waldo79 schreef:Ik hoop dat Snarf zich op meer dan 1 incident baseert

Ja, dat klopt! Op de BAB2 gebeuren de meeste onglukken van heel Duitsland! Zoals in een ander topic al gezegd, staan hier heel veel witte kruizen langs de weg, van overleden weggebruikers. Ook hangen er spandoeken met teksten erop, zowel in het Duitsland, als in het Engels en Pools. Op de BAB2 is iedere dag wel weer wat aan de hand. Dan weer tijdelijke wegwerkzaamheden, dan weer een ongeluk etc.
Een echte goede alternatieve route zou ik zo 1,2,3 niet weten. Je kan inderdaad heel goed een B-weg pakken, die misschien een paar kilometer om is.
Coen Tunnel schreef:Tsja, ik denk dan maar weer: op elke snelweg kan een megaongeval gebeuren. Om je reisroute om zo'n reden aan te passen vind ik ver gaan, zelfs al zouden er verhoudingsgewijs meer ongevallen op de BAB 2 plaatsvinden.
Het kan inderdaad op elke snelweg. Maar op de BAB2 loop je wel 10x meer risico! Over de BAB2 komen ook de meeste vrachtwagens per etmaal langs. Al die vrachtwagens zorgen voor veel vertraging en ongelukken. Dit komt deels doordat er veel Oost-Europese vrachtwagenchauffeurs over de BAB2 rijden!
Over Bad Oeyenhausen... Ga er maar gewoon doorheen!

Dat doen wij ook altijd gewoon. Een alternatieve route voor Bad Oeyenhausen schiet niks meer op. Sluit je gewoon aan in de file, je komt er vanzelf. Heb geduld. Het duurt nooit langer dan 30 minuten (tenzij er een ongeluk is gebeurd, maar dat komt niet vaak voor in Bad Oeyenhausen)!
De wegwerkzaamheden op de BAB30 voor Bad Oeyenhausen zijn bijna klaar, maar nog niet af!
"A mile of highway will take you just one mile... A mile of runway takes you anywhere!"