Ze laten ook mooi het probleem van onderbroken kantmarkering zien, bij bushaltes moet dat toch weer gesloten zijn omwille van juridische aspecten...

Moderator: Moderatoren
Rechts.GuteFahrt schreef:22.Links het lint van bedrijventerreinen en de caravanboulevard
Ik ben hier een aantal jaren in de buurt geweest, in een (toen) gloednieuwe concertzaal De Waerdse Tempel. Wat is er met dat ding gebeurd?GuteFahrt schreef: 11.Heerhugowaard-Zuid in zicht, Park van Luna (grote nieuwbouwwijk) gaat via deze afrit
Moet hier boven Heerhugowaard niet nog Leeuwarden staan? Of is dat blauwvak de bedoeling?GuteFahrt schreef:![]()
Bij het scannen van de reacties dacht ik eerst dat het om het blauwvak van de foto ging.Snelwegfreak schreef:Het staat al een paar jaar leeg.
Leeuwarden zit daar al onder de strip. Alleen de provincie moet nog tussen de A9 en de N508 Leeuwarden toevoegen, dan kan het ook op de A9 vermeld worden.boe! schreef:Leeuwarden gaat daar nog toegevoegd worden.
Je mag het "of zoiets" er af laten, het is idd. de Langebalkbrug.mavas schreef:Leuk om eens zo'n uitgebreide reportage te zien van deze mooie weg.
Volgens mij is het de Langebalkbrug of zoiets.
Allen jammer dat er dan zelden in gezwommen kan worden i.v.m. blauwalg of zwemmersjeuk, en daar was de hele boel nu net voor aangelegd.Snelwegfreak schreef:Er staan met name huizen maar er is ook een gebouw met waterrecreatie zoals waterskiën en wakeboarden. In de warmere tijden des jaars zeer populair
Rene schreef:Of eigenlijk: op het stuk tussen Niedorp en de Wieringermeer vrijwel overal. Weinig tegenliggers, goed zicht.