Attietattie schreef: ↑za 02 dec 2017, 2:18
Piles schreef: ↑vr 20 okt 2017, 20:53In plaats van rechts rijden: terugtoeteren en seinen (en buiten de lijntjes kleuren)...
Enorme kneus! Die vrachtwagenchauffeur dus he.
Als iedereen er rechts langs blijft rommelen dan kan die enorme kneus zijn foutje bijna niet oplossen waardoor hij nog een veel grotere enorme kneus lijkt. Maar misschien zitten de echte kneuzen wel in de auto's die rechts inhalen?
Snelwegfreak schreef: ↑za 02 dec 2017, 7:45
Attietattie schreef:Yep, te vlot, maar alleen omdat je op je beurt moet weachten. Maar beter dit dan getreuzel.
Toch vind ik dit gewoon asociaal. Typisch voorbeeld van "ik heb meer haast dan de rest." Ik had er gisteren twee tijdens het wachten bij het tankstation. In plaats van in je rij blijven wachten snel doorsteken als er iemand in de andere rij wegrijdt
Maar waarom ga je dan zo staan dat je aan één rij vast zit? Je kunt toch beter iets verder weg gaan staan en dan de eerste vrije pomp pakken?
Overigens heb ik vrijdagavond, toen bij de pompen die rechts van de auto staan veel verkeer stond, maar bij de andere niet, gewoon een slinger gemaakt en ben ik achteruit in de rij aangesloten. Ik wist toen al vrijwel zeker dat ik die rij moest hebben want toen ik kwam aanrijden hing mijn voorganger net het pistool terug.
Men keek wel een beetje raar want het paste misschien niet helemaal in het wereldbeeld van de aldaar aanwezigen, maar het werkte wel.
Bij andere pompstations waar je makkelijker met de slang langs de wagen op kan, staan ze ook telkens dom te kijken als ik bij een linkse pomp ga staan en de slang om de kont van de auto heen trek...