Check die drempels

Moderator: Moderatoren
Snelwegfreak schreef: ↑zo 07 jul 2019, 16:55 Hopelijk wordt dit nog beveiligd, want dit zijn een paar muren des doods.
er is nooit een buitenlandse ontvoering in Algerije geweest of een buitenlandse moordenaar in Algerije.captain007 schreef: ↑wo 02 aug 2017, 13:31 Algerije is nu eenmaal niet zo veilig als sommige andere landen. Je hebt ook gewoon kans op zaken zoals ontvoering, etc. En dat risico is ook reëel, want zo nu en dan gebeurd het ook gewoon. Voor mij al genoeg reden om zo'n land te mijden.
Nou...
De kruisingen die in het dorpje zitten dat in de SV link van Coen Tunnel staan lijken mij niet geschikt voor voorrang van rechts, terwijl het wel gelijkwaardige kruisingen zijn. Ik vind dat dus niet zo goed van de wegbeheerder. Als je, bijvoorbeeld om de snelheid uit het verkeer te halen, toch kiest voor zo'n oplossing; ga dan voor het Nederlandse systeem, en maak met klinkers er een soort dorpspleintje van.Een weg bibeko niet als voorrangsweg bestempelen geeft hoe dan ook meer flexibiliteit om bij één of twee kruisingen wat meer gelijkwaardigheid te regelen (iets wat men in Frankrijk bij uitstek is gaan doen met rotondes, maar da’s een ander verhaal), terwijl bubeko veel makkelijker valt te werken met het idee dat alles wat kruist wel ondergeschikt zal zijn én die ene uitzondering veel overzichtelijker aan te kondigen valt.
De overgebleven 'missing link' tussen Haouch Messaoudi en Médéa van circa 7 kilometer moet uiterlijk in juni worden opengesteld.