Rene schreef:Nou, ik heb nog wel wat wensen staan.
Niet voor vandaag of morgen meteen, maar bij voorkeur wel in-my-lifetime
Al die wegen die je noemt vind ik niet echt noemenswaardig nodig om aan te pakken, ook niet in mijn leven.
* bijdrage aan een oplossing van de problematiek op de N203 bij Krommenie: Waarom, er is dan toch al een A8-A9-verbinding?
* aanleg Duinpolderweg/Zuidelijke randweg Hoofddorp en verdubbeling zuidelijk deel N205: Verdubbeling N205 lijkt me zelfs in mijn leven niet meer nodig, daar rijdt nauwelijks verkeer en er zal ook nooit veel bijkomen, of er moet ineens veel bijgebouwd worden in het zuidwestelijk deel van de Haarlemmermeer. De Duinpolderweg is wel een nuttige toeveoging.
* verdubbeling N245 Alkmaar - Schagen: Zo lang de N9 voldoet, is dit niet nodig. Hooguit dat je de kruispunten wat uit kunt breiden, maar meer lijkt me niet nodig.
* verdubbeling N521 Amstelveen - N201: mee eens.
* op de een of andere manier hoogwaardig op elkaar aansluiten van de N201 en N236 enerzijds en de rijkswegen A1 en A27 anderzijds: geen mening.
* een algemene wisselstrook op de N247 tussen 't Schouw en Katwoude: Nee, de N247 moet 2x2 worden tussen N235 en Monnickendam. En dan tot Volendam (N517) die wisselstrook.
* doortrekking van de N504 naar Bergen: dat is inderdaad voor de langere termijn wel een nuttige toevoeging aan het netwerk. En dan wel met knooppunt met de N9.
* aanleg 3e strook voor alternerend inhalen op N242 Verlaat - Wieringermeerpolder en N244 Purmerend-De Rijp: Die had er m.i. al moeten liggen. Het dee van de N244 tussen A7 en Middenbeemster heeft hoge intensiteiten, daar zie ik op termijn wel 2x2 verschijnen tot aan de ongelijkvloerse aansluiting. Dat sluit dan mooi aan op de verbrede kruispunten bij de A7.
* N248 nieuwe brug over NH-kanaal bij De Stolpen: geen mening
* aanleg verbinding tussen N242 en N248 buiten de kern van Middenmeer om: geen mening.