Spookrijders

Forum waar gediscussieerd kan worden over (dynamisch) verkeersmanagement.

Moderator: Moderatoren

keokiracer
2x3 autosnelweg

Re: Spookrijders

Bericht door keokiracer » wo 04 mei 2011, 19:15

^^ Dat weet ik, maar dan mag ik nog wel blij zijn dat zulke gestoorde acties goed gaan.
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

Davy
expressweg

Bericht door Davy » wo 04 mei 2011, 22:55

Ik heb het gelukkig nog nooit meegemaakt op een snelweg om een spookrijder tegen te komen...
Wel heb ik het in Zeebrugge op de N31 thv de brug onder de N34 meegemaakt toen ik richting Brugge reed en er opeens op de linkerrijstrook een spookrijdende vrouw opdook, was toch even schrikken :schrikreactie: , gelukkig lag mijn snelheid niet hoog en kon ik het tijdig zien aankomen...

keokiracer
2x3 autosnelweg

Bericht door keokiracer » wo 01 jun 2011, 21:31

*SCHOPPIE*
AD schreef:Spookrijder pakt vier snelwegen

Een 37-jarige man heeft vandaag in de avondspits op vier snelwegen in de buurt van Amsterdam op de verkeerde weghelft gereden. Aan de oostkant van de stad reed hij over de A1, A2, A9, A10, aldus een politiewoordvoerder.

De politie kon hem uiteindelijk bij de Zeeburgertunnel aanhouden. Niet bekend is welke verklaring de man had voor zijn rijgedrag. Wonderwel gebeurden er onderweg geen ongelukken.

Volgens de ANWB stonde er veel files en reed het verkeer niet zo snel. Andere weggebruikers reageerden vooral verbaasd.
Probeerde die nou zo de file af te snijden, of ontstonden er (extra) files door zijn :nuts:-actie
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

Rene
4x5 autosnelweg

Bericht door Rene » wo 01 jun 2011, 22:22

Vanavond wilde ik de A9 oprijden bij Haarlem, maar dat stond vierkant vast in noordelijke richting. "Dan gaan we toch over Amsterdam", was de gedachte. Dat ging goed tot Sloten. Daar stond op de DRIP aangegeven: Coemplein via A10-zuid: 49 min, via A10-west: 25 minuten. Vervolgens maar aangeschoven in die %#$&%-Coentunnelfile.

Nu ik bovenstaande lees, snap ik die reistijd via de A10-zuid-oost-noord wel...

keokiracer
2x3 autosnelweg

Bericht door keokiracer » wo 03 aug 2011, 2:23

Dit slaat echt alles :nuts:
BN De Stem schreef:Politie pakt bejaarde spookrijder op
dinsdag 02 augustus 2011 | 12:52 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 02 augustus 2011 | 17:09

HEERLEN - De politie heeft in de nacht van maandag op dinsdag in Heerlen een 81-jarige man die spookrijdend op de A76 reed, opgepakt. De man was daarvoor tegen een personenwagen en drie vrachtwagens gebotst. Volgens de politie reageerde de verwarde man niet op lichtsignalen en sirenes van agenten die naast hem kwamen rijden.

De politie zette het verkeer deels stil en probeerde vergeefs de aandacht van de man te trekken. Iets verderop kwam de auto tot stilstand door de botsingen. Niemand raakte gewond.