By the way, in je NIEUW gedeelte krijg ik een 404 melding als ik op A4 klik.
Trouwens, is afrit 17a en 17 niet (ook) te beschouwen als een afrit van de A4 in zuidelijke richting?
https://goo.gl/maps/P93Yoaomv792
https://goo.gl/maps/WHbQCnYqK6A2
Moderator: Moderatoren
De A20 lijkt gelijk gesteld aan de A13, die weer doorloopt vanaf de A4 uit Amsterdam. Alleen het stuk A20 tussen Kethelplein en Kleinpolderplein loopt niet mee. Mogelijk komt dat doordat de afritnummers dan oplopen tegen de hectometering in. Normaliter lopen de afritnummers op in dezelfde richting als de hectometering. Maar waarom de A20 dan gelijk gesteld is aan de A13, geen idee. Op het oog lijkt het verder weinig nut lijkt te hebben. Of alles is één groot toeval en men had nog 5 afritten willen proppen tussen Hoek van Holland en Maasdijk maar dat kan ik mij haast niet indenken.RSK schreef:Dat laatste is een interessante kwestie. Volgens mij is het toeval dat de afritnummers gelijk lopen, maar het kan ook bewust zo gedaan zijn. Dat lijkt me echter niet waarschijnlijk: als men bij de A15 die moeite had genomen, waarom dan niet op de A20? Zo moeilijk was het daar ook niet geweest: vijf cijfers hoger beginnen en je loopt keurig gelijkop in de nummering van Schiedam-Noord voor A4 en A20.
A15 loopt mee met A4 om de mogelijkheid tot omnummering of dubbelnummering A15-A29=A4 mogelijk te maken.RSK schreef:Volgens mij is het toeval dat de afritnummers gelijk lopen, maar het kan ook bewust zo gedaan zijn. Dat lijkt me echter niet waarschijnlijk: als men bij de A15 die moeite had genomen, waarom dan niet op de A20?
Heel dat deel is sinds 2004 grondgebied van de gemeente Westland geworden. Dus beide industriegebieden Coldenhoven en ook het transportcentrum Westland. Voor 2004 was dit inderdaad behorende bij de gemeente Maasland (tegenwoordig gemeente Midden-Delfland).Basjuh1981 schreef:De Coldenhovenlaan is op grondgebied van Maasland. Dus op zich kan het. Maar Maassluis-West is beter. Dat staat ook op de bebording van de afrit.
Ruim 4 jaar na deze mededeling heeft er de afgelopen dagen nog een flinke decimeerronde plaatsgevonden. De uitgebreide uitleg over de geschiedenis van mijn site, waarom ik dit heb opgezet en waarom ik toen flink heb zitten schrappen in mijn site is nog altijd geldg en is in mijn posting te vinden van februari 2014. Wat er verder speelt is dit:
De lijsten van Belgische en Luxemburgse snelwegen zijn nu ook verwijderd, want...
... dat blijft gehandhaafd voor de Nederlandse snelwegen. Maar:Palance schreef: ↑di 25 feb 2014, 13:04 de hectometrering, de informatie over VZP's, en hetgeen op de wegwijzers staat. Op dat vlak heeft mijn site nog zeker toegevoegde waarde - en ik weet ook dat mijn site mede daarom nog goed gebruikt wordt door bijvoorbeeld hulpdiensten maar ook takelbedrijven. Ik ben dus zeker niet van plan om mijn site op te heffen, maar wel om in afgeslankte vorm door te laten gaan zodat ik me meer daarop kan concentreren
Dat is dus nu wel gebeurd. Eigenlijk ben ik nu teruggegaan naar de basis van waar de site eigenlijk voor bedoeld was (mede gelet op de naam), namelijk enkel lijsten van (Nederlandse) snelwegen.
Ook deze mededeling is nog geldig
Gefixt