mmm ok, weet het zelf ook niet precies meer. wat ik nog wel weet is dat we het bij het viaduct voor de tunnel aankwamen vanaf de B310 uit de richting van Füssen. dit kan eigenlijk niet anders, omdat de snelheid van mijn vader was gemeten op het viaduct. ik herinner me dit nog wel vrij goed. ik weet niet of we misschien fout zijn gereden ofzo, maar we hebben vanaf de snelweg gewoon "Reutte" aangehouden.
volgens mij wass die afslag 2 km van de grens er op dat moment ook nog niet, maar zoals ik al zei, ik kan me vergissen
[D][A007] Nesselwang - Füssen
Moderator: Moderatoren
-
- zandpaadje
-
- 2x2 autosnelweg
Re: A7 Nesselwang - Füssen
Ik heb er in april 2007 op gereden, maar het kan best dat kort voor de opening deze tijdelijke afrit weer afgebroken werd en dat jullie een andere omleiding hadden, die maar korte tijd bestond.twente1989 schreef:volgens mij wass die afslag 2 km van de grens er op dat moment ook nog niet, maar zoals ik al zei, ik kan me vergissen
-
- 2x2 autosnelweg
Re: A7 Nesselwang - Füssen
Inderdaad was die afrit 2 kilometer te noorden van Grenztunnel Füssen een tijdelijke afrit. Deze is nu weer afgebroken en terecht, want nu zou die afrit nergens meer voor dienen. Eventueel zou ik het nog wel terecht vinden dat Rosshaupten een eigen afrit krijgt.marcel schreef:Ik heb er in april 2007 op gereden, maar het kan best dat kort voor de opening deze tijdelijke afrit weer afgebroken werd en dat jullie een andere omleiding hadden, die maar korte tijd bestond.
"A mile of highway will take you just one mile... A mile of runway takes you anywhere!"