Oftewel: Druk.Wegenwiki schreef:Na het Dreieck Hamburg-Nordwest stijgt het aantal voertuigen naar 102.000 en 113.000 voertuigen maken dagelijks gebruik van de Elbetunnel
Moderator: Moderatoren
Oftewel: Druk.Wegenwiki schreef:Na het Dreieck Hamburg-Nordwest stijgt het aantal voertuigen naar 102.000 en 113.000 voertuigen maken dagelijks gebruik van de Elbetunnel
Viaduct in aanbouw bij begin video: wordt er nu dan toch eindelijk gewerkt aan het kortsluiten van de BAB59 en de B8-neu ?mhkamp schreef:BAB524 Kreuz Breitscheid - 'Kreuz Duisburg-Ost'. Van deze ook een video
Mooie plaatjes!mhkamp schreef:Mega stof.
Foto's uit Duitsland, en meer in en rond het Zwarte Woud:
Hirschhorn. Ik herken het, ben er zelf in 2006 op vakantie geweest. Mooie omgeving. Eberbach en Mosbach zijn leuke stadjes aan/in de buurt van de Neckar, om Heidelberg niet te vergeten.mhkamp schreef:
Straßentunnel Hirschborn/Neckar:
![]()
Wat ik zelf de laatste tijd nog heb ontdekt is de functie "retoucheren" in het programma Windows Live Photo Gallery. Daarmee kun je vlekjes, streepjes e.d. soms nog goed wegwerken, zonder dat het ten koste van de foto gaat. Al moet je voor dat laatste waken, want het is precisiewerk. Soms worden elementen compleet veranderd door die functie en dat is natuurlijk ook weer niet de bedoeling.Balkcity schreef: Ik vraag mij af hoe jullie die foto van snelwegen e.d zo strak op de foto krijgen, neem aan dat ze door de voorruit gemaakt worden, maar zie nergens vlekken en/of strepen op jullie foto's .![]()