[N366] Veendam - Ter Apel

Discussies over N-wegen en het overige onderliggend wegennet - ook voor wat betreft planvorming.

Moderator: Moderatoren

RSK
Penningmeester
Berichten: 7088
Lid geworden op: do 19 sep 2013, 11:40
Locatie: Knooppunt Bodegraven
Contacteer:

Re: [N366] Veendam - Ter Apel

Bericht door RSK » ma 29 feb 2016, 14:36

Het bevreemd mij ook hier weer dat men er niet een volledige haarlemmermeeraansluiting van maakt. Die krappe lus legt relatief meer beslag op het landschap, terwijl het verkeer ook niet echt lekker vlot in kan voegen na zo'n haarspeldbocht.
Ceterum censeo arcum Bodegravum construendam esse.

Gebruikersavatar
Kaaiman
Secretaris
Berichten: 17386
Lid geworden op: ma 26 jun 2006, 16:54
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: [N366] Veendam - Ter Apel

Bericht door Kaaiman » ma 29 feb 2016, 15:05

Die lus ligt er al. Het is dus een kwestie van vloeiendere bogen aanleggen en je bent klaar.

Als alles geheel nieuw aangelegd zou worden, zou een volledige Haarlemmermeeroplossing hier natuurlijk veel meer voor de hand liggen.
Deur Drenthe • website over het Drentse provinciaal en rijkswegennet
@DeurDrenthe • volg het Drentse wegennieuws op Mastodon

martien
verkeersader
Berichten: 601
Lid geworden op: di 17 apr 2012, 20:38
Locatie: Groningen

Re: [N366] Veendam - Ter Apel

Bericht door martien » wo 16 mar 2016, 12:32

Men is met eerste werkzaamheden voor de verdubbeling Pekela-Veendam begonnen, de sloot aan de zuidzijde wordt verplaatst. In het gelinkte krantenartikel wordt er met veel woorden verteld dat dit te vroeg zou kunnen zijn, omdat PS nog niet besloten heeft.
Project site
Stukje DvhN

Gebruikersavatar
mavas
2x5 autosnelweg
Berichten: 18188
Lid geworden op: do 31 mar 2005, 17:27
Locatie: Zuid-Kennemerland
Contacteer:

Re: [N366] Veendam - Ter Apel

Bericht door mavas » do 03 nov 2016, 20:23

Verdubbeling N366 start in 2017
06-10-2016

De aanleg van een tweede rijbaan van de N366 tussen Veendam en Nieuwe Pekela start later dan gepland. De echte werkzaamheden starten niet eerder dan in het voorjaar van 2017. De start is uitgesteld omdat er twee beroepen zijn ingediend op het plan voor de verdubbeling.

Het plan voor de verdubbeling van de N366 tussen Veendam en Nieuwe Pekela, het Provinciaal Inpassingsplan (PIP), is in april van dit jaar vastgesteld door Provinciale Staten. De vaststelling van het PIP betekende dat de provincie kon beginnen met voorbereidingen voor de aanleg van de weg. Belanghebbenden konden nog wel beroep aantekenen. Dat is twee keer gebeurd. Daardoor kan de provincie nog niet beginnen met de aanleg van de tweede rijbaan. Waarschijnlijk zal op zijn vroegst in december een uitspraak komen over de ingediende beroepen. Dan zal duidelijk worden wat er eventueel gewijzigd moeten worden en wanneer de verdubbeling kan beginnen. Voorbereidende werkzaamheden voor de verdubbeling waar geen beroep tegen is ingediend, kunnen dit najaar wel doorgaan. Dat betekent dat de provincie dit najaar de bomen langs het weggedeelte gaat verplanten. In de volgende e-nieuwsbrief en de Informatiekrant die dit najaar verschijnt, kunt u hierover meer lezen.
http://www.n366veilig.nl/nl/news/nieuws ... rt-in-2017
Noord-Hollandse wegen, dé site voor ontwikkeling van de provinciale wegen in Noord-Holland
Bezoek ook eens de Wegenwiki, dé wiki voor verkeer

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76271
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: [N366] Veendam - Ter Apel

Bericht door Chris » ma 21 nov 2016, 16:24

^^ De Raad van State doet woensdag uitspraak over deze beroepen tegen het provinciaal inpassingsplan van 20 april 2016.

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76271
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: [N366] Veendam - Ter Apel

Bericht door Chris » wo 23 nov 2016, 10:18

Alle beroepen zijn niet-ontvankelijk verklaard: https://www.raadvanstate.nl/uitspraken/ ... y_only=&q=

Een deel van de beroepen zijn niet-ontvankelijk verklaard omdat het griffierecht niet voldaan is. (met andere woorden: ze hebben niet betaald). Van andere beroepen is de identiteit van de bezwaarmakers niet bekend gemaakt aan de Raad van State. Men heeft de beroepen inhoudelijk dus niet eens behandeld. :rofl2:

Rogier
2x2 autosnelweg
Berichten: 5069
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:54

Re: [N366] Veendam - Ter Apel

Bericht door Rogier » wo 23 nov 2016, 10:29

^^

Vooral het niet betalen van het griffierecht is een zeer domme actie.
Men heeft zelfs een aangetekende brief verstuurd met de waarschuwing dat het beroep niet behandeld gaat worden.
Het tweede beroep had inhoudelijk besproken kunnen worden, als men het beroep persoonlijk had ingediend.
Verder waren de beroepsgronden weer typisch dooddoeners, zonder enige vorm van onderbouwing met onderzoek.

Gebruikersavatar
duikgek89
2x3 autosnelweg
Berichten: 7670
Lid geworden op: ma 23 jul 2007, 15:31

Re: [N366] Veendam - Ter Apel

Bericht door duikgek89 » wo 23 nov 2016, 11:44

Wat mij betreft moet men alsnog proberen om dat griffierecht te vorderen. Plus een schadevergoeding voor de veroorzaakte vertraging. Dit soort flauwekul van een paar herrieschoppers vind ik schandalig. De enige reden om geen griffierecht te betalen en/of jezelf te verbergen is dat je al weet dat je geneuzel nergens op slaat en gewoon typische anti-auto zever betreft.

Iets anders is natuurlijk als je meent een zaak te hebben, maar dan betaal je het griffierecht en verberg je jezelf ook niet lijkt me... Dat kun je dan winnen of verliezen.

martien
verkeersader
Berichten: 601
Lid geworden op: di 17 apr 2012, 20:38
Locatie: Groningen

Re: [N366] Veendam - Ter Apel

Bericht door martien » wo 23 nov 2016, 12:40

^^ Ik vraag me af of het heel veel vertraging is. Men is op moment bezig met het verplaatsen van een van de twee bomenrijen (de weg is twee weken dicht). De bouw had dus pas met de jaarwisseling kunnen beginnen, dat wordt nu ergens in het voorjaar.

Rogier
2x2 autosnelweg
Berichten: 5069
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:54

Re: [N366] Veendam - Ter Apel

Bericht door Rogier » wo 23 nov 2016, 12:44

duikgek89 schreef:Wat mij betreft moet men alsnog proberen om dat griffierecht te vorderen. Plus een schadevergoeding voor de veroorzaakte vertraging. Dit soort flauwekul van een paar herrieschoppers vind ik schandalig. De enige reden om geen griffierecht te betalen en/of jezelf te verbergen is dat je al weet dat je geneuzel nergens op slaat en gewoon typische anti-auto zever betreft.

Iets anders is natuurlijk als je meent een zaak te hebben, maar dan betaal je het griffierecht en verberg je jezelf ook niet lijkt me... Dat kun je dan winnen of verliezen.
Dit vind ik wel ver gaan, maar wat men wel kan doen is de boel versneld behandelen als er niet betaald is.
In dat geval is het vrij simpel en kan men de beroepen ongegrond gaan verklaren.

Gebruikersavatar
duikgek89
2x3 autosnelweg
Berichten: 7670
Lid geworden op: ma 23 jul 2007, 15:31

Re: [N366] Veendam - Ter Apel

Bericht door duikgek89 » wo 23 nov 2016, 13:08

Misschien gaat het wel wat ver ja. Maar het schrikt wel een hele hoop onzinnige bezwaren af. Doe dat bij een paar projecten en het scheelt een hele hoop process kosten (de rechters komen ook niet voor een appel en een ei ;)) en tijd.

Gebruikersavatar
Kaaiman
Secretaris
Berichten: 17386
Lid geworden op: ma 26 jun 2006, 16:54
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: [N366] Veendam - Ter Apel

Bericht door Kaaiman » ma 20 feb 2017, 13:19

[url=http://www.dvhn.nl/groningen/N366-naar-beslissende-fase-22012074.html]Dagblad van het Noorden[/url], 20 februari 2017 schreef:N366 naar beslissende fase

[...]

Paradepaardje
Een van de paradepaardjes in de omvangrijke aanpak is de verdubbeling van het wegvak tussen Veendam en Pekela. Vorig jaar al werd een begin gemaakt met het voorbereiden van bomen om verplant te worden. Dit weekeinde werden de eerste bomen die moeten verdwijnen gekapt, waardoor de weg gedeeltelijk voor het doorgaande verkeer gesloten was. Ook het komend weekeinde en het weekeinde daarna wordt het verkeer omgeleid omdat het stuk weg tussen Veendam en Alteveer is afgesloten. De provincie gaat dan door met het verwijderen van bomen en struiken. De omleidingsroutes worden met borden langs de weg aangegeven.

Breed en dubbel
De werkzaamheden zijn noodzakelijk om ruimte te maken voor de verdubbeling en verbreding van de weg. Tussen Veendam en Nieuwe Pekela komt er een extra rijbaan met twee rijstroken en tussen Nieuwe Pekela en Alteveer wordt de N366 verbreed naar 8 meter 60, terwijl ook de bermen breder worden door de bomen verder van de weg af te plaatsen.

Een stuk zuidelijker op deze drukke noord-zuidroute in de provincie Groningen gaat vandaag de eerste schop de grond in voor het realiseren van een volgende ongelijkvloerse kruising. Het betreft de kruising van de N366 met de Westerstraat in Ter Apel.

[...] Deze kruising is, als alles volgens plan verloopt, eind december van dit jaar gereed.

Een terugblik op het hele project-N366, dat nu al acht jaar in beslag neemt, woensdag in deze krant.

Compleet artikel...
Deur Drenthe • website over het Drentse provinciaal en rijkswegennet
@DeurDrenthe • volg het Drentse wegennieuws op Mastodon

Gebruikersavatar
mavas
2x5 autosnelweg
Berichten: 18188
Lid geworden op: do 31 mar 2005, 17:27
Locatie: Zuid-Kennemerland
Contacteer:

Re: [N366] Veendam - Ter Apel

Bericht door mavas » ma 20 feb 2017, 13:23

Ik vind de aanpak van de N366 een mooi project om op meer wegen toe te passen. Eigenlijk vreemd dat een N359, die weliswaar in een andere provincie ligt, niet zo'n zelfde aanpak krijgt. Of de N361.
Noord-Hollandse wegen, dé site voor ontwikkeling van de provinciale wegen in Noord-Holland
Bezoek ook eens de Wegenwiki, dé wiki voor verkeer

Gebruikersavatar
Kaaiman
Secretaris
Berichten: 17386
Lid geworden op: ma 26 jun 2006, 16:54
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: [N366] Veendam - Ter Apel

Bericht door Kaaiman » wo 24 mei 2017, 12:50

[url=http://n366veilig.nl/nl/news/nieuws/news_id,275/aanleg-oostelijke-rotonde-westerstraat-gestart]N366 Veilig[/url], 22 mei 2017 schreef:Aanleg oostelijke rotonde Westerstraat gestart

De werkzaamheden voor het ongelijkvloers maken van de kruising N366-Westerstraat verlopen voorspoedig. De eerste twee fasen zijn afgerond en de derde loopt. Op maandag 15 mei is ook fase vier gestart: de aanleg van de oostelijke rotonde.

Bij de Westerstraat wordt hard doorgewerkt. Het betonfietspad naast de Ter Apelervenen is inmiddels klaar en in gebruik. Ook de parallelweg vanaf de Nulweg tot aan het asielzoekerscentrum (azc) is klaar. De aannemer is nu bezig met de aanleg van de westelijke rotonde en het deel van de parallelweg vanaf het azc naar de Westerstraat.

Op 15 mei is de aannemer begonnen met de aanleg van de oostelijke rotonde. Behalve de rotonde wordt dan ook de oprit vanaf die rotonde naar de N366 gemaakt. Het doorgaande verkeer wordt vanaf fase 6 in beide richtingen over die oprit en een tijdelijke rijbaan ten oosten van de N366 geleid. De aanleg van die tijdelijke rijbaan start begin juni (fase 5).
Afbeelding
Aanzicht vanuit het noorden

Meer luchtfoto's: http://www.n366veilig.nl/nl/gallery/fot ... lery_id,24
Faseringen: http://www.n366veilig.nl/nl/maps/projec ... ht%20fasen
Deur Drenthe • website over het Drentse provinciaal en rijkswegennet
@DeurDrenthe • volg het Drentse wegennieuws op Mastodon

Gebruikersavatar
Kaaiman
Secretaris
Berichten: 17386
Lid geworden op: ma 26 jun 2006, 16:54
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: [N366] Veendam - Ter Apel

Bericht door Kaaiman » vr 13 okt 2017, 9:17

^^ Ondertussen vordert de aansluiting Westerstraat bij Ter Apel al behoorlijk. Volgens de faseringsinformatie zou de aansluiting op 7 december gereed moeten komen.
Deur Drenthe • website over het Drentse provinciaal en rijkswegennet
@DeurDrenthe • volg het Drentse wegennieuws op Mastodon

Gebruikersavatar
Kaaiman
Secretaris
Berichten: 17386
Lid geworden op: ma 26 jun 2006, 16:54
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: [N366] Veendam - Ter Apel

Bericht door Kaaiman » vr 13 okt 2017, 9:21

[url=http://n366veilig.nl/nl/news/nieuws/news_id,290/nieuw-ontwerp-ongelijkvloerse-aansluiting-pekela-zuid]N366 Veilig[/url], 2 oktober 2017 schreef:Nieuw ontwerp ongelijkvloerse aansluiting Pekela-Zuid

De aanpak van de N366 nadert zijn einde en de provinciale weg is al bijna een volledige autoweg. Een van de laatste projecten is de aanpak van de kruising bij Pekela-Zuid. De provincie Groningen gaat deze kruising ongelijkvloers maken, om de veiligheid en doorstroming van het verkeer te verbeteren. Het ontwerp van de kruising is deze zomer aangepast.

In het oude ontwerp werd zoveel mogelijk uitgegaan van de bestaande situatie bij Pekela-Zuid. Dat bleek bij het uitwerken van het ontwerp niet geschikt. De invoegstrook voor verkeer vanuit Nieuwe Pekela richting het zuiden bleek niet lang genoeg. Door de scherpe bocht in de huidige oprit heeft het verkeer, zeker vrachtverkeer, veel tijd en dus ruimte nodig om met gepaste snelheid te kunnen invoegen. Die ruimte was er niet in het oude ontwerp en daarom zocht de provincie naar een alternatief.

Nieuwe oprit
In het nieuwe ontwerp legt de provincie zowel aan de noordkant als aan de zuidkant van de huidige kruising een nieuwe op- en afrit aan (klik op tekening hieronder). De nieuwe afrit van de N366 naar Nieuwe Pekela komt op de plek van de huidige op- en afrit, die verdwijnt. Alle op- en afritten sluiten straks door middel van een rotonde aan op de onderliggende weg, de Onstwedderweg. De rotonde aan de zuidkant komt in het verlengde van de rotonde aan de noordkant te liggen.

Informatieavond
Op woensdag 13 september was er een informatieavond over het ontwerp van de kruising. De avond vond plaats in ontmoetingscentrum De Kiepe in Nieuwe Pekela. Zo’n twintig bezoekers waren aanwezig. Zij konden zich vinden in het nieuwe ontwerp van de kruising en vonden deze ook logischer. Een voordeel van het nieuwe ontwerp is dat deze verder van de woningen van bewoners komt te liggen. Tijdens de informatieavond gaven aanwezigen verder aan dat het rondom de kruising nu erg kaal is. Om die reden plaatst de provincie na de werkzaamheden in de omgeving nieuwe beplanting.

Afbeelding
Ter vergelijking het oude ontwerp:
Afbeelding

Wat mij betreft echt een verbetering. Voor de aanwonenden ook prettig, want de op/afrit wordt enkel nog een afrit (scheelt de helft verkeer), ligt niet meer in een gekke bocht (verkeersveiliger en scheelt eventuele lichthinder van koplampen bij het draaien van de bocht) en komt ook nog verder van de woningen af te liggen (scheelt geluidhinder). Bovendien is de configuratie nu overzichtelijker voor de weggebruiker.
Deur Drenthe • website over het Drentse provinciaal en rijkswegennet
@DeurDrenthe • volg het Drentse wegennieuws op Mastodon

Gebruikersavatar
mavas
2x5 autosnelweg
Berichten: 18188
Lid geworden op: do 31 mar 2005, 17:27
Locatie: Zuid-Kennemerland
Contacteer:

Re: [N366] Veendam - Ter Apel

Bericht door mavas » vr 13 okt 2017, 10:13

Grappig, ik vroeg me laatst nog af wat de status van de n366 was, heb jij al een update geplaatst.
Mooi, die aansluiting wordt dus een echte Haarlemermeer. Zeker een verbetering.

Is dit nu het laatste onderdeel van de n366 die gedaan moet worden?
Noord-Hollandse wegen, dé site voor ontwikkeling van de provinciale wegen in Noord-Holland
Bezoek ook eens de Wegenwiki, dé wiki voor verkeer

martien
verkeersader
Berichten: 601
Lid geworden op: di 17 apr 2012, 20:38
Locatie: Groningen

Re: [N366] Veendam - Ter Apel

Bericht door martien » vr 13 okt 2017, 11:09

^^ Aansluitingen: ja.
Verder nog de verdubbeling Veendam-Pekela.

Gebruikersavatar
Kaaiman
Secretaris
Berichten: 17386
Lid geworden op: ma 26 jun 2006, 16:54
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: [N366] Veendam - Ter Apel

Bericht door Kaaiman » vr 13 okt 2017, 11:10

Tussen Veendam en Pekela moet de weg nog worden verdubbeld, de rijbaan tussen Pekela en Stadskanaal wordt nog verbreed en bij Pekela en Ter Apel is/gaat men nog bezig met ongelijkvloerse aansluitingen.

Zie ook het kaartje op de website:
http://n366veilig.nl/#waar-wordt-gewerkt
Deur Drenthe • website over het Drentse provinciaal en rijkswegennet
@DeurDrenthe • volg het Drentse wegennieuws op Mastodon

martien
verkeersader
Berichten: 601
Lid geworden op: di 17 apr 2012, 20:38
Locatie: Groningen

Re: [N366] Veendam - Ter Apel

Bericht door martien » di 17 okt 2017, 18:42

Voortgang van het nieuwe knooppunt bij Ter Apel is te zien op de site van aannemer De Roo.

Verkeer verloopt op moment vanuit het noorden via de parallelweg, verkeer van/naar Duitsland gaat via de nieuwe verbinding N391>N366-Meppen.
Afbeelding

martien
verkeersader
Berichten: 601
Lid geworden op: di 17 apr 2012, 20:38
Locatie: Groningen

Re: [N366] Veendam - Ter Apel

Bericht door martien » wo 18 okt 2017, 21:53

:nuts: :nuts: :nuts: :nuts: :nuts:
Wow. Kijk het filmpje van DvhN. Verkeer uit twee richtingen wordt over één rijstrook gestuurd.

Gebruikersavatar
Sibren
verkeersader
Berichten: 585
Lid geworden op: zo 11 jun 2017, 22:31
Locatie: Groningen

Re: [N366] Veendam - Ter Apel

Bericht door Sibren » wo 18 okt 2017, 23:03

^^ Kwalijk dat het ooit zo is opgezet, en al helemaal kwalijk dat het niet met haast wordt verbeterd, als er al meerdere meldingen van het probleem zijn. Dit vind ik echt een amateuristisch zooitje. En omdat aanrijdend verkeer niet verwacht dat er tegemoetkomend verkeer uit die onopvallende bypass komt, snap ik dat je nietsvermoedend al vroeg van tevoren de linker strook op schuift. Ik hoop dat er geen ongelukken gebeuren.
Ik ga naar mijn werk in een heeeeele dikke Mercedes. Ik klooi onderweg met mijn telefoon en draag geen gordel. Als er file staat, ga ik ze lekker voorbij over de vluchtstrook. (Ik ga met de bus.)

Gebruikersavatar
harry
Wegnummerfotograaf
Berichten: 22841
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 12:09
Locatie: Leipendam
Contacteer:

Re: [N366] Veendam - Ter Apel

Bericht door harry » do 19 okt 2017, 0:03

Stelletje knoeiers. :rooie:
wegnummers.nl foto's van genummerde wegen (o.a. NBA) en van plaatsnaamborden
--Harry.

Gebruikersavatar
mavas
2x5 autosnelweg
Berichten: 18188
Lid geworden op: do 31 mar 2005, 17:27
Locatie: Zuid-Kennemerland
Contacteer:

Re: [N366] Veendam - Ter Apel

Bericht door mavas » do 19 okt 2017, 8:29

:facepalm: Hier gaan mijn handen van kriebelen. Dit voldoet volgens mij niet eens aan de richtlijnen en kun je als wegbeheerder aansprakelijk voor zijn.
Ik heb het filmpje even bekeken, en die pijlwagen kan volgens mij niet echt naar achteren. Wat je wel makkelijk kunt doen om het probleem op te lossen is een rij schildjes plaatsen al ver voor de slinger. Dan:
- rijdt niemand meer tegen de richting in de bypass op
- rijdt niemand meer op de weghelft van de tegenrichting
Noord-Hollandse wegen, dé site voor ontwikkeling van de provinciale wegen in Noord-Holland
Bezoek ook eens de Wegenwiki, dé wiki voor verkeer

Gebruikersavatar
Coen Tunnel
Voorzitter
Berichten: 32133
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 11:39
Locatie: Aan de 🅰2️⃣8️⃣

Re: [N366] Veendam - Ter Apel

Bericht door Coen Tunnel » do 19 okt 2017, 22:50

martien schreef::nuts: :nuts: :nuts: :nuts: :nuts:
Wow. Kijk het filmpje van DvhN. Verkeer uit twee richtingen wordt over één rijstrook gestuurd.
Ongelooflijk! :schrikreactie: Wat een prutswerk! De wegbeheerder zal toch hopelijk ook wel begrijpen dat het zo niet hoort? Mijn hemel... :roll:

Rogier
2x2 autosnelweg
Berichten: 5069
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:54

Re: [N366] Veendam - Ter Apel

Bericht door Rogier » vr 20 okt 2017, 9:14

Prutswerk. Barriere in de middenberm plaatsen over 300 meter tot aan de bypass en het probleem is grotendeels opgelost.

Gebruikersavatar
Via
2x5 autosnelweg
Berichten: 15216
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 17:09

Re: [N366] Veendam - Ter Apel

Bericht door Via » za 21 okt 2017, 15:15

Dit lijkt nergens op. Ik zou schildjes en wat gele markering aanbrengen om die slinger en rijbaansplitsing in te leiden en een paar borden :C2: en :D2: plaatsen.

Matti
stadsweg
Berichten: 302
Lid geworden op: za 14 okt 2017, 20:53
Locatie: Knooppunt Gieten

Re: [N366] Veendam - Ter Apel

Bericht door Matti » ma 23 okt 2017, 17:42

Bij de vorige situatie ging het verkeer ri Emmen over het parallel weggetje om net voor de huidige rotonde bij de vluchtheuvel uit te komen. Wat ze nu hebben gedaan is gewoon idioot :nuts:

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76271
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: [N366] Veendam - Ter Apel

Bericht door Chris » do 09 nov 2017, 15:53


Gebruikersavatar
Kaaiman
Secretaris
Berichten: 17386
Lid geworden op: ma 26 jun 2006, 16:54
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: [N366] Veendam - Ter Apel

Bericht door Kaaiman » di 21 nov 2017, 12:33

Nieuwe luchtfoto's van de aansluiting N391/N366: http://www.de-roo.nl/projecten/ongelijk ... -n391-n366
Deur Drenthe • website over het Drentse provinciaal en rijkswegennet
@DeurDrenthe • volg het Drentse wegennieuws op Mastodon

Plaats reactie