Hulp nodig m.b.t. account

De FORUMREGELS, en opmerkingen over dit forum

Moderator: Moderatoren

Plaats reactie
ralphitz_test

Hulp nodig m.b.t. account

Bericht door ralphitz_test » do 13 feb 2014, 0:48

Beste medeforummers en met name één der beheerders,

Vergeef me dat ik mijn verzoek op deze wellicht wat vreemd ogende wijze doe, maar ik heb werkelijk geen idee hoe ik mijn probleem onder de aandacht moet brengen bij de daarvoor aangewezen persoon. Zoals je ziet plaats ik dit bericht met de accountnaam ralphitz_test. Ik heb deze nieuwe aangemaakt, omdat ik eenmaal ingelogd op mijn eigen account ralphitz helemaal niets meer kan. Ik zie geen forum, ik kan geen PM's sturen. Dat lijkt me niet helemaal de bedoeling. Ik heb met dit account al van de week een bericht verzonden aan 'forumbeheer', maar ik heb geen idee of deze aangekomen is (staat in postvak uit en niet in verzonden items) en mijn melding dus bekend is. Allicht is dat ook niet de aangewezen gebruiker om deze melding aan te richten, maar ik heb verder op dit forum niet kunnen vinden aan wie ik dit soort vragen zou moeten richten. Hoe dan ook, ik zou het op prijs stellen als iemand even naar de status van mijn oorspronkelijke account kan kijken en mij zou willen informeren over het hoe en wat.

Alvast bedankt. Groet. Ralph.

Gebruikersavatar
captain007
Forumbeheerder
Berichten: 8709
Lid geworden op: di 21 okt 2008, 16:21
Locatie: Beneden-Leeuwen
Contacteer:

Re: Hulp nodig m.b.t. account

Bericht door captain007 » do 13 feb 2014, 7:25

Waarschijnlijk is dit account over het hoofd gezien bij de herindeling van gebruikersgroepen begin januari. Er zijn meer gebruikers geweest die dit probleem toen hadden. Een van de beheerders zal het account even moeten toevoegen aan de groep Geregistreerde gebruikers.

Yoeri
dorpsstraat
Berichten: 166
Lid geworden op: wo 22 okt 2008, 0:20

Re: Hulp nodig m.b.t. account

Bericht door Yoeri » za 31 mei 2014, 0:03

Dank aan de beheerders. Ik ben enige tijd buitengesloten geweest maar kan (wellicht na een emailtje) weer overal bij. Hulde!

Plaats reactie