Toets de naam van de dashcam in en je wordt een stuk wijzer.
Moderator: Moderatoren
Er bestaan ook setjes. Maar of dat voordeliger is, weet ik niet. Immers, ik wil graag zelf bepalen wie wat wanneer ziet. Sommige van die cams, hebben al-tijd het achteruitcambeeld in het normale beeld. En daar zit ik niet op te wachten. Dus ik raad aan twee aparte cams te gebruiken, gecombineerd met de juiste videobewerkingssoftware (die ik niet heb), kan je output altijd nog beeld in beeld worden.Jackbauer1350 schreef:Is dit alleen mogelijk door een aparte cam voor achter erbij aan te schaffen? Of bestaan er ook setjes bestaande uit twee cams die het beeldmateriaal op t zelfde sd kaartje kunnen wegschrijven?
En daarnaast uiteraard het gedoe om extra kabel naar achteren zien weg te werken.
Die software heb ik wel zelf geschrevenAttietattie schreef:gecombineerd met de juiste videobewerkingssoftware (die ik niet heb), kan je output altijd nog beeld in beeld worden.
Ik bedoel dus het stukje waar je telefoon in moet. Ik zag dat ze een los opzetstukje hadden voor de Iphone 6, dus dan lijkt dat ding me niet in de breedte verstelbaar.Wesso schreef:Die houder is zeker te verstellen, volgens mij wel 360 graden.
De Android-app Autoguard vind ik zelf wel prettig werken.Chrysa schreef:Mensen die hun telefoon gebruiken om te filmen, wat gebruiken jullie?
Wees maar niet bang. Het antwoord is neeChrysa schreef:Moest je daar nou een account voor aanmaken?
Dat duskeokiracer schreef:Ten eerste is ie al 2 dagen eerder lid geworden, ten tweede komt basjuh van Flitsservice af dus feit en basjuh zijn al langer met elkaar bekend