Moderator: Moderatoren

De vluchtstroken zijn vrijwel overal in Frankrijk te smal voor een vrachtwagen. Ik heb een maand geleden nog ongeveer 2 uur met pech gestaan op de A2 bij Valenciennes, met de linkerwielen ruim over de kantstreep heen en de rechterwielen tegen de vangrail aan. Bij iedere aankomende vrachtwagen maar half lopen bidden dat ze op tijd naar links kropen...Chris schreef: di 30 jan 2018, 15:26 Een vrachtwagen gecrasht op de A11 tussen Angers en Le Mans. De vluchtstrook lijkt wel erg smal te zijn.

Omdat zulk een manier van protesteren te veel slaag oplevert.duikgek89 schreef: di 06 feb 2018, 18:40 Zou dat een teken zijn dat die mensen het te goed hebben? Anders hadden ze geen tijd gehad om zo lang snelwegen te blokkeren!
Maar waarom pesten ze "onschuldigen" en kiezen ze er niet voor om de inritten naar overheidsgebouwen te blokkeren?

Inderdaad belachelijke wetgeving. Dat heeft weinig meer met "strenge" regelgeving van doen. Dat zoiets er überhaupt mee door mag komen... Als ik daarvoor een prent van een agent zou krijgen, dan zou ik ernstig afvragen of de politie geen grap maakt, corrupt is en/of het valse politieagenten zijn. Als je de motor geparkeerd hebt en je de motor uit hebt staan, dan neem je simpelweg als automobilist niet aan het verkeer deel. Mensen dan nog te gaan beboeten doet er eerder aan denken dat de Franse overheid elke stuiver broodnodig heeft.Coen Tunnel schreef: za 10 feb 2018, 3:21 Het kan nog erger: Bellen in stilstaande auto's is nu ook verboden in Frankrijk. Ja, ook met de motor uit.![]()