Zo'n ongeval wil je geen tweede keer. Zelfs Rutte en Hoekstra moeten dat beamen.
Moderator: Moderatoren
Dat is wel een goed idee, ik zal eens wat berichten bij elkaar schrapen.
Eens. Betekent feitelijk dat ze moeten toch meer prioriteit gaan geven aan onderhoud in plaats van mooie nieuwbouw in de wat meer achtergebleven delen van het land.
80 centimeter verschoven, lees ik. Ze weten niet wanneer en hoe dat gebeurd zou kunnen zijn...
Zie hier een filmpje over de korte restauratie van het Viadotto Montoro:Pino schreef: ↑vr 17 jul 2020, 12:36 Het Viadotto Montoro in de E45 is weer open met één rijstrook per richting. Ze hebben zich in de afgelopen tijd gefocust op wat eerste versteviging van de structuur en vanaf hier nemen ze het kennelijk verder.
https://www.umbriajournal.com/economia/ ... te-368901/
Ik zie deze foto nou pas en er valt me wat op: bij de afrit staat een bord 'einde autosnelweg'. Maar het betreft hier toch een expressweg? Hebben die in Italië een andere status? Wij zouden dit een autoweg noemen met de bijbehorende borden.
De oudere zeker. Aangelegd in een periode dat er weinig budget was, dus dan kun je het uittekenen. De nieuwere superstrade vanuit Umbria naar de Adriatische kust zijn veel hoogwaardiger.