Ze staan op volgorde waarin ze genomen zijn, de eerste zijn dus van de heenreis, de latere van de terugreis.

Tolstation in de Franse A28. Dit zijn zowat de enige plekken waar de Fransen signalering hebben hangen. Let ook op de noppen in de vluchtstrookstreep, die ervoor zorgen dat je wakker wordt als je te ver naar rechts gaat rijden.

Close-up van hetzelfde tolstation.

Bewegwijzering van een Aire (verzorgingsplaats). Dit was één van de weinige borden die mooi was. De meeste Aire-borden hadden één of meer witte borden erbij hangen, andere waren kapot.

Twee, naar mijn mening prachtige foto's, genomen vanaf de A28. De exacte locaties weet ik niet. Zou iemand me ook de zwart-wit verhouding kunnen vertellen van de vluchtstrookstrepen? Ik gok op 40-10 meter, maar dat weet ik niet zeker.

Erg mooi vergezicht vanaf de N138. Langs deze weg was men druk bezig met het aanleggen van de A28. Overal ligt de aardebaan er al en op veel plaatsen is ook het asfalt en de bewegwijzering al aangebracht. De weg is dus zo klaar.

Entree van iedere Franse Aire. Dit principe mag van mij ook wel in Nederland worden overgenomen. De foto is genomen bij Aire du Village Brulé langs de A10 in buurt van Tours.
Zo, dat is het eerste deel van de foto's, de rest volgt deze week ook nog.