Weer terug naar wat ik zei: Er zijn heel veel chauffeurs uit zulke landen. Daarbij komt dat de media dat volgens mij ook graag aangeven, beetje sensatie kan geen kwaad namelijk. Ik denk dus dat het eigenlijk wel meevalt.SnarfFlevoland schreef:Daar zijn naar mijn weten geen officiële cijfers van, maar je leest het wel vaak in krantenberichten dat het nou net die Russen, Oekraïners, Wit-Russen of Roemenen zijn. Erg toévallig vind ik het. Dus vandaar mijn mening over deze chauffeurs.
Als het allemaal NETTE chauffeurs zouden zijn gebeuren er inderdaad minder ongelukken. Echter, er zijn ook zat Nederlanders, Belgen en Duitsers die rijden als gekken. Je moet chauffeurs niet selecteren op nationaliteit, je moet gewoon alle idioten van de weg plukken, onafhankelijk van de nationaliteit. En dan zul je zien dat er overal een hoop rotte appels tussen zitten en dat je stelling niet terecht is.Mee eens!duikgek89 schreef:Stel dat 60% van de vrachtauto's op de BAB2 uit het "Oostblok" komt, dan zou het aantal ongevallen wat deze groep maakt dus ook ongeveer 60% van het aantal ongelukken moeten zijn. Daarom lijkt het misschien veel.Maar ik denk wel dat als het allemaal nette EU chauffeurs zijn dat er toch wat minder ongelukken gebeuren.
Een Nederlandse chauffeur wil drie keer zoveel geld hebben als een Oost- of Centraal-Europese. Hij staat voor de Nederlandse chauffeurs. Hij kan er dus wel degelijk belang bij hebben om andere chauffeurs in slecht daglicht te zetten.Waarom niet? Is die man anti Oost-Europeaans? Daar is bij mij niks over bekend....Seat Ibiza schreef:Nou zeg, dat is echt een overtuigend bewijs (NOT...). Had je anders verwacht van de voorzitter van de VERN? Nee toch?
Ja, iets met een hele grote knal.De bijbel heeft hier helemaal niks mee te doen! Veel dingen die in de Bijbel staan zijn overigens voor jou informatie echt gebeurd. Wat denk je van de geschiedenis van Israël en van de aarde? Heb jij daarvoor een betere verklaring? Ik kan dus ook gerust zeggen:Seat Ibiza schreef:Net zo overtuigend dus als iemand van de SGP die zegt dat het waar is, omdat het in de Bijbel staat...
Verder zijn er inderdaad wel dingen echt gebeurt. En Godsdienst is ook niks mis mee als iemand daar troost/steun in vind. Mits men anderen toestaat om iets anders of niks te geloven.
Ik geloof nergens in, voor mij heeft de bijbel dan ook geen waarde.
Men vind dat we maar dingen aan moeten nemen, omdat een of andere man in een jurk (ik weet het, dit klinkt heel respectloos. Ik wil alleen laten zien dat je er ook anders tegenaan kunt kijken) dat aan het vertellen is. Voor mij is dat onzin. Ik zie niet waar God zou moeten zijn, ik zie ook niet waar een hemel zou moeten zijn. We hebben tot in de ruimte zo'n beetje alles geanalyseerd tot onderdelen van atomen aan toe. Daar zitten al die mensen echt niet in hoor.
Je ziet spoken. Verder hebben wij er geen last van dat ze de rotzooi hier bij een coffeeshop halen en meenemen.Wat moeten dan die chauffeurs in Nederland? Er zullen best goede dingen vervoerd moeten worden, maar wat dacht je dan van veel drugshandel of andere illegale handel? Nee, hiermee bedoel ik niet dat wij Nederlanders zoveel braver zijn als die voormalige Oostblokkers (want in 2007 was er op de radio in Zuid-Tirol te horen dat veel Nederlanders en Belgen drugssmokkellen en daarvan er veel gepakt zijn bij de tolpoortjes in Sterzing), maar we hoeven er niet nog méér ellende en illegale handel bij!Seat Ibiza schreef:Nou zeg, enorm gek dat op een internationale oost-west-route allemaal Oost-Europese chauffeurs staan! Wat wil je er eigenlijk mee zeggen? Dat ze daar niet mogen staan?