[VIDEO] Filmpjes Joopjr

Foto- en videoreportages van Nederlandse autowegen

Moderator: Moderatoren

Joopjr
woonerf
Berichten: 74
Lid geworden op: zo 06 dec 2009, 15:50

[VIDEO] Filmpjes Joopjr

Bericht door Joopjr » wo 08 jul 2015, 0:55

Ik beschik inmiddels 14 maanden over een dashcam en heb al ruim 200 video's ervan geüpload op YouTube. Ik wil de interessante video's hier met jullie delen. Hieronder staan 15 van de meest interessante video's die ik tot dusver op youtube gezet heb. Op mijn kanaal staan veel meer asociale wegmisbruikers, foutjes en linksplakkers. Uiteraard zal ik in dit topic ook nieuwe video's plaatsen zodra er zich iets interessants voor doet.

[008]Geen fietspad
Er staat nergens aangegeven dat deze roze strook asfalt een fietspad is. Vrij snel na het plaatsen van deze video en het op de hoogte stellen van de gemeente is er een bord gekomen.
Link
[017]Fietser boos op auto
Deze fietser is woedend op de auto omdat hij geen voorrang krijgt.
Link
[021]Rood licht, behalve voor fietsers
Link
[024]Verdrijvingsvak masaal genegeerd
Om mijn maaltijd van de MAC op te eten voordat ik weer de snelweg op ging had ik mijn auto even geparkeerd. Het verbaasde mij hoeveel auto's het verdrijvingsvak negeerde.
Link
[032]Vol in de ankers
Ongeveer de 3e auto voor mij moet vol in de ankers, je ziet links van de rij auto's de rook van de banden komen.
Link
[040]Negeren rode kruis
Regelmatig in het nieuws en gebeurd helaas nog te vaak.
Link
[058]Capaciteit benutten
Of ik kan er achter gaan hangen, of ik kan de vrij rechter rijstrook benutten.
Link
[077]Bebording bij werkzaamheden blijft lastig
Link
[094]Vrachtwagen rijdt paal omver voor ogen agenten
Link
[104]Bijna aanrijding, scheelt niet veel
Link
[105]Zonder snelheid invoegen
Link
[152]Fietspad of niet?
Ik dacht dat dit een binnendoorweggetje was tot ik het bord einde fietspad zag staan.
Link
[161]Busje 15 minuten op linkerbaan
Ik had voorgenomen om geen link-plak-video's hier te delen. Ik kon deze niet achterhouden. Dit busje blijft ruim 15 minuten op de linkerbaan.
Link
[165]Knooppunt A1-A30
Ik denk dat menig weggebruiker dit knooppunt wel kent. Ik vraag me af welke bekeuring duurder is. Gevaarlijk rijgedrag i.v.m. langzaam rijden t.o.v. de rest of harder rijden dan toegestaan. Ik probeer me hier wel altijd aan de snelheid te houden terwijl de rest mij met 80/100 voorbij gaat.
Link
[190]Fietsers willen dood
En we sluiten de highlight die ik tot nu toe geupload heb op youtube af met deze fietsers die levensmoe zijn.
Link

Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 8646
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren
Contacteer:

Re: [VIDEO] Filmpjes Joopjr

Bericht door keokiracer » wo 08 jul 2015, 1:43

Joopjr schreef: [017]Fietser boos op auto
Deze fietser is woedend op de auto omdat hij geen voorrang krijgt.
Ik zou ook pissig zijn als die pipo in zn VW besluit om precies ter hoogte van de fietsoversteek voor lul stil te gaan staan.

Mooie verzameling :top:
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

Attietattie
2x4 autosnelweg
Berichten: 14343
Lid geworden op: ma 04 aug 2008, 15:19
Locatie: Almere

Re: [VIDEO] Filmpjes Joopjr

Bericht door Attietattie » wo 08 jul 2015, 8:03

Leuke filmpjes inderdaad.
[152]Fietspad of niet?
Ik dacht dat dit een binnendoorweggetje was tot ik het bord einde fietspad zag staan.
Geloof ik niks van.
[161]Busje 15 minuten op linkerbaan
Ik had voorgenomen om geen link-plak-video's hier te delen. Ik kon deze niet achterhouden. Dit busje blijft ruim 15 minuten op de linkerbaan.
Tuig. :nothanks:
[190]Fietsers willen dood
En we sluiten de highlight die ik tot nu toe geupload heb op youtube af met deze fietsers die levensmoe zijn.
Je weet dat ie niet door de APK komt zonder claxon?
'De beste verkeersdrempel is vriendelijkheid' - Loesje

Joopjr
woonerf
Berichten: 74
Lid geworden op: zo 06 dec 2009, 15:50

Re: [VIDEO] Filmpjes Joopjr

Bericht door Joopjr » ma 13 jul 2015, 19:38

[193]Invoegen met gevaarlijk lage snelheid
Ik denk dat veel van jullie deze ergernis zullen delen. Direct willen invoegen voorbij het puntstuk met amper 70/80 km/u op de teller.
Link
[194]Meneer op leeftijd weet niet wat een stoep is
Ik durfde niet te toeteren. :oops:
Link
[200]Rechtdoor of naar links?
Waar moet ik voorsorteren als ik het tankstation wil bereiken? Rechtdoor (zoals ik dat doe) of links af?
Link

Joopjr
woonerf
Berichten: 74
Lid geworden op: zo 06 dec 2009, 15:50

Re: [VIDEO] Filmpjes Joopjr

Bericht door Joopjr » ma 20 jul 2015, 19:55

[201]Geen fietspad
Ik rij over een puntstuk maar het is tenminste geen fietspad.
Link
[203]Spoorwegovergang Vierpaardje levensgevaarlijk [37-SN-JK]
Ondanks dat er geen ruimte meer is om door te rijden besluit deze bestuur (waarschijnlijk met haast) mij rechts in te halen.
Link
[204]Afgesneden door busje van Heijmans
Wegmarkering blijft lastig.
Link

Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 8646
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren
Contacteer:

Re: [VIDEO] Filmpjes Joopjr

Bericht door keokiracer » ma 20 jul 2015, 19:57

@203. Dafuq. Echt. Wat schiet je er mee op?
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

Gebruikersavatar
Jackbauer1350
2x3 autosnelweg
Berichten: 7874
Lid geworden op: ma 21 nov 2011, 22:03
Locatie: Wijdemeren
Contacteer:

Re: [VIDEO] Filmpjes Joopjr

Bericht door Jackbauer1350 » ma 20 jul 2015, 21:17

201 slordig

203 Wat een aso

204 spiegelen is ook een vak

Attietattie
2x4 autosnelweg
Berichten: 14343
Lid geworden op: ma 04 aug 2008, 15:19
Locatie: Almere

Re: [VIDEO] Filmpjes Joopjr

Bericht door Attietattie » ma 20 jul 2015, 21:22

Joopjr schreef:[194]Meneer op leeftijd weet niet wat een stoep is
Ik durfde niet te toeteren. :oops:
Dat heb je dan prima nietgedaan. Die gaat van zijn graatje dan hoor... :p
Joopjr schreef:Waar moet ik voorsorteren als ik het tankstation wil bereiken? Rechtdoor (zoals ik dat doe) of links af?
Ik denk dat jij het goed doet. Je hebt niets links van het midden te zoeken. Het feit dat het middeneiland niet is verhoogd, maakt niets uit.
'De beste verkeersdrempel is vriendelijkheid' - Loesje

Attietattie
2x4 autosnelweg
Berichten: 14343
Lid geworden op: ma 04 aug 2008, 15:19
Locatie: Almere

Re: [VIDEO] Filmpjes Joopjr

Bericht door Attietattie » ma 20 jul 2015, 21:43

keokiracer schreef:@203. Dafuq. Echt. Wat schiet je er mee op?
Jackbauer1350 schreef:203 Wat een aso
Ik denk dat dat allemaal wel meevalt. Hij denkt gewoon dat Joopjr voor linksaf stilstaat.
'De beste verkeersdrempel is vriendelijkheid' - Loesje

Joopjr
woonerf
Berichten: 74
Lid geworden op: zo 06 dec 2009, 15:50

Re: [VIDEO] Filmpjes Joopjr

Bericht door Joopjr » di 21 jul 2015, 0:17

Attietattie schreef:Ik denk dat dat allemaal wel meevalt. Hij denkt gewoon dat Joopjr voor linksaf stilstaat.
Ik heb (in tegenstelling tot veel andere auto's) een goed functionerend knipperlicht. Als ik hem niet gebruik sla ik dus niet af, ook hier blijf ik netjes de weg volgen. Ik zal in het vervolg rechtsaf knipperen (is dat eigenlijk verplicht bij afbuigende voorrang?)

Verder blijft het een asociale actie. Hij moest zeer waarschijnlijk over de verhoogde stoeprand heen (ik geloof nooit dat er genoeg ruimte rechtsachter mij was). Daarnaast was er op het moment dat hij me rechts passeert geen plek waar die kon aansluiten behalve op het treinspoor.

Zelfs als ik linksaf had willen slaan was deze inhaalactie overbodig en zelfs gevaarlijk als de spoorbomen zouden sluiten.

Gebruikersavatar
mavas
2x5 autosnelweg
Berichten: 18188
Lid geworden op: do 31 mar 2005, 17:27
Locatie: Zuid-Kennemerland
Contacteer:

Re: [VIDEO] Filmpjes Joopjr

Bericht door mavas » do 23 jul 2015, 9:50

Joopjr schreef:[200]Rechtdoor of naar links?
Waar moet ik voorsorteren als ik het tankstation wil bereiken? Rechtdoor (zoals ik dat doe) of links af?
SPOILER: TOON

Link
Heel lastig. Als je op de linksaffer zou gaan staan, dan krijg je bij groen dat je in conflict kan komen met het fietspad dat tegelijkertijd groen kan hebben.
Evenzo met rechtdoor. Als je op de rechtdoor gaat staan, kan ook het tegenoverliggende verkeer tegelijk groen krijgen.

Als de wegbeheerder dit goed zou doen dan zijn er 3 opties:
1. De verkeersregeling zo inregelen dat rechtdoor en linksaf altijd tegelijk groen hebben zodat het verkeer naar het tankstation nooit conflicten heeft met andere richtingen.
2. OF de rechtdoorrichting laten conflicteren met de tegenovergestelde rechtdoorrichting OF de linksafrichting laten conflicten met de langzaamverkeeroversteek EN boven of op de weg aangeven waar men moet voorsorteren voor het tankstation.
3. De situatie fysiek onbereikbaar maken.
Noord-Hollandse wegen, dé site voor ontwikkeling van de provinciale wegen in Noord-Holland
Bezoek ook eens de Wegenwiki, dé wiki voor verkeer

Joopjr
woonerf
Berichten: 74
Lid geworden op: zo 06 dec 2009, 15:50

Re: [VIDEO] Filmpjes Joopjr

Bericht door Joopjr » wo 19 aug 2015, 11:50

[205]Doorrijder tot het laatste moment
Ik twijfelde even of dit busje überhaupt wel zou stoppen.
Link
[206]Vrachtwagen snijdt caddy af
De vrachtwagen verwacht dat de caddy (zoals zijn richtingwijzer aangeeft) linksaf gaat, echter wilt de caddy rechtdoor en wordt vervolgens afgesneden door de vrachtwagen.
Link
[207]Caddy snijdt me af.
Deze caddy besluit van de rechter baan mijn kan op te komen waardoor ik in de remmen moet om een ongeluk te voorkomen.
Link

Gebruikersavatar
Wouter N14
Moderator
Berichten: 21917
Lid geworden op: vr 08 jul 2005, 12:56
Locatie: Roosendaal

Re: [VIDEO] Filmpjes Joopjr

Bericht door Wouter N14 » wo 19 aug 2015, 11:54

Die Caddy's zijn Dacia's maar goed, handige acties maken ze niet nee...
Het mooiste overkomt je, het minste is bedacht. Freek de Jonge

Joopjr
woonerf
Berichten: 74
Lid geworden op: zo 06 dec 2009, 15:50

Re: [VIDEO] Filmpjes Joopjr

Bericht door Joopjr » vr 28 aug 2015, 22:14

[208]20x onnodig links (12x rechts inhalen)
Tijdens een retourtje Eindhoven - Amsterdam heb ik me verbaast over hoeveel mensen onnodig links rijden. Zodra er meer dan 2 rijbanen liggen blijken mensen het heel lastig te vinden om uiterst rechts te rijden. Ik kom zelf uit Limburg en daar werken we met 2 rijbanen, werkt prima. Ik had niet het besef dat het onnodig links rijden in de randstad zo erg zou zijn.
Link

Gebruikersavatar
Jackbauer1350
2x3 autosnelweg
Berichten: 7874
Lid geworden op: ma 21 nov 2011, 22:03
Locatie: Wijdemeren
Contacteer:

Re: [VIDEO] Filmpjes Joopjr

Bericht door Jackbauer1350 » vr 28 aug 2015, 22:17

Ik verbaas mij daar niet meer over want dat is dagelijkse kost.

Gebruikersavatar
Wesso
2x3 autosnelweg
Berichten: 7932
Lid geworden op: za 16 jul 2005, 1:27
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: [VIDEO] Filmpjes Joopjr

Bericht door Wesso » za 29 aug 2015, 10:29

Joopjr schreef:Ik kom zelf uit Limburg en daar werken we met 2 rijbanen, werkt prima.
In de rest van Nederland wordt ook meestal met 2 rijbanen gewerkt. Dat is een essentieel onderdeel van onze autosnelwegen.

Maar ik begrijp dat je het over rijstroken hebt ;)

Joopjr
woonerf
Berichten: 74
Lid geworden op: zo 06 dec 2009, 15:50

Re: [VIDEO] Filmpjes Joopjr

Bericht door Joopjr » wo 30 sep 2015, 22:28

[209]Snelheid maken op invoegstrook is lastig
Met 70 km/u invoegen op de snelweg zodra de blokmarkering begint. Levensgevaarlijk actie! Gebruik a.u.b. de gehele invoegstrook om snelheid te maken en meng je dan pas in het overige verkeer.
Link

Rein
2x4 autosnelweg
Berichten: 10197
Lid geworden op: zo 10 jun 2007, 10:18
Locatie: Haarlemmermeer

Re: [VIDEO] Filmpjes Joopjr

Bericht door Rein » do 01 okt 2015, 15:24

Joopjr schreef: Tijdens een retourtje Eindhoven - Amsterdam heb ik me verbaast over hoeveel mensen onnodig links rijden. Zodra er meer dan 2 rijbanen liggen blijken mensen het heel lastig te vinden om uiterst rechts te rijden. Ik kom zelf uit Limburg en daar werken we met 2 rijbanen, werkt prima. Ik had niet het besef dat het onnodig links rijden in de randstad zo erg zou zijn.
Ik rij vrij frequent langere stukken op de Nederlandse wegen en inderdaad op wegen als de A2 heb je lui die kilometers lang eenzaam in het midden aan het rijden zijn. Bloedirritant vind ik dat soort lui. Niet alleen moet ik steeds weer om dit soort lieden heen, ook bestaat de kans dat ik er links niet snel omheen kan omdat die lui net worden ingehaald door een voertuig dat 5 km/h harder gaat. En als ik ze dan heb ingehaald en al knipperend voor ze langs rij in mijn tocht naar de rechterrijstrook om hen duidelijk te maken dat ze gewoon rechts zouden moeten rijden, krijg ik vaak nog een lichtsignaal ook! :(

Voor mij zijn dit soort lui ergernis nummer 1. Hardrijders maken me niet zoveel uit, zelfs bumperklevers niet, maar dit soort middenplakkers vind ik 'by far' het meest ergerniswekkend.

Joopjr
woonerf
Berichten: 74
Lid geworden op: zo 06 dec 2009, 15:50

Re: [VIDEO] Filmpjes Joopjr

Bericht door Joopjr » za 17 okt 2015, 16:19

[218]Uiterst links rijden om rechts te parkeren.
Ik dacht dat deze bestuurder van plan waren om langs de linkerkant van de weg stil te gaan staan, ik had het fout.
Link
[219]Grijze auto gaat spookrijden
De grijze auto die links voorgesorteerd staat naar het ziekenhuis besluit te gaan spookrijden.
Link
[221]Fietser gaat onderuit
Deze fietser valt nadat hij de verhoogde rijbaanscheiding raakt. Hij mankeerde niks en kon zelfstandig zijn weg vervolgen.
Link

Attietattie
2x4 autosnelweg
Berichten: 14343
Lid geworden op: ma 04 aug 2008, 15:19
Locatie: Almere

Re: [VIDEO] Filmpjes Joopjr

Bericht door Attietattie » za 17 okt 2015, 17:11

Joopjr schreef:[218]Uiterst links rijden om rechts te parkeren.
Als je nou gewoon richting aangeeft... :roll:
Joopjr schreef:[221]Fietser gaat onderuit
Goed dat je stopt. Zou vanzelfsprekend moeten zijn, maar dat is het niet meer geloof ik.
'De beste verkeersdrempel is vriendelijkheid' - Loesje

Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 8646
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren
Contacteer:

Re: [VIDEO] Filmpjes Joopjr

Bericht door keokiracer » za 17 okt 2015, 22:27

Zou ik met bronvermelding nummer 221 mogen jatten voor mijn Best of Dutch Dashcam compilatie? :dyn_hyp:
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

Joopjr
woonerf
Berichten: 74
Lid geworden op: zo 06 dec 2009, 15:50

Re: [VIDEO] Filmpjes Joopjr

Bericht door Joopjr » ma 19 okt 2015, 10:23

keokiracer schreef:Zou ik met bronvermelding nummer 221 mogen jatten voor mijn Best of Dutch Dashcam compilatie? :dyn_hyp:
Is helemaal prima.

[225]Toch maar linksaf
Deze bestuurder besluit om toch maar linksaf te slaan bij de stoplichten.
Link
[226]Taxi komt uit uitrit zonder te kijken
Ik heb hier weinig andere keuze dan de taxi voorlaten. Ik kreeg nog wel een handje.
Link
[232]60km/u verschil op de snelweg
Deze personenauto rijdt 70 km/u waar je 130 mag. Ik moest flink hard remmen om er niet achter op te duiken.
Link

Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 8646
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren
Contacteer:

Re: [VIDEO] Filmpjes Joopjr

Bericht door keokiracer » di 20 okt 2015, 0:27

Joopjr schreef:
keokiracer schreef:Zou ik met bronvermelding nummer 221 mogen jatten voor mijn Best of Dutch Dashcam compilatie? :dyn_hyp:
Is helemaal prima.
:top:



Die laatste is wel lekker trouwens, zoiets verwacht je ook niet.
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

Attietattie
2x4 autosnelweg
Berichten: 14343
Lid geworden op: ma 04 aug 2008, 15:19
Locatie: Almere

Re: [VIDEO] Filmpjes Joopjr

Bericht door Attietattie » di 20 okt 2015, 8:55

^^ Zie je meteen hoe los die camera zit.
'De beste verkeersdrempel is vriendelijkheid' - Loesje

Gebruikersavatar
Wesso
2x3 autosnelweg
Berichten: 7932
Lid geworden op: za 16 jul 2005, 1:27
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: [VIDEO] Filmpjes Joopjr

Bericht door Wesso » di 20 okt 2015, 11:25

Joopjr, laatste filmpje schreef:Zo! Je mag hier 130!
:A1-100: meer naar voren geplaatst was wel beter geweest met die afvallende rijstrook en het weefvak.

Joopjr
woonerf
Berichten: 74
Lid geworden op: zo 06 dec 2009, 15:50

Re: [VIDEO] Filmpjes Joopjr

Bericht door Joopjr » di 10 nov 2015, 23:05

Attietattie schreef:^^ Zie je meteen hoe los die camera zit.
Klopt. Ik weet niet hoe ik het scharnier van me dashcam stroever kan maken. Regelmatig gebeurd het bij hoofdzakelijk drempels dat de dashcam omhoog/omlaag schiet.
keokiracer schreef:Die laatste is wel lekker trouwens, zoiets verwacht je ook niet.
Wesso schreef: :A1-100: meer naar voren geplaatst was wel beter geweest met die afvallende rijstrook en het weefvak.
Als je daar een vrachtwagen o.i.d. ziet rijden dan houd je er al rekening mee dat het met zo'n 80 km/u gaat en dan laat je tijdig het gas los. Ik verwacht niet dat een personenauto zonder enige hinder van voorliggers o.i.d. hier de helft van de toegestane snelheid rijdt. Ik denk dat het inderdaad beleidsmatig beter is om de 100 km te laten gelden zodra de parallelbaan bij het knooppunt loskomt van de hoofdrijbaan.

Attietattie
2x4 autosnelweg
Berichten: 14343
Lid geworden op: ma 04 aug 2008, 15:19
Locatie: Almere

Re: [VIDEO] Filmpjes Joopjr

Bericht door Attietattie » di 10 nov 2015, 23:18

Joopjr schreef:
Attietattie schreef:^^ Zie je meteen hoe los die camera zit.
Klopt. Ik weet niet hoe ik het scharnier van me dashcam stroever kan maken. Regelmatig gebeurd het bij hoofdzakelijk drempels dat de dashcam omhoog/omlaag schiet.
Welke dashcam heb juh?
'De beste verkeersdrempel is vriendelijkheid' - Loesje

Joopjr
woonerf
Berichten: 74
Lid geworden op: zo 06 dec 2009, 15:50

Re: [VIDEO] Filmpjes Joopjr

Bericht door Joopjr » wo 11 nov 2015, 8:26

^^ Ik heb de EP-HD003.
Laatst gewijzigd door Wouter N14 op wo 11 nov 2015, 9:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Gebruik ^^ als je direct op een bericht reageert en niet de quote-knop. Bedankt!

Gebruikersavatar
duikgek89
2x3 autosnelweg
Berichten: 7670
Lid geworden op: ma 23 jul 2007, 15:31

Re: [VIDEO] Filmpjes Joopjr

Bericht door duikgek89 » wo 11 nov 2015, 14:30

...
Laatst gewijzigd door duikgek89 op di 01 dec 2015, 15:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Joopjr
woonerf
Berichten: 74
Lid geworden op: zo 06 dec 2009, 15:50

Re: [VIDEO] Filmpjes Joopjr

Bericht door Joopjr » wo 11 nov 2015, 15:28

duikgek89 schreef:
Joopjr schreef:[225]Toch maar linksaf
Deze bestuurder besluit om toch maar linksaf te slaan bij de stoplichten.
Link
Waar zeur je over? Die bestuurder maakte een navigatiefout en corrigeert dat zonder iemand te hinderen... Is jouw nog nooit gebeurt zeker als je alleen achter je tomtom aan blijft rijden?
Ik zeur nergens over. Dat is niet af te leiden uit mijn uitspraak in de video en ook niet in mijn beschrijving erbij. Ik constateer alleen. Het feit dat ik iets upload betekend niet automatisch dat ik het ergens niet mee eens ben. Deze bestuurder zit niemand in de weg en gaat ook prima in de achteruit om netjes achter de stopstreep te blijven. Niks mis mee.
duikgek89 schreef:Wat de taxi betreft, gezien je angst voor de witte onderbroken streep, je hebt je rijbewijs ergens na pakweg 2010 gehaald toen de angst voor het overschrijden van een beetje verf pas echt enorm groot is geworden?
Ik besloot deze taxi rijder voor te laten omdat die een deel van de weg blokkeert op deze manier. Ik had inderdaad de keuze om er links langs te rijden maar dan blijft die taxi daar zo staan.

Plaats reactie