Waarmee ze waarschijnlijk willen vermijden wat er een paar jaar gleden gebeurd is. Een koppel dat panne had op een viaduct dat aan de andere kant van de betonnen vangrail wou wachten, maar 20 meter in de diepte de dood tegemoet viel.
Moderator: Moderatoren
Seat Ibiza schreef:In 6 maanden tijd een compleet viaduct renoveren of vervangen door nieuwbouw? Tuurlijk...Directie Wegen Luik belooft dat de werken dit jaar (2009) nog beëindigd worden
Beste.....je hebt het hier wel over mijn zoon en nee hij was niet onder invloed....na 10 jaar hebben we nog altijd geen antwoord wat er gebeurd is......maar wat zeg je tegen je kleinzoon die nu jaren later nog zoekt wat er over die stomme brug geschreven word waar zijn nonkel verongelukt is......zoiets raakt mensen en zeker de familie....de werknemers die daar aan het werken waren hebben nadien tegen zijn vrienden gezegt dat ze betonnen blokken hebben moeten bij zetten......hadden die er gestaan had mijn zoon nooit op dat stuk kunnen geraken en trouwens.....er zijn er daar nog verongelukt......moet ik nog verder uitleg geven?captain007 schreef: ↑ma 31 jan 2011, 12:38Het kan ook iemand zijn geweest die onder invloed is geweest en gewoon rechtdoor dwars door de afzetting is gereden. En je hebt nog mensen die helaas op een vreemde wijze een einde aan hun leven maken (net zoals die spookrijder een tijdje terug op de A50 in Nederland bij Herpen).
Beste mevrouw,Vandenberk christel schreef: ↑wo 21 apr 2021, 11:42Beste.....je hebt het hier wel over mijn zoon en nee hij was niet onder invloed....na 10 jaar hebben we nog altijd geen antwoord wat er gebeurd is......maar wat zeg je tegen je kleinzoon die nu jaren later nog zoekt wat er over die stomme brug geschreven word waar zijn nonkel verongelukt is......zoiets raakt mensen en zeker de familie....de werknemers die daar aan het werken waren hebben nadien tegen zijn vrienden gezegt dat ze betonnen blokken hebben moeten bij zetten......hadden die er gestaan had mijn zoon nooit op dat stuk kunnen geraken en trouwens.....er zijn er daar nog verongelukt......moet ik nog verder uitleg geven?captain007 schreef: ↑ma 31 jan 2011, 12:38Het kan ook iemand zijn geweest die onder invloed is geweest en gewoon rechtdoor dwars door de afzetting is gereden. En je hebt nog mensen die helaas op een vreemde wijze een einde aan hun leven maken (net zoals die spookrijder een tijdje terug op de A50 in Nederland bij Herpen).
Het is zeer moeilijk om op zo'n wijze uw zoon te hebben moeten verliezen. En uw kleinzoon zijn vader. Zeker omdat er geen antwoorden gekomen zijn op de vraag waarom uw zoon het leven verloren heeft. Dan blijft er voor jullie als nabestaanden toch steeds de vraag naar het hoe en wat branden.Vandenberk christel schreef: ↑wo 21 apr 2021, 11:42 Beste.....je hebt het hier wel over mijn zoon en nee hij was niet onder invloed....na 10 jaar hebben we nog altijd geen antwoord wat er gebeurd is......maar wat zeg je tegen je kleinzoon die nu jaren later nog zoekt wat er over die stomme brug geschreven word waar zijn nonkel verongelukt is......zoiets raakt mensen en zeker de familie....de werknemers die daar aan het werken waren hebben nadien tegen zijn vrienden gezegt dat ze betonnen blokken hebben moeten bij zetten......hadden die er gestaan had mijn zoon nooit op dat stuk kunnen geraken en trouwens.....er zijn er daar nog verongelukt......moet ik nog verder uitleg geven?