Moderator: Moderatoren
Maar dan is het wegdek nogal slechtSnelwegenkenner schreef:Wel staat er na de grens al netjes Sanliurfa aangegeven op een mooi afstandenbord.
Hahaha, ik kan je verzekeren dat er niets zal gebeuren als je een keer daar heen gaat. Sinds de val van Saddam zijn er geen buitenlanders ontvoerd in Iraaks-KoerdistanHAFRABAisfun schreef:ja, als we allemaal worden opgeblazen of gegijzeld dan is dat de schuld van diako_ber![]()
Bij dat stuk waar ze zeggen dat het een goede plek is voor een hinderlaag rijden ze eigenlijk niet door een sloppenwijk, maar door de citadel van Erbil. 2 jaar terug ben ik ook in die citadel geweest en het is eigenlijk niet toegankelijk voor mensen.HAFRABAisfun schreef:Ja, die heb ik ook gezien. Ik vond het er wel een beetje over dat ze met hun BMW's en Mercedessen dwars door een sloppenwijk raceten
Aan de Turkse kant werd er hard gewerkt aan die weg, maar sommige stukken waren nog niet af.keokiracer schreef:Maar dan is het wegdek nogal slechtSnelwegenkenner schreef:Wel staat er na de grens al netjes Sanliurfa aangegeven op een mooi afstandenbord.
Dat klopt gedeeltelijk. De PKK is daar actief, maar meestal zitten ze in de bergen.Snelwegenkenner schreef:Volgens dat filmpje is dat gebied in zuidoost Turkije met de Koerden gevaarlijker dan het Koerdisch gebied van Irak.
Ik heb het idee dat het alleen Engels is plus één van die andere twee.Chris schreef: De bewegwijzering is zo te zien in het Arabisch, Koerdisch en Engels.
Dat heb ik altijd redelijk belachelijk gevonden aangezien de westerse interpretatie van de Arabische cijfers nauwelijks verschilt van de Arabische, maar bonverfmeer95 schreef:Grappig dat ze die schildjes in zowel Indische als Arabische cijfers neerzetten. En verder is alles heel Duits.