[R004] R4 Ring Gent

Bespreek hier alles over de Belgische autosnelwegen.

Moderator: Moderatoren

VTB
autoweg
Berichten: 1344
Lid geworden op: di 22 nov 2005, 14:42
Locatie: Tiel ... is viel

[R004] R4 Ring Gent

Bericht door VTB » vr 09 dec 2005, 14:11

Als ik op een vrij recente wegenkaart kijk, zie ik dat de R4 op twee plaatsen geen 2*2 weg is met gescheiden rijbanen, te weten: halverwege het gedeelte vanaf afrit 7 tot aan het viaduct over de E17 (A14) en bij de spoorovergang nabij Evergem. Is dit juist? En bestaan er plannen om ook deze stukken op den duur 2*2 gescheiden te maken?

Wat mij van de R4 vooral is bijgebleven, zijn de geïntegreerde fietspaden langs de weg en de enorme hoeveelheid verdrijvingsvlakken bij de grensovergang met Nederland (ik meen bij de aansluiting met de N252).
Wees niet ongerust:
VTB zal blijven meelezen en posten naar hartenlust. ;)

Gebruikersavatar
Via
2x5 autosnelweg
Berichten: 15216
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 17:09

Re: R4 (Rondweg Gent - Zelzate)

Bericht door Via » vr 09 dec 2005, 18:17

Volkstribuun schreef:Wat mij van de R4 vooral is bijgebleven, zijn de geïntegreerde fietspaden langs de weg en de enorme hoeveelheid verdrijvingsvlakken bij de grensovergang met Nederland (ik meen bij de aansluiting met de N252).
En de enorme spoorvorming op dat gedeelte. :roll:

R4
expressweg
Berichten: 2975
Lid geworden op: vr 17 jun 2005, 0:21
Locatie: Lochristi

Re: R4 (Rondweg Gent - Zelzate)

Bericht door R4 » za 10 dec 2005, 0:51

Volkstribuun schreef:Als ik op een vrij recente wegenkaart kijk, zie ik dat de R4 op twee plaatsen geen 2*2 weg is met gescheiden rijbanen, te weten: halverwege het gedeelte vanaf afrit 7 tot aan het viaduct over de E17 (A14) en bij de spoorovergang nabij Evergem. Is dit juist? En bestaan er plannen om ook deze stukken op den duur 2*2 gescheiden te maken?
Dit klopt niet. Het stuk tussen afrit 7 en de E17 maakt deel uit van het snelweggedeelte van de R4 en is dus volledig 2*2 met gescheiden rijbanen. Ook het gedeelte in Evergem is bij mijn weten volledig 2*2 met gescheiden rijbanen.
België, het land van de sympathieke chaos, maar ook van frieten en bier natuurlijk!

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76266
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Bericht door Chris » za 10 dec 2005, 10:10

Het zuidelijk gedeelte van de R4

Afbeelding

Het noordelijk gedeelte van de R4

Afbeelding

Dit is de meest vreemdsoortige ring die ik ooit heb gezien. Maar ik vind ´t echt een goed punt van België dat men de meeste steden één of meer ringen probeert de geven. Dat is in Nederland nog wel anders, of het is een vreemde ring bestaande uit 4 verschillende wegen.

Ds79m
2x3 autosnelweg
Berichten: 9079
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17

Bericht door Ds79m » za 10 dec 2005, 10:27

Wat ik ook vreemd vind aan de R4 is de ongelijkvloerse kruising bij de brug over het Kanaal Gent - Terneuzen bij Zelzate. Op de R4 zelf is een verkeerslichtenkruising, terwijl het landweggetje (N474) een afslag heeft. :o
Peter - Als je veel tegenwind hebt, kun je beter zelf gaan liggen

Gebruikersavatar
Via
2x5 autosnelweg
Berichten: 15216
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 17:09

Bericht door Via » za 10 dec 2005, 11:28

Ik vind het ringensysteem ook één van de goede Belgische punten. Zouden wij ook meer moeten doen, grote en middelgrote steden een ring gaan geven. ;)

Gebruikersavatar
Willem
2x4 autosnelweg
Berichten: 10938
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:46
Locatie: Delft

Bericht door Willem » za 10 dec 2005, 11:41

Dat bestaat al, alleen geven wij de ringen een naam (Ring Alphen a.d. Rijn enz.) i.p.v. een nummer.
Een nummer of symbool lijkt mij ook duidelijker dan alles voluit schrijven, zeker bij lange plaatsnamen als 's-Hertogenbosch.

Gebruikersavatar
Via
2x5 autosnelweg
Berichten: 15216
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 17:09

Bericht door Via » za 10 dec 2005, 11:43

Willem schreef:Dat bestaat al, alleen geven wij de ringen een naam (Ring Alphen a.d. Rijn enz.) i.p.v. een nummer.
Een nummer of symbool lijkt mij ook duidelijker dan alles voluit schrijven, zeker bij lange plaatsnamen als 's-Hertogenbosch.
Idd, en op snelwegen zou je het R-nummer in het wit op rood kunnen zetten en op niet-autosnelwegen gewoon zwart op geel. Eén probleem, we hebben al R-nummers....;)

Rien
verkeersader
Berichten: 943
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:40
Locatie: Brussel & Sint-Truiden
Contacteer:

Re: R4 (Rondweg Gent - Zelzate)

Bericht door Rien » za 10 dec 2005, 11:45

R4 schreef:Dit klopt niet. Het stuk tussen afrit 7 en de E17 maakt deel uit van het snelweggedeelte van de R4 en is dus volledig 2*2 met gescheiden rijbanen.
Volkstribuun bedoelt volgens mij het zuidelijke niet-snelweggedeelte van de R4, aan de Ringvaart. De Ringvaart functioneert hier als middenberm van een 2x2-R4, behalve tussen Zwijnaarde en afrit 7. Is men van plan nog een rijbaan aan de zuidkant van de Ringvaart aan te leggen, of blijft dit wegvak 2x1?

VTB
autoweg
Berichten: 1344
Lid geworden op: di 22 nov 2005, 14:42
Locatie: Tiel ... is viel

Re: R4 (Rondweg Gent - Zelzate)

Bericht door VTB » za 10 dec 2005, 11:46

Rien schreef:Volkstribuun bedoelt volgens mij het zuidelijke niet-snelweggedeelte van de R4, aan de Ringvaart. De Ringvaart functioneert hier als middenberm van een 2x2-R4, behalve tussen Zwijnaarde en afrit 7. Is men van plan nog een rijbaan aan de zuidkant van de Ringvaart aan te leggen, of blijft dit wegvak 2x1?
Dat gedeelte bedoel ik inderdaad, evenals het viaduct over het spoor bij Evergem.
Wees niet ongerust:
VTB zal blijven meelezen en posten naar hartenlust. ;)

R4
expressweg
Berichten: 2975
Lid geworden op: vr 17 jun 2005, 0:21
Locatie: Lochristi

Bericht door R4 » zo 11 dec 2005, 2:30

Het zuidelijke stuk tussen de N60 en Merelbeke is gepland voor de komende jaren, meer daarover in het topic van een tijdje geleden over het masterplan Oost-Vlaanderen.

Ik kom niet vaak in de buurt van Evergem, maar ik kan me alleszins niet herinneren dat de weg daar geen 2*2 zou zijn.
België, het land van de sympathieke chaos, maar ook van frieten en bier natuurlijk!

R4
expressweg
Berichten: 2975
Lid geworden op: vr 17 jun 2005, 0:21
Locatie: Lochristi

Bericht door R4 » zo 11 dec 2005, 3:05

De Standaard schreef:Zelzate wordt baas op R4

De kans is groot dat het Vlaams gewest een stuk R4 aan de gemeente Zelzate overdraagt.
Het gaat om het deel tussen de kruispunten met de Leegstraat en de Assenedesteenweg. Zelzate kan dan zelf beslissen over het herstel van het wegdek en kan op de weg zelf snelheidsbeperkingen of wegversmallingen invoeren.


De omwonenden van de R4 tussen de brugafrit en de Assenedesteenweg klagen al jaren steen en been over de slechte staat van de gewestweg. Over stukgereden voegen van de betonplaten komen dagelijks honderden vrachtwagens voorbij, aan een tempo van gemiddeld een per minuut. Die veroorzaken lawaai en vooral storend gedaver. De inwoners van de Ooievaarslaan en de Caluslaan morren al drie jaar en plaatsten onlangs zwarte vlaggen en protestborden.

De gemeente ziet lijdzaam toe hoe weinig interesse de Vlaamse Gemeenschap heeft voor het probleem. Het afdelingshoofd van de afdeling Wegen en Verkeer heeft laten weten dat, gelet op de beperkte financiële middelen, een grondige renovatie van de weg de eerstvolgende jaren zeker niet haalbaar is.

Zelzate wil dit stuk R4 overnemen om er een gemeenteweg van te maken, waar het zelf baas is. Maar daarvoor moest het wachten tot de Vlaamse Gemeenschap klaar was met de heraanleg van de kruispunten van de R4 met de Leegstraat- Traktaatweg en de kruising met de Rijkswachtlaan.

Maar de inrichting van deze levensgevaarlijke kruispunten is intussen opnieuw uitgesteld, omdat de Vlaamse Gemeenschap andere en meer dringende werkzaamheden eerst wil uitvoeren. ,,Toch is er een belangrijke doorbraak'', zegt burgemeester John Schenkels (SP.A). ,,Vorige week hebben we een onderhoud gehad met de diensten van minister Kris Peeters (CD&V). Die zou ermee akkoord gaan dat we het deel R4 tussen de Leegstraat en de Assenedesteenweg eerder overnemen.''
België, het land van de sympathieke chaos, maar ook van frieten en bier natuurlijk!

Gebruikersavatar
Via
2x5 autosnelweg
Berichten: 15216
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 17:09

Bericht door Via » zo 11 dec 2005, 12:01

Zou het er dan beter op worden als je de R4 met versmallingen e.d. gaat verkloten?

VTB
autoweg
Berichten: 1344
Lid geworden op: di 22 nov 2005, 14:42
Locatie: Tiel ... is viel

Bericht door VTB » zo 11 dec 2005, 12:03

Het is opvallend dat Vlaanderen haar infrastructuurbeleid steeds meer "afstemd" naar Nederlands model.
Wees niet ongerust:
VTB zal blijven meelezen en posten naar hartenlust. ;)

R4
expressweg
Berichten: 2975
Lid geworden op: vr 17 jun 2005, 0:21
Locatie: Lochristi

Bericht door R4 » di 13 dec 2005, 2:50

We stemmen ons wegenbeleid niet echt af volgens Nederlands model hoor. Elk land heeft zo een beetje zijn eigen manier van wegen aanleggen en beheren. Nederland is een van de voorbeelden voor Vlaanderen, maar Duitsland en de Scandinavische landen zijn dat even goed.
België, het land van de sympathieke chaos, maar ook van frieten en bier natuurlijk!

Gebruikersavatar
Via
2x5 autosnelweg
Berichten: 15216
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 17:09

Bericht door Via » di 13 dec 2005, 17:46

R4 schreef:We stemmen ons wegenbeleid niet echt af volgens Nederlands model hoor. Elk land heeft zo een beetje zijn eigen manier van wegen aanleggen en beheren. Nederland is een van de voorbeelden voor Vlaanderen, maar Duitsland en de Scandinavische landen zijn dat even goed.
Ik zou, als jullie slim zijn, het huidige beleid van Nederland ook niet overnemen. :roll:

Tommy
autoweg
Berichten: 1972
Lid geworden op: vr 18 dec 2009, 14:57
Locatie: Merchtem (B)
Contacteer:

Re: R4 (Ring Gent)

Bericht door Tommy » wo 17 mar 2010, 12:04

Nieuwe asfaltlaag voor ring rond Gent

dinsdag 16 maart 2010, 18u07 * Auteur: Dieter Herregodts

GENT - Volgende week dinsdag start het Agentschap Wegen en Verkeer met asfaltherstellingen op de R4 West. In de richting van Gent zal er tot eind april altijd maar één rijstrook beschikbaar zijn.

Tussen het kruispunt met de Drogenbroodstraat en dat met de Evergemsesteenweg in Evergem, over een afstand van vier kilometer, is het wegdek van de R4 West in slechte staat. Het Agentschap Wegen en Verkeer neemt het stuk weg de komende weken onder handen.

De linkerrijstrook van de R4 krijgt er een nieuwe toplaag. Op de rechterrijstrook en op de kruispunten wordt de spoorvorming weggewerkt. De ingrepen zijn nodig voor de veiligheid van de weggebruikers en om het rijcomfort te verhogen.

Het verkeer in de richting van Gent zal tot het einde van de werken, voorzien eind april, over één rijstrook moeten. Dat zal voor verkeershinder zorgen, zeker tijdens de spitsuren. De toegang van de R4 naar de Drogenbroodstraat, Elslo, Langerbruggestraat en de Evergemsesteenweg zal enkele dagen afgesloten zijn. Er is steeds een omleiding voorzien.
Bron: http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... tcode=9000
Dé grootste collectie aan foto's van Belgische gepersonaliseerde nummerplaten!
www.vanityplates.be

Tommy
autoweg
Berichten: 1972
Lid geworden op: vr 18 dec 2009, 14:57
Locatie: Merchtem (B)
Contacteer:

Re: R4 (Ring Gent)

Bericht door Tommy » ma 29 mar 2010, 17:34

Dit is een oude bericht, maar zeker interessant!
Werken gebeuren in fazen, Drieselstraat wordt verlegd
In 2012 grote kluifrotonde voor ontsluiting bedrijventerrein R4/N70 in Oostakker

woensdag 04 maart 2009- Auteur: RTO

GENT - Er komt tegen 2012 een grote kluifrotonde aan de R4 en de N70 (Antwerpse Steenweg) in Oostakker. Het bestaande afrittencomplex aan de Brittannia wordt aangepast en verlegd, en er komt een compleet nieuwe rotonde een eind verderop, ter hoogte van de wijk Schansakker. Het stadsbestuur gaf daarover dinsdagavond een informatievergadering.

Eén van de belangrijkste gevolgen van het hele plan is dat de Drieselstraat voor een groot gedeelte verlegd wordt. Het stuk tussen de Antwerpse Steenweg en het kruispunt met de Smalle Heerweg verdwijnt, in die zin, dat het een onderdeel van het bedrijvencentrum wordt. Ook een stuk van de Smalle Heerweg wordt geïntegreerd in het bedrijvencentrum dat al gedeeltelijk voor Volvo bestemd is.

Er komt een nieuwe Drieselstraat, evenwijdig aan de oude, ter hoogte van de gemeentegrens met Lochristi. Die nieuwe Drieselstraat ligt meteen in een gebied dat een groene bufferzone moet worden tussen het bedrijventerrein en de woonwijken langs de Smalle Heerweg.

Al het autoverkeer naar het bedrijvencentrum zal langs de R4 en de nieuwe rotonde Schansakker moeten gaan. Het plan voorziet een zo maximaal mogelijke scheiding van het vrachtverkeer, autoverkeer en fietsverkeer. Zo loopt er door het bedrijventerrein een zeer brede dreef met een fietspad tussen bomenrijen, zodat de fietsers vanuit de Smalle Heerweg over het bedrijventerrein tussen de oude en nieuwe Drieselstraat naar de scholen in Oostakker kunnen blijven rijden.

Meer dan tweehonderd omwonenden woonden de informatievergadering bij en eenj twintigtal personen stelden zeer gerichte en concrete vragen aan schepen Karin Temmerman en Mathias De Clercq.

Meer info en grafisch overzicht van het gebied in De Gentenaar van morgen.
Bron: http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... tCode=9000
Dé grootste collectie aan foto's van Belgische gepersonaliseerde nummerplaten!
www.vanityplates.be

Gebruikersavatar
Jump
autoweg
Berichten: 1181
Lid geworden op: zo 13 sep 2009, 17:36
Locatie: Evergem
Contacteer:

Re: R4 (Ring Gent)

Bericht door Jump » ma 29 mar 2010, 20:57

De projectfiche op de "Veilig Verkeer Vlaanderen" website: http://www.tv3v.be/Projectfiches.asp?ge ... %20pcf.pdf

Tommy
autoweg
Berichten: 1972
Lid geworden op: vr 18 dec 2009, 14:57
Locatie: Merchtem (B)
Contacteer:

Re: R4 (Ring Gent)

Bericht door Tommy » ma 29 mar 2010, 20:59

Weet iem wanneer die werken worden aangevat?
Dé grootste collectie aan foto's van Belgische gepersonaliseerde nummerplaten!
www.vanityplates.be

Gebruikersavatar
Jump
autoweg
Berichten: 1181
Lid geworden op: zo 13 sep 2009, 17:36
Locatie: Evergem
Contacteer:

Re: R4 (Ring Gent)

Bericht door Jump » ma 29 mar 2010, 21:09

Geen idee, maar als ze beginnen zal ik het wel weten. Ik moet daan van de R4 richting Lochristi elke werkdag. K*tbaan om over te steken rond 17 uur.

vynkce
2x4 autosnelweg
Berichten: 10306
Lid geworden op: zo 01 jan 2006, 16:06
Locatie: Vlaanderen

Re: R4 (Ring Gent)

Bericht door vynkce » wo 31 mar 2010, 15:38

De werken zullen pas starten nadat de eerste fase van de aanleg van het Schansakkercomplex klaar zijn. De werken hieraan gaan vermoedelijk eind dit jaar van start. ;)

Gebruikersavatar
Jump
autoweg
Berichten: 1181
Lid geworden op: zo 13 sep 2009, 17:36
Locatie: Evergem
Contacteer:

Re: R4 (Ring Gent)

Bericht door Jump » wo 31 mar 2010, 19:44

^^ Die werken zal ik dan ook wel merken, want passeer er ook elke dag.

Trouwens was het vandaag ook lekker prijs daar:
home > Binnenland > Zwaar ongeval op ring rond Gent in Oostakker
Zwaar ongeval op ring rond Gent in Oostakker

wo 31/03/2010 - 17:10 Bij een zwaar ongeval op de de ring rond Gent is ter hoogte van Oostakker, richting Merelbeke, een dode gevallen. Drie gewonden zijn naar het ziekenhuis overgebracht.

Bij het ongeval zijn twee vrachtwagens en een personenwagen betrokken. "De twee vrachtwagens liggen op hun kant en versperren de volledige rijbaan op de R4 in Oostakker richting Merelbeke", zegt Hajo Beeckman van het Vlaams Verkeerscentrum.

Ook in de omgekeerde richting gebeurde een ongeval met een vrachtwagen. De twee ongevallen veroorzaken heel wat verkeersproblemen.
Bron

Sinds enkele dagan zijn ze in die richting aan het werken, en moet je er over 1 rijstrook. Gisteren moest je op 1 rijstrook komen 20 meter na de oprit. Het zou me niet verwonderen als dat daarjuist ook nog was, en zo het ongeval gebeurd is. Auto die zich nog vlug voor een vrachtwagen wil schieten, of omgekeerd.

Gebruikersavatar
Jump
autoweg
Berichten: 1181
Lid geworden op: zo 13 sep 2009, 17:36
Locatie: Evergem
Contacteer:

Re: R4 (Ring Gent)

Bericht door Jump » wo 28 apr 2010, 21:30

Wat me onlangs op opviel op een kaartje van Google Maps, en ook andere online kaarten, is dit baantje: http://maps.google.be/?ie=UTF8&ll=51.10 ... 2&t=h&z=17
Het heeft niks met de R4 te maken, buiten dat het eronder door loopt. En als je van daar naar een van de twee nabijgelegen kruispunten wil rijden, is het een ganse eind om.
Het draagt ook het zelfde naamschema als de R4 in Drongen en Zwijnaarde: Buitenring-Wondelgem, Buitenring-Drongen, Buitenring-Zwijnaarde, ...
Zie de blauwe lijn: http://maps.google.be/maps/ms?ie=UTF8&h ... 3&t=h&z=14 De rode lijn is ook mooi vrijgehouden plaats voor een wegje.

Ging de R4 daar ook langs de Ringvaart lopen in plaats van een goede 200 meter dichter naar Gent? En het 'knooppunt' van de R4 in Gent-Zeehaven is er duidelijk al op voorbereid om rechtdoor te gaan. De ruimte is er voor, en de peilers van de brug voor de Gentstraat staan ook bijna haaks op de R4 die eronder ligt. Iets van hoe het misschien geworden zou zijn, of nog gaat worden (er ontbreken wel nog enkel verbindingen):

Afbeelding
Klikbaar voor groot. De zwarte strepen op de brug is de plaats van de peilers. Blauw zou de R4 zijn richting Evergem en in een tunnel. Onderaan op de schets is de nodige ruimte al voorzien in de R4 om een een aansluiting te maken.

Pete
stadsweg
Berichten: 314
Lid geworden op: vr 05 jan 2007, 18:58
Locatie: Wetteren

Re: R4 (Ring Gent)

Bericht door Pete » do 29 apr 2010, 2:42

Je conclusie is volledig correct, zie echter http://www.wegenforum.nl/viewtopic.php?f=243&t=10345! ;)

Gebruikersavatar
Jump
autoweg
Berichten: 1181
Lid geworden op: zo 13 sep 2009, 17:36
Locatie: Evergem
Contacteer:

Re: R4 (Ring Gent)

Bericht door Jump » do 29 apr 2010, 20:21

Pete schreef:Je conclusie is volledig correct, zie echter http://www.wegenforum.nl/viewtopic.php?f=243&t=10345! ;)
Dat onderste had ik inderdaad beter in het Sifferdok topic gepost. Maar ik wist niet dat het bovenste ermee gerelateerd was. Het is de laatste tijd ook ongelooflijk stil rond die tunnel (af gaan ze voor een brug ;) )

/Edit: en ook niks nieuws te vinden over die verbiding op het internet. Eens kijken welke mensen we daarover kunnen mailen.

Gebruikersavatar
Mark
Forumbeheerder
Berichten: 10234
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 21:11
Locatie: Spijkenisse

Re: R4 (Ring Gent)

Bericht door Mark » vr 28 mei 2010, 23:40

Mja hoe zit het hier dan? Moet de weg dan parallel aan de huidige R4 lopen over al die kanalen heen? Wordt dure grap.

vynkce
2x4 autosnelweg
Berichten: 10306
Lid geworden op: zo 01 jan 2006, 16:06
Locatie: Vlaanderen

Re: R4 (Ring Gent)

Bericht door vynkce » wo 02 jun 2010, 16:48

De Morgen 01-06-2010 schreef:Gentse R4 en op- en afritten krijgen nieuwe laag asfalt

Achttien op- en afritten van de R4 tussen de verkeerswisselaar met de E40 (afrit Merelbeke) en Gent-Zeehaven (J. Kennedylaan) krijgen een nieuwe toplaag asfalt. Daarnaast wordt ook het wegdek van de R4 richting Gent Zeehaven vernieuwd.
"De werkzaamheden starten op 7 juni 2010 en zullen tot begin juli 2010 duren. We maken gebruik van de verkeersluwere periode op de R4, nu de afrit Merelbeke dicht is voor het verkeer. Alle werkzaamheden zijn sterk afhankelijk van het weer: als het regent, wijzigt de planning", aldus Sylvie Syryn van het Agentschap Wegen en Verkeer. Daardoor is het ook niet mogelijk om een gedetailleerde planning op te stellen, automobilisten zullen enkele dagen op voorhand verwittigd worden via aankondigingsborden.
"De heraanleg van een op- of afrit zal telkens één dag (van 6.00 uur tot 22.00 uur) of één nacht (van 19.00 uur tot 7.00 uur) in beslag nemen. Op de drukste punten zal 's nachts gewerkt worden. Het verkeer zal voor iedere werf omgeleid worden via een bewegwijzerde omleidingsroute", klinkt het.
Van 7 juni tot 11 juni wordt overdag gewerkt op de R4 tussen de E40 en de E17. Van 21 juni tot 28 juni wordt 's nachts gewerkt op de R4 tussen de E17 en de J. Kennedylaan. Het verkeer zal er telkens over één in plaats van twee rijstroken moeten. Voor de veiligheid van de arbeiders en de weggebruikers vraagt het agentschap aan de automobilisten om de snelheidsbeperking van 70 kilometer per uur te respecteren.

Gebruikersavatar
Jump
autoweg
Berichten: 1181
Lid geworden op: zo 13 sep 2009, 17:36
Locatie: Evergem
Contacteer:

Re: R4 (Ring Gent)

Bericht door Jump » wo 02 jun 2010, 20:23

^^
Gelukkig dat ik er af moet in Oostakker, in de ochtend kan ik kiezen uit twee afritten, en 's avonds desgewenst uit twee opritten :D




quote vervangen door twee dakjes, forumbeheer

waldo79
4x3 autosnelweg
Berichten: 20524
Lid geworden op: do 05 mei 2005, 10:28
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: R4 (Ring Gent)

Bericht door waldo79 » za 05 jun 2010, 11:40

Prettig dat de weg wordt opgeknapt.

Je hoeft het bericht van degene boven je niet te kopiëren. Dat leest vervelend. Beter is om met ^^ te werken.

Plaats reactie