[Video] Filmpjes Keokiracer

Foto- en videoreportages van Nederlandse autowegen

Moderator: Moderatoren

Gebruikersavatar
mavas
2x5 autosnelweg
Berichten: 18185
Lid geworden op: do 31 mar 2005, 17:27
Locatie: Zuid-Kennemerland
Contacteer:

Re: [Video] Filmpjes Keokiracer

Bericht door mavas » wo 26 feb 2014, 16:31

Hij was toch eerst geplaatst op geenstijl of dumpert? Beide zijn eigendom van de telegraaf. Dus datgene wat interessant is gaat op den duur dus ook naar de gelegraafsite.
Noord-Hollandse wegen, dé site voor ontwikkeling van de provinciale wegen in Noord-Holland
Bezoek ook eens de Wegenwiki, dé wiki voor verkeer

Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 8646
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren
Contacteer:

Re: [Video] Filmpjes Keokiracer

Bericht door keokiracer » wo 26 feb 2014, 16:32

Nee, deze clip heeft alleen op Reddit gestaan.
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 8646
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren
Contacteer:

Re: [Video] Filmpjes Keokiracer

Bericht door keokiracer » za 15 mar 2014, 0:50

Nieuwe compilatie :honger:
[youtube]AuwTuxTxfws[/youtube]
Eindelijk online na 2,5 uur verwerken van Youtube :roll:
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

boe!
2x5 autosnelweg
Berichten: 18231
Lid geworden op: di 19 jul 2005, 20:02
Locatie: Leusden

Re: [Video] Filmpjes Keokiracer

Bericht door boe! » za 15 mar 2014, 9:28

^^ Youtube heeft de laatste dagen erg veel storingen. Gisteren ook weer.

waldo79
4x3 autosnelweg
Berichten: 20522
Lid geworden op: do 05 mei 2005, 10:28
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: [Video] Filmpjes Keokiracer

Bericht door waldo79 » za 15 mar 2014, 9:36

Hmmm. Een echt nette fietser vind ik je niet :x

Gebruikersavatar
mavas
2x5 autosnelweg
Berichten: 18185
Lid geworden op: do 31 mar 2005, 17:27
Locatie: Zuid-Kennemerland
Contacteer:

Re: [Video] Filmpjes Keokiracer

Bericht door mavas » za 15 mar 2014, 10:11

Mooi filmpje weer! Paar dingen:
- opvallend die fietsfile! Dat er maar zo weinig groen wordt gegeven.
- Hebben jullie nou een aparte bierwinkel? :lol:

Ik vind de fietsinfra in jouw omgeving maar erg beperkt eigenlijk. En datgene wat er wel is, lijkt maar heel weinig in asfalt uitgevoerd te zijn.
Noord-Hollandse wegen, dé site voor ontwikkeling van de provinciale wegen in Noord-Holland
Bezoek ook eens de Wegenwiki, dé wiki voor verkeer

Attietattie
2x4 autosnelweg
Berichten: 14340
Lid geworden op: ma 04 aug 2008, 15:19
Locatie: Almere

Re: [Video] Filmpjes Keokiracer

Bericht door Attietattie » za 15 mar 2014, 10:26

^^ Jouw laatste opmerking was één van de eerste dingen die me opviel inderdaad.

Tip: gun je kijkers soms iets meer tijd om je teksten te lezen.

Leuke compilatie weer!
'De beste verkeersdrempel is vriendelijkheid' - Loesje

waldo79
4x3 autosnelweg
Berichten: 20522
Lid geworden op: do 05 mei 2005, 10:28
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: [Video] Filmpjes Keokiracer

Bericht door waldo79 » za 15 mar 2014, 10:46

Ik klonk wellicht zuinigjes, maar vermakelijk zijn de capriolen onderweg zeker :mrgreen:

Rein
2x4 autosnelweg
Berichten: 10195
Lid geworden op: zo 10 jun 2007, 10:18
Locatie: Haarlemmermeer

Re: [Video] Filmpjes Keokiracer

Bericht door Rein » za 15 mar 2014, 11:43

Ik heb het al vaker aangestipt, maar met een goede, veel hardere bel, zou Keokiracer wat minder irritaties hoeven hebben. Scheelt dan wel weer de helft van de filmpjes denk ik ............

Gebruikersavatar
duikgek89
2x3 autosnelweg
Berichten: 7670
Lid geworden op: ma 23 jul 2007, 15:31

Re: [Video] Filmpjes Keokiracer

Bericht door duikgek89 » za 15 mar 2014, 12:17

Leuk om te zien :)
waldo79 schreef:Hmmm. Een echt nette fietser vind ik je niet :x
Keoki fietst als een fietser? :p
mavas schreef:Mooi filmpje weer! Paar dingen:
- opvallend die fietsfile! Dat er maar zo weinig groen wordt gegeven.
Nog opvallender vind ik dat de fietsers erop wachten. Zie je ook niet overal...

waldo79
4x3 autosnelweg
Berichten: 20522
Lid geworden op: do 05 mei 2005, 10:28
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: [Video] Filmpjes Keokiracer

Bericht door waldo79 » za 15 mar 2014, 12:29

^^ in Brabant willen fietsers nog wel voor rood wachten. In Leiden daarentegen :hap:

Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 8646
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren
Contacteer:

Re: [Video] Filmpjes Keokiracer

Bericht door keokiracer » za 15 mar 2014, 15:05

waldo79 schreef:Hmmm. Een echt nette fietser vind ik je niet :x
Als je iets specifieker zou zijn zou ik dat waarderen ;)
mavas schreef:- opvallend die fietsfile! Dat er maar zo weinig groen wordt gegeven.
Yup, 7 seconden groen en dan 1 minuut en 17 seconden rood... (even nagekeken)
mavas schreef:- Hebben jullie nou een aparte bierwinkel? :lol:
Yep :lol:
https://maps.google.nl/?ll=51.510292,4. ... .2,,0,1.61
Je kunt er ook andere drank kopen.
mavas schreef:Ik vind de fietsinfra in jouw omgeving maar erg beperkt eigenlijk. En datgene wat er wel is, lijkt maar heel weinig in asfalt uitgevoerd te zijn.
Dat zie je 2x helemaal goed. :|
Attietattie schreef:Tip: gun je kijkers soms iets meer tijd om je teksten te lezen.
Ja, ik laat het meestal op de standaard lengte van WLM staan. En om een of andere reden is dat nu geen 7 seconden meer, maar 5 bij mij :? En ook al scheelt dat maar 2 seconden, die 2 seconden maken vaak het verschil.
Attietattie schreef:Leuke compilatie weer!
Thanks :)
Rein schreef:Ik heb het al vaker aangestipt, maar met een goede, veel hardere bel, zou Keokiracer wat minder irritaties hoeven hebben.
Nee, want als mensen blijven fietsen dan blijven ze fietsen. Heb pre-camera ook genoeg mensen naast elkaar zien blijven fietsen met een brommer achter zich die constant op de toeter hing... ALs fietsers schijt hebben, dan hebben ze echt schijt :yesyesyes:
Rein schreef:Scheelt dan wel weer de helft van de filmpjes denk ik ............
Dus daarom geen betere bel! :dyn_hyp: :mrgreen:
duikgek89 schreef:Nog opvallender vind ik dat de fietsers erop wachten. Zie je ook niet overal...
Het meest opvallende is, is dat er in de ochtend nog wel eens wordt doorgereden terwijl je dat echt ab-so-luut niet moet doen aangezien dat verkeer van links groen krijgt en die zitten in een groene golf en komen dus met 80-90 (Vmax is 70, maar dat rijdt niemand) over de kruising een paar tellen nadat het fietslicht op rood gaat. Pre-camera heb ik daar in 6 jaar 4 ongelukken zien gebeuren. Allemaal met roodlichtfietsers.
De richting die ik laat zien kun je in principe nog wel eventjes door rood rijden, aangezien je het verkeer dat de volgende keer groen krijgt in de gaten kan houden (verkeer uit de straat recht voor je), maar hier rijdt men dan weer niet zo snel door rood...
(niet dat ik zeg dat fietsers hier nu allemaal gewoon moeten doorrijden, maar het valt me wel op)
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 8646
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren
Contacteer:

Re: [Video] Filmpjes Keokiracer

Bericht door keokiracer » di 18 mar 2014, 18:53

Nieuwe Best of Dutch Dashcam compilatie :woop: :woop:
[youtube]qfcJrUncAJM[/youtube]
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

Tobias98
dorpsstraat
Berichten: 225
Lid geworden op: ma 13 mei 2013, 15:19
Locatie: Friesland

Re: [Video] Filmpjes Keokiracer

Bericht door Tobias98 » di 18 mar 2014, 19:06

Wat een ongelofelijk dom, lomp en gevaarlijk gedrag, gelijk al bij het eerste stukje in het filmpje. Ik vind het echt levensgevaarlijk dat mensen dit überhaupt in hun hoofd halen...:neenee:

Gebruikersavatar
mavas
2x5 autosnelweg
Berichten: 18185
Lid geworden op: do 31 mar 2005, 17:27
Locatie: Zuid-Kennemerland
Contacteer:

Re: [Video] Filmpjes Keokiracer

Bericht door mavas » di 18 mar 2014, 19:43

Zo dan, deze keer best heftige filmpjes!

Ik had overigens wel 1 of 2 filmpjes van mij er in verwacht ;)
Noord-Hollandse wegen, dé site voor ontwikkeling van de provinciale wegen in Noord-Holland
Bezoek ook eens de Wegenwiki, dé wiki voor verkeer

Attietattie
2x4 autosnelweg
Berichten: 14340
Lid geworden op: ma 04 aug 2008, 15:19
Locatie: Almere

Re: [Video] Filmpjes Keokiracer

Bericht door Attietattie » di 18 mar 2014, 19:48

Zo, ze worden steeds heftiger (lees: beter)!! Erg netjes man!!
'De beste verkeersdrempel is vriendelijkheid' - Loesje

Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 8646
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren
Contacteer:

Re: [Video] Filmpjes Keokiracer

Bericht door keokiracer » di 18 mar 2014, 20:02

mavas schreef:Zo dan, deze keer best heftige filmpjes!
In Rusland lachen ze zich dood om deze opmerking ;)
Maar meer ongelukken was wel de bedoeling. En dat is gelukt :yesyesyes: :woop:

mavas schreef:Ik had overigens wel 1 of 2 filmpjes van mij er in verwacht ;)
Als je filmpjes nu eens beginnen met 'Ongeluk ...' i.p.v. 'fout opvangen'... :mrgreen:
Attietattie schreef:Zo, ze worden steeds heftiger (lees: beter)!! Erg netjes man!!
Thanks! :D
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

Rein
2x4 autosnelweg
Berichten: 10195
Lid geworden op: zo 10 jun 2007, 10:18
Locatie: Haarlemmermeer

Re: [Video] Filmpjes Keokiracer

Bericht door Rein » di 18 mar 2014, 20:36

Erg goede compilatie :top: met bijzonder veel filmpjes die ik nog niet kende, al kan dat ook aan mij liggen natuurlijk.

Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 8646
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren
Contacteer:

Re: [Video] Filmpjes Keokiracer

Bericht door keokiracer » wo 19 mar 2014, 21:00

Thanks! Het helpt op zich als je de on-boardsectie van Flitsservice in de gaten houdt, maar ook als je die sectie in de gaten houdt, zaten er een hoop onbekende clips in :yes:




Ietsjes dichter langs het busje dan gepland :oops:. Moet ie maar niet op de stoep parkeren :heygrr:
[youtube]PnyU17xBCFk[/youtube]
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

Gebruikersavatar
mavas
2x5 autosnelweg
Berichten: 18185
Lid geworden op: do 31 mar 2005, 17:27
Locatie: Zuid-Kennemerland
Contacteer:

Re: [Video] Filmpjes Keokiracer

Bericht door mavas » wo 19 mar 2014, 21:18

keokiracer schreef:Als je filmpjes nu eens beginnen met 'Ongeluk ...' i.p.v. 'fout opvangen'... :mrgreen:
Alsof ik bewust ongelukken ga maken om maar materiaal voor je te hebben :rofl2:
Noord-Hollandse wegen, dé site voor ontwikkeling van de provinciale wegen in Noord-Holland
Bezoek ook eens de Wegenwiki, dé wiki voor verkeer

Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 8646
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren
Contacteer:

Re: [Video] Filmpjes Keokiracer

Bericht door keokiracer » wo 19 mar 2014, 21:20

mavas schreef:
keokiracer schreef:Als je filmpjes nu eens beginnen met 'Ongeluk ...' i.p.v. 'fout opvangen'... :mrgreen:
Alsof ik bewust ongelukken ga maken om maar materiaal voor je te hebben :rofl2:
Niet dus?
:feestjenee:


:mrgreen: :mrgreen:
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

Gebruikersavatar
Snelwegfreak
Hoofdmoderator
Berichten: 18029
Lid geworden op: do 21 sep 2006, 16:02

Re: [Video] Filmpjes Keokiracer

Bericht door Snelwegfreak » wo 19 mar 2014, 21:22

Ja inderdaad, al die filmpjes zijn toch in scène gezet?
Enne gojje mins blieft altied leave.

Timmelsjoch
dorpsstraat
Berichten: 133
Lid geworden op: za 09 mar 2013, 16:28
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: [Video] Filmpjes Keokiracer

Bericht door Timmelsjoch » wo 19 mar 2014, 21:27

Hoe dan ook, levert toch altijd weer herkenbare situaties op dus ga zo door!
Wegenvideo's uit Europa, op mijn Youtubekanaal 'Out-of-Holland' - Abonneer om niets meer te moeten missen!
https://www.youtube.com/channel/UCPyIUn ... loQgvhTVxA
--> Vanaf nu in 1080p50 ;-)

Gebruikersavatar
Jackbauer1350
2x3 autosnelweg
Berichten: 7872
Lid geworden op: ma 21 nov 2011, 22:03
Locatie: Wijdemeren
Contacteer:

Re: [Video] Filmpjes Keokiracer

Bericht door Jackbauer1350 » vr 21 mar 2014, 21:20

keokiracer schreef:Nieuwe Best of Dutch Dashcam compilatie :woop: :woop:

Wat een idioten rijden er toch rond. Die eerste op de A2 mogen wat mij betreft hun rijbewijs inleveren. Verder een paar mooie voorbeelden van waarom je dus afstand moet houden.
En die spookrijdende vrachtwagen op het eind is ook een mooi figuur.

Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 8646
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren
Contacteer:

Re: [Video] Filmpjes Keokiracer

Bericht door keokiracer » zo 20 apr 2014, 17:27

Snelwegfreak schreef:Ja inderdaad, al die filmpjes zijn toch in scène gezet?
Nee, alle filmpjes zijn van mij. Blijkbaar...


Heb het grootste deel maar even in de spoiler gezet, tis net alsof ie gedwongen werd om er minimaal 1000 woorden over te schrijven/typen :heygrr:

keokiracerhalsteren, wat heb jij acosiaal roekeloos huftergedrag van jouw in het verkeer ! Hier de eerste 5 minuten van jouw eigen rijstijl onder de loep genomen.
SPOILER: TOON

Oorverdovend onbeschoft hard wegrijden (0.16sec tm 0.21sec), onveilig hard aan komen rijden bij kruispunten en files (1.02sec tm 1.04 botsing), rakeling langs voetgangers en fietsers rijden (1.16), rond spinnen op de weg 1.22 t/m 1.33 (hoor ook de meiden stem van zijn schatje (keokiracerhalsteren: Sorry schat, sorry) op 1.22sec) en zij "Helemaal top", door rood rijden, een botsing met een voorganger veroorzaken zonder stoppen om de schade af te handelen (1.02 sec), bumperkleven en vol op de rem moeten van 2.05 tm 2.10sec en gedeeltelijk onnodig op de andere rijstrook rijden, tegen andermans autospiegel van donkere stationwagon aanrijden op volle snelheid autosnelweg (2.12sec) ; schatje lief zegt"Huuuhhh", zo aan het geluid te horen wordt er een wegafbakeningsbord geraakt bij het passeren van een vrachtwagen 2.20sec, een gevallen fietser onbeschoft laten schrikken met getoeter (3.31sec), weer eens te hard aan komen rijden in file en botsen tegen de voorganger met kenteken XV-RV-13 (3.34sec), de zilvergrijze auto links die richting aangeeft geen ruimte geven in te voegen (3.51 tm 3.55sec) en maar maar stompzinnig blijven toeteren. Het is maar de vraag of de inhaler van de tractor als enige fout zat. Waarschijlijker is dat jij zo loeihard reed en bovendien in de verte al kon zien dat je voor ieder zijn veiligheid gas terug moest nemen ivm die tractor inhaler (4.01)
Hard door blijven rijden en raak zo te horen, terwijl je goed kan zien dat je best gas terug kon nemen (7.43sec), de bruine richtingaangevende auto geen ruimte gunnen in te voegen terwijl dat best kon (7.48), op het laatste nippertje uit moeten wijken omdat je weer eens veel te hard op voorligger af kwam rijden (7.55sec), de bestuurder van de aqua-blauwe auto en overige bestuurders compleet IN LEVENSGEVAAR BRENGEN met bloedirritant, oorverdovend, gevaarlijk en compleet asociaal bumperkleven en zich links persen over dezelfde plus niet-rijstrook als meerdere voorligger in willen halen (8.32 tm 8.50sec)
Deze klojo met de nep naam keokiracerhalsteren met zwarte auto met kenteken 41-TH-NG verdient het opgepakt of morsdood gereden te worden!
Degene met de obstakels aan zijn zijde, moet de tegenligger voor laten gaan (9.12 tm 9.17sec) En dus ook de hollandse dutch klootzak met de dashcam had moeten wachten en de tegenligger voor laten gaan, maar asociaal als ie is perst hij er zich gewoon doorheen. MOGELIJK tot botsens toe (9.17).
Is dit nu rijden zonder autolichten aan op de autosnelweg? (9.23sec). Niet de bestuurder van de zilvergrijze auto is de klootzak want hij was al bezig geparkeerde auto's in te halen ( 9.30 tm 9.38sec) maar keokiracerhalsteren met zwarte auto met kenteken 41-TH-NG gunt de ander totaal geen ruimte en doet aan machtsvertoon door de doorgang te versperren en de ander te dwingen achteruit te gaan. Met gemak heeft hij andermans leven en botsingen er voor over. Er zijn vast al heel wat mensen en dieren door hem aangerden, morsdood gereden, van de weg afgereden, door hem tegen een boom aangereden, door hem het water ingereden, door zijn toedoen paniekreactie veroorzaakt bij andere bestuurders met fatale gevolgen of schade.
Spinnen in het donker over de weg (9.44sec tm 9.50sec). Rakelings langs een fiets opgaan zonder enige snelheid terug te nemen (9.54sec).
Enige stemherkenning ??? Deh ging goed, Ow shit heij, heij je het een en ander in mekaar? (11.17sec tm 11.23sec) kut (11.35sec), "Serieus, wat the fuck" (12.08 tm 12.10sec).
Weer een richting aangevende bestuurder geen ruimte willen geven (11.39 tm 11.43sec). Hard jakkeren over de snelweg (11.54sec)
Stemherkenning, woorden van afgesneden bestuurder die in wilde voegen, komt de auto uit en zegt tegen filmende aso Keokihalsteren ("Je snijdt mij af en vervolgens bent u boos op mij". Keokiracerhalsteren : "nou, ik denk het niet". Er volgt een autospiegel klap, door wie gegeven ?? (12.39sec tm 13.00sec).

Ja, ja, je reed door groen en de fietster was verkeerd bezig, maar jij ook mafkees!. Je rijdt haar doelbewust bijna aan, je moet je morsdood schamen voor je rijgedrag en je meedogenloosheid tegenover andere weggebruikers. Op 12.34sec tm 12.37sec had je toen al kunnen stoppen of afremmen maar je deed het niet en reed door tot je auto bijna haar voet met sandaal en fietstrapper raakte. Rotschoft dat je bent !!! (12.34sec tm tm 12.37sec).
(12.39sec tm 13.00sec)
Nou alweer tegen een ander opgebotst? Bij Mc Donalds bij de bestel praatpaal ? (13.39sec)
Mijn god, mijn god, nu alweer tegen een ander opgebotst, in het donker nu. (14.06sec)
Tankstation Total voorbij (14.16sec), scheuren en kijk op 14.20sec hoe aso keokiracerhalsteren rechts scheurend inhaalt tot de b
Boontje kwam bijna om zijn loontje (14.30sec) Bijna was verkeershufter keokiracerhalsteren aangereden door een vrachtwagen. In dit geval zeg ik wat jammer nou dat het niet raak was. Was het maar raak en dodelijk geweest dan was er weer een verkeershufter minder.
Wat doen die 3 kleine kinderen in het donker op de vluchtheuvel daar, wat gebeurt daar allemaal en wat is het herriegeluid op 14.52 tm 15.00sec?
Weer een botsing van keokiracerhalsteren 15.03 tm 15.06sec. Oh oh oh oh oh, wat ben je toch voor een bestuurder.
Toegegeven, er zijn in het filmpje meer asociale hufter bestuurders te zien die anderen in levensgevaar brengen met afsnijden en pas op het nippertje invoegen (bestelbus 15.08 sec).
Keokiracerhalsteren rijdt met hoge snelheid (15.10sec tm 15.14sec) Fietser fietst of zijn leven ervan af hangt. En misschien is dat ook wel zo ..... Het zou me niks verbazen als aso met deze fietser iets heeft uitgehaald dat uit het filmpje gemonteerd is. Zo te zien rijdt hij door nadat de fietser gevallen is.
Tjonge jonge jonge, de zooooooooooooooveeeeeeeeeeeeeeeeelste botsing door keokiracerhalsteren op een wachtende voor hem, 16.09sec tm 16.11sec.
Neem toch de rijbewijzen van dit soort weggebruikers af.
Oetlul, was het leuk om een dubbele spin op de snelweg te maken? (16.12sec tm 16.23).

Hoogste tijd dat de politie jouw oppakt en je zwarte monsterlijke auto in beslag neemt met kenteken 41-TH-NG en jou voor laat komen bij justitie om af te dwingen dat je de schade moet betalen aan al degenen die jij hebt aangereden met je huftergedrag. En boete laat doen voor alle andere overtredingen in je youtube wegrace dashboard filmpjes. Er moet toch iemand zijn die je zwarte auto herkent met kenteken 41-TH-NG. Zeer waarschijnlijk uit of omgeving Halsteren - keokiracerhalsteren- bad ass behavior Dutch dashcam.
Roekeloze verkeershufters en wegracers aan de schandpaal. Herken je de auto van binnen of vanbuiten, kenteken, stem(men) van personen, etc, zet hier een en ander aan herkenbare gegevens neer.
Kom je uit Halsteren of omgeving van en heb je nog wat meer gegevens nodig voor herkenning van zijn auto? Zet dan het beeld stil op: autolampen en kenteken achter (0.50sec tm 0.54sec), motorkap (1.38sec) , mascotte sleutelhanger (3.06sec), dashboard bovenop (14.24sec), zie het embleem op de motorkap, nu een witte auto (16.13sec).


Soms verlies je gewoon de hoop in de mensheid, dit is zo'n moment :facepalm: :facepalm:
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

boe!
2x5 autosnelweg
Berichten: 18231
Lid geworden op: di 19 jul 2005, 20:02
Locatie: Leusden

Re: [Video] Filmpjes Keokiracer

Bericht door boe! » zo 20 apr 2014, 17:46

acosiaal, zo'n reactie. :p

Gebruikersavatar
duikgek89
2x3 autosnelweg
Berichten: 7670
Lid geworden op: ma 23 jul 2007, 15:31

Re: [Video] Filmpjes Keokiracer

Bericht door duikgek89 » zo 20 apr 2014, 18:10

:honger: Bij welk filmpje hoort die reactie?

Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 8646
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren
Contacteer:

Re: [Video] Filmpjes Keokiracer

Bericht door keokiracer » zo 20 apr 2014, 19:14

De eerste best of Dutch Dashcam compilatie
Directe link naar reactie:
https://www.youtube.com/watch?v=6-Si0vL ... uscomments
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

Gebruikersavatar
Snelwegfreak
Hoofdmoderator
Berichten: 18029
Lid geworden op: do 21 sep 2006, 16:02

Re: [Video] Filmpjes Keokiracer

Bericht door Snelwegfreak » zo 20 apr 2014, 20:35

Ach ja, je hebt idioten en je hebt idioten... :facepalm:
Enne gojje mins blieft altied leave.

Gebruikersavatar
Jackbauer1350
2x3 autosnelweg
Berichten: 7872
Lid geworden op: ma 21 nov 2011, 22:03
Locatie: Wijdemeren
Contacteer:

Re: [Video] Filmpjes Keokiracer

Bericht door Jackbauer1350 » zo 20 apr 2014, 20:57

Die heeft ook niets anders te doen de hele dag zeker, wat een onzin kraamt tie uit. :facepalm:

Plaats reactie