlijk had ik de oplossing meer gezocht in een combinatie van de twee (dus "Eindhoven" en "Randweg").
Ik vindt het zwart-op-wit bord bij Den Bosch en Utrect ook een aanrader. Duidelijk, makkelijk en intuïtief. Zal bij Eindhoven (en andere steden) goed kunnen werken.

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76528
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: A2 - A67: Ombouw Randweg Eindhoven

Bericht door Chris » di 27 jul 2010, 9:36

Ik heb m'n video nog eens gegeken, en de snelwegstatus van de N2 richting noorden begint al ter hoogte van de Anthony Fokkerweg (Eindhoven Airport). Richting zuiden is dit net voordat je in knooppunt Batadorp onder de A58 door gaat. Dit is een verschil van bijna 3 kilometer.

exastris
polderweggetje
Berichten: 45
Lid geworden op: do 11 jun 2009, 22:01

Re: A2 - A67: Ombouw Randweg Eindhoven

Bericht door exastris » di 27 jul 2010, 18:58

Contractmanager schreef:In het persbericht staat dat 50 borden worden aangepast........
Sorry, dat bedoelde ik. Het resultaat waar ik op oogde is echter hetzelfde - "Randweg" staat er niet meer op.
Volgens mij kun je van alles en nog wat bedenken maar met sommige weggebruikers gaat het nooit goedkomen.
Zeker waar, helaas. Ik verbaas me er alleen over dat de weggebruiker bij Eindhoven blijkbaar andere dingen onduidelijk vindt dan bij bijvoorbeeld Utrecht ;) Zou het niet helpen om deze weg bij Eindhoven ook gewoon "Ring" te noemen en niet te miepen over het feit dat-ie niet helemaal rond is?

Dat mensen op de hoofdrijbaan bij De Hogt verkeerd rijden geeft volgens mij aan dat de vergissing niet te wijten kán zijn aan de bewegwijzering, immers, de betekenis van "Maastricht" en "Antwerpen" is toch vrij eenduidig. Bij "Randweg" is dat (blijkbaar) minder het geval. Maarja, je weet het nooit met het "gemiddelde" invidivu ;)

Overigens, wat zou de benaming van de complete ruit gaan worden, aangezien deze ook om Helmond heen gaat lopen? "Ring Eindhoven" of "Ring Eindhoven-Helmond"? (Aangenomen dat dat tegen die tijd überhaupt nog op de borden komt.)
Even een andere vraag. Hoe zou het zitten met het gebruik van afritnummers door weggebruikers?
Persoonlijk rijdt ik waar ik bekend ben op afritnaam, waar ik niet bekend ben op afritnummer, na dit te hebben opgezocht op Google Street View ;) Ik verwacht echter dat een gemiddelde weggebruiker uitsluitend op doelen rijdt.

Aansluitende vraag: zou er een verband zijn tussen wel/niet rijden op wegnummer en wel/niet rijden op afritnummer? Anders geformuleerd: zijn er consequente 'nummertypes' en 'doelentypes'?

jeroent
autoweg
Berichten: 2301
Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 14:15
Locatie: 500 meter voorbij Midden-Limburg

Re: A2 - A67: Ombouw Randweg Eindhoven

Bericht door jeroent » di 27 jul 2010, 20:24

Seat Ibiza schreef: Ik betrapte mezelf er ook op de laatste keer dat ik daar langs kwam, dat ik op de automatische piloot al uiterst rechts was gaan rijden, met het idee "bij De Hogt ga ik rechtsaf". Pas na het tweede bord ging het lampje bij mij branden en dacht ik "nee, dat was vroeger zo...".
Ik rijd afwisselend op de hoofdrijbaan en op de parallelbaan en kom daardoor ook vaak net op tijd uit de 'automatische stand' om goed te rijden, want het is bij de Hogt precies omgedraaid. Als je er zo vaak komt, let je niet meer op de borden.
Zo zie je maar weer dat je vooral niet moet onderschatten dat afritten en aansluitingen intuitief aangelegd moeten zijn. Als je vanuit Venlo bij knp. de Hogt aankomt is het gewoon logischer dat je rechts moet uitvoegen voor de richting Den Bosch. Dat kun je mensen niet kwalijk nemen. Hetzelfde voor de noord-zuid richting, links uitvoegen voor de richting Antwerpen is niet logisch.

Gebruikersavatar
Vinny
4x5 autosnelweg
Berichten: 41385
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:52
Locatie: Friesland

Re: A2 - A67: Ombouw Randweg Eindhoven

Bericht door Vinny » di 27 jul 2010, 20:40

Aansluitende vraag: zou er een verband zijn tussen wel/niet rijden op wegnummer en wel/niet rijden op afritnummer? Anders geformuleerd: zijn er consequente 'nummertypes' en 'doelentypes'?
Ik navigeer in Nederland op wegnummer, maar niet op afritnummer. Het afritnummer heeft voor mij onvoldoende toegevoegde waarde, en bovendien is het nummer zo klein dat ik het met 120 km/h toch niet kan lezen. In Belgie gebruik ik het afritnummer wel, en in Frankrijk soms. In Duitsland heb ik ooit een tauma (ok dat is een groot woord) opgelopen omdat ik een kaart had gekocht waar wel L en K nummers opstonden, maar deze vervolgens niet op de bewegwijzering werden aangegeven... :oops: (Dat was natuurlijk ver voor het forumtijdperk...)
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.

Roeltjuh
woonerf
Berichten: 88
Lid geworden op: di 31 jul 2007, 21:29

Re: A2 - A67: Ombouw Randweg Eindhoven

Bericht door Roeltjuh » di 27 jul 2010, 22:49

Vandaag de eerste (?) flitser op de N2. RIchting zuiden, zuidelijk van Batadorp, na de samenkomst van verkeer vanaf 's Hertogenbosch/Nijmegen en Tilburg.

jeroent
autoweg
Berichten: 2301
Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 14:15
Locatie: 500 meter voorbij Midden-Limburg

Re: A2 - A67: Ombouw Randweg Eindhoven

Bericht door jeroent » di 27 jul 2010, 23:07

Gelaserd is er al vaker ter hoogte van de High Tech Campus. Deze stond vanochtend wel erg dicht bij knp. Batadorp, zag ik. Vraag me af of veel mensen dan al op hun gebruikelijke snelheid zitten ;-)

DjIdee
autoweg
Berichten: 2396
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 22:19
Locatie: Marum

Re: A2 - A67: Ombouw Randweg Eindhoven

Bericht door DjIdee » di 27 jul 2010, 23:23

Roeltjuh schreef:Vandaag de eerste (?) flitser op de N2. RIchting zuiden, zuidelijk van Batadorp, na de samenkomst van verkeer vanaf 's Hertogenbosch/Nijmegen en Tilburg.
Wel de eerste die gemeld is in elk geval volgens onze (flitsservice.nl) database. En een keer eerder een lasercontrole op de N2 vanaf het viaduct bij de high tech campus (om precies te zijn: 08/07/10 17:34:07 )

edit: Niet alle topic notificaties openen en ondertussen andere dingen doen, dan zijn anderen sneller :twisted:

Toerist
zandpaadje
Berichten: 1
Lid geworden op: do 12 aug 2010, 10:38
Locatie: Ierland

Re: A2 - A67: Ombouw Randweg Eindhoven

Bericht door Toerist » do 12 aug 2010, 10:54

Contractmanager schreef:
Vinny schreef:Zet Eindhoven dan tenminste bovenaan op de wegwijzers. Ook al voldoet het dan wellicht niet helemaal aan het (*kots*) omklapprincipe... :?
Ik weet ff niet wat het precies gaat worden. Het is niet bedoeling dat nu complete sets (hoge) bewegwijzering wordt vervangen. Zal zoals ik het nu weet blijven bij een "quick win" in de vorm van extra ruitertjes / popnagelen of bij-, over- en afplakken blijven.
Beste reizigers & contractmanager,

ik heb een paar vragen over the A67/A2 verkeersborden bij knooppunt 'De Hogt' en ik hoop dat er iemand mij kunt helpen.
Ik was als toerist in Nederland in juli en ben fout gereden op 'De Hogt' bij binnenkomst uit Antwerpen op de A67 (moest bij Best omkeren).

Ik kwam maandag 19 juli aan, kwam in de war met de gele verkeersborden en ging de A2 op (richting Den Bosch) in plaats van de N2 (naar afslag Eindhoven Airport). Ik had eerst een gele bord gezien met s'Hertogenbosch en Vliegveld (vliegtuig tekening) samen in een richting (eerste afslag) en iets verder een splitsing s'Hertogenbosch of Veldhoven en ik bleef s'Hertogenbosch volgen. Ik heb de gele borden op weg niveau gebruikt en niet goed naar boven naar blauwe borden gekeken.

Twee weken later (za. 31 juli) reden we meteen goed (weer een keer afkomstig uit Antwepen) en ik zag geen gele borden deze keer, maar wel de mooie nieuwe blauwe borden boven de weg met plaateslijke richtingen vermeld in een grote witte of grijze vak.

Mijn vragen zijn dus:
(1) Zijn de tijdelijke gele verkeersborden verwijdered in de periode 19-31 juli?
(2) Hingen de huidige verkeersborden daar al op 19 juli (met witte of grijse vakken op de blauwe borden) of zijn de borden omgebouwd in de periode 19-31 juli? (dwz borden onder de flyover en net daarvoor voor richting Airport afkomstig Antwerp)

Bij voorbaat dank.
Kevin

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76528
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: A2 - A67: Ombouw Randweg Eindhoven

Bericht door Chris » do 12 aug 2010, 13:28

Interessant:

Op de MTR+ applicatie is te zien dat de A2 tussen Best en De Hogt (zal wel alle rijbanen zijn) al 150.000 mvt/etmaal telt in juni 2010 op een gemiddelde werkdag. In 2006 lag dat tussen 120.000 en 139.000 mvt/etmaal.

boe!
2x5 autosnelweg
Berichten: 18267
Lid geworden op: di 19 jul 2005, 20:02
Locatie: Leusden

Re: A2 - A67: Ombouw Randweg Eindhoven

Bericht door boe! » do 12 aug 2010, 13:32

kevin schreef:Mijn vragen zijn dus:
(1) Zijn de tijdelijke gele verkeersborden verwijdered in de periode 19-31 juli?
(2) Hingen de huidige verkeersborden daar al op 19 juli (met witte of grijse vakken op de blauwe borden) of zijn de borden omgebouwd in de periode 19-31 juli? (dwz borden onder de flyover en net daarvoor voor richting Airport afkomstig Antwerp)
Het antwoord op vraag 2 is bevestigend. Die borden hingen er al.

sirdanilot
2x2 autosnelweg
Berichten: 5457
Lid geworden op: zo 13 sep 2009, 21:42
Locatie: Leiden

Re: A2 - A67: Ombouw Randweg Eindhoven

Bericht door sirdanilot » za 28 aug 2010, 14:27

Wij zijn richting het vliegveld ook al eens fout gereden, en we moesten keren bij de TU Eindhoven.

Toen kwamen we voor nog een lelijke verassing te staan: de N2 heeft geen vluchtstroken, en mensen maken geen ruimte voor het invoegen, gevolg bijna een ongeluk... ging maar net goed.

Wie dat toch bedenkt om steeds meer 2x2 wegen zonder vluchtstroken aan te leggen verdient bijna een aantal zweepslagen. Bij invoegen zeer onveilig.

Contractmanager
polderweggetje
Berichten: 48
Lid geworden op: di 15 jun 2010, 19:37

Re: A2 - A67: Ombouw Randweg Eindhoven

Bericht door Contractmanager » za 28 aug 2010, 16:05

sirdanilot schreef:Wie dat toch bedenkt om steeds meer 2x2 wegen zonder vluchtstroken aan te leggen verdient bijna een aantal zweepslagen.
Ontwerpers zullen eerdaags gestenigd worden.....

Roeltjuh
woonerf
Berichten: 88
Lid geworden op: di 31 jul 2007, 21:29

Re: A2 - A67: Ombouw Randweg Eindhoven

Bericht door Roeltjuh » za 28 aug 2010, 16:35

@sirdanilot
Hoe krijg je het voor elkaar bij de TU/e om te keren? Dan zit je al in het centrum van Eindhoven. Rijst bij mij ook de vraag waar de N2 in de buurt van de TU/e ligt?

Koesj
verkeersader
Berichten: 905
Lid geworden op: vr 24 mar 2006, 21:35

Re: A2 - A67: Ombouw Randweg Eindhoven

Bericht door Koesj » za 28 aug 2010, 17:19

^^ Ik neem aan dat hij de high tech campus bedoelt?

Gebruikersavatar
koef
verkeersader
Berichten: 728
Lid geworden op: di 14 aug 2007, 21:31
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: A2 - A67: Ombouw Randweg Eindhoven

Bericht door koef » za 28 aug 2010, 18:07

Maar als-ie daar gekeerd is terug naar Airport hoefde hij niet in te voegen ;)

Contractmanager
polderweggetje
Berichten: 48
Lid geworden op: di 15 jun 2010, 19:37

Re: A2 - A67: Ombouw Randweg Eindhoven

Bericht door Contractmanager » za 28 aug 2010, 18:23

Vanuit de richting A50 Nijmegen de Kennedylaan opgereden en aan het einde gedraaid???

Plaats reactie