Probeer eens een andere browser.
(Bij mij staat het allemaal zoals het moet.)
Skyscrapercity Highways & Autobahns forum
Moderator: Moderatoren
-
- 4x5 autosnelweg
-
- autoweg
-
- Moderator
Re: Skyscrapercity Highways & Autobahns forum
Ik vind het over het algemeen wel een verbetering. Met name het plaatsen van links, foto's, twitter, youtube, etc. is veel eenvoudiger geworden. Gewoon de URL plakken en hij maakt er vanzelf een embedded feature van. Ook worden onderschriften van andere gebruikers dan de meest recente posting ingekort (dit kan je instellen) en worden quotes automatisch ingekort. Dit maakt het veelal overzichtelijker.
In de forumlijst zou het aanklikken van de subforums wel makkelijker moeten worden. Nu heb je zo'n uitklapscherm wat in sommige forums enorm lang is. Of je moet doorklikken op de subfora. Maar de structuur van de subfora is nu wat minder overzichtelijk.
In de forumlijst zou het aanklikken van de subforums wel makkelijker moeten worden. Nu heb je zo'n uitklapscherm wat in sommige forums enorm lang is. Of je moet doorklikken op de subfora. Maar de structuur van de subfora is nu wat minder overzichtelijk.
-
- 2x3 autosnelweg
Re: Skyscrapercity Highways & Autobahns forum
Iemand enig idee waarom het onderhoud vandaag zo lang duurt? Het is nu onderhand al een aantal uur, normaal is het nog geen half uur.
edit 20:47: wtf nu werkt SSC weer, ik had dit eerder moeten typen

edit 21:08 Aaand it's gone
edit 20:47: wtf nu werkt SSC weer, ik had dit eerder moeten typen

edit 21:08 Aaand it's gone

Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...