Was alweer een tijd niet meer in Bels geweest dus wat plaatjes geschoten:

De Acec RUM, een veelvuldig te zien (geweest) , Wuustwezel.

De Schréder Gema die je niet vaak tegenkomt, Wuustwezel.

De Lightwell Luxis SRD die ik alleen maar bij zebrapaden ben tegengekomen, Wuustwezel.

Typisch Belgisch tafereel met de grote Triestigaards op de achtergrond. Op de masten de Philips Lumistreet die op de Engelse site ineens Unistreet heet, Wuustwezel.

Een niet bekend type op deze masten te Wuustwezel.

Deze ken ik ook niet, Wuustwezel.

Om de reeks in Wuustwezel af te sluiten dit plaatje met een mast met een Lumistreet er op. Er voor staat een oud type Gatso meter die je in Nederland (dacht ik) niet meer ziet.

Bovenop de Kennedytunnel meerder korte palen met een Saffier er op. De traforuimte lijkt van Infrabel met een maximale spannig van 15000 Volt. Zo hoog heb ik (nog) nooit geschakeld, wel 10000 Volt.

Ik ben door de haven terug naar Nederland gereden en het viel me op dat er in de haven nog maar weinig Schréder armaturen te vinden zijn, bijna alles is nu vervangen voor Digistreet, Luma en de Lumistreet maar ook dit type eveneens van Signify en wel een nieuw type, de Alu road. Dit type wordt nu ook veel gebruikt op de ringweg naast de Izylum die de VTC op de middenberm masten heeft vervangen.

Zoals ik al eerder meldde zijn de VTC´s nu geheel vervangen door de Izylum op de ring en sluit deze reeks af met een plaatje kijkend op de ingang op de rechter Schelde oever.