Nu maar hopen dat het bord erachter ook tijdelijk is.paolie schreef:Niet zo zeuren over een tijdelijke lichtmast.

Moderator: Moderatoren
Nu maar hopen dat het bord erachter ook tijdelijk is.paolie schreef:Niet zo zeuren over een tijdelijke lichtmast.
Ja, goed opgemerkt.jan schreef:Of wordt een waterweg tegenwoordig ook in wit op bruin uitgevoerd?
"Voor de Lekbrug bij Vianen staat een file van..."Pino schreef:Nee, dat bruin vind ik zo slecht nog niet. Ook al is de rivier zelf maar zelden een toeristische bestemming, het is doorgaans de toerist die een zekere interesse heeft voor de naam van een rivier, terwijl het beroepsverkeer het wat zal boeien over welk water ze rijden.
In welke tijd leef jij?harry schreef:"Voor de Lekbrug bij Vianen staat een file van..."
In Nederland heb ik voor wateren al verschillende dingen voorbij zien komen:Wimpie24 schreef:Wij hebben bordjes in een aparte stijl om rivieren aan te geven. Deze staan dan ook bij elke rivier, zowel op het OWN als op de snelwegen. Ook al is het niet meer dan een veredelde gracht.
Dat kan (hoewel Het Bildt niet 1 polder is), maar er zijn nog best wel veel polders in Nederland die net zo oud of ouder zijn.
Het bord bestaat uit meer dan die ene regel waarvan jij doet alsof je hem niet kunt lezen.
Het is 'Bildts'Pino schreef:kan deze taal er hoe dan ook nog wel bij.
Het ligt allemaal wat gevoelig; ik zou gewoon zeggen dat het, net als bijvoorbeeld het Stadsfries, gewoon een tussentaal is; met een wat langere historie.Pino schreef:Ik had al het idee dat het geen Fries mag heten …