A104 Paris
Deze video begint op de A104 bij Marne-la-Vallée en gaat dan via de A4 richting Paris, om daarna de N104 (La Francilienne) naar het zuiden te gaan.
bekijk hem hier op hoge kwaliteit of bekijk hem hieronder:
Link
Moderator: Moderatoren
Reims wordt ook al aangegeven vanop afslag van de E411 die vertrekt richting Sedan (230km of zo - vast de verste afstandsmeting die in Belgie voorkomt op een bord).vynkce schreef:Interessant filmpje.Wat ik mij afvraag, die 90 op de oude route daar gaat toch niemand zich aan houden? Zeker niet op dat 2x3 gedeelte... Ook de beperking op het nieuwe gedeelte van 110 lijkt me aan de lage kant. Hier kan makkelijk 130 toegelaten worden. Verder wel goed dat Charleroi al aangegeven wordt op de ring van Reims!
Chris schreef:Reims staat al aangegeven op de N63 in Liège.
Dat is zeker geen 230 km. Bij Libramont is het 'slechts' 147 km (Google Streetview). Bij Champlon aan de N89 staat een nog hogere kilometerwaarde voor Reims. Of Reims al eerder met een kilometerwaarde wordt aangegeven weet ik niet. Op de N63 in Luik zoals Chris zegt kan ik mij niet meer herinneren, daar staan in mijn herinnering vooral Marche en Dinant aangegeven, maar wellicht was Reims daar vroeger gangbaar en staat er nog wat oude bewegwijzering.Km357 schreef:Reims wordt ook al aangegeven vanop afslag van de E411 die vertrekt richting Sedan (230km of zo - vast de verste afstandsmeting die in Belgie voorkomt op een bord).
Ik bedoelde inderdaad de afslag bij Libramont, mijn fotografisch geheugen laat me vast in de steek, ik dacht echt dat er 200+ stond, maar goed ok, niet dus. Ik vraag me eigenlijk af of er ergens in Belgie een afstandsmeting van meer dan 200 is (als je van Luxemburg Belgie binnenrijdt staat Brussel op 197).Coen Tunnel schreef:Dat is zeker geen 230 km. Bij Libramont is het 'slechts' 147 km (Google Streetview). Bij Champlon aan de N89 staat een nog hogere kilometerwaarde voor Reims. Of Reims al eerder met een kilometerwaarde wordt aangegeven weet ik niet. Op de N63 in Luik zoals Chris zegt kan ik mij niet meer herinneren, daar staan in mijn herinnering vooral Marche en Dinant aangegeven, maar wellicht was Reims daar vroeger gangbaar en staat er nog wat oude bewegwijzering.Km357 schreef:Reims wordt ook al aangegeven vanop afslag van de E411 die vertrekt richting Sedan (230km of zo - vast de verste afstandsmeting die in Belgie voorkomt op een bord).
Iets buiten Luik staat op de N63 Reims al op de wegwijzers, zonder afstand inderdaad: Google Streetview.
Op de N82 bij Aarlen staat Reims ook op de borden.